معجزه ماساژ انگشتان در کاهش درد

در دست های ما  قسمت هایی وجود دارد  که هر کدام از آن ها با بخش های مختلفی از بدن در ارتباط هستند. ماساژ هر کدام از این قسمت ها درمان فوری  برای رهایی از برخی دردها  می باشد .این پدیده که به رفلکسولوژی موسوم است می تواند با تبادل انرژی  و انتقال پیام عصبی توسط ماساژ انگشتان به کاهش درد ناحیه ای از بدن که به آن مربوط است به ما کمک زیادی نماید. در این جا راه درمان برخی از درد ها را به این روش به شما معرفی می کنیم.

1-سردرد های میگرنی

ماساژ  انگشت اشاره و بافت بین انگشت اشاره و انگشت شست می تواند به تسکین و درمان سردرد و دردهای ناشی از میگرن  کمک کند.

دردهای میگرنی

2- دردهای سینوس

انگشت شست را روی ناخن و انگشت اشاره را در  پشت ناخن قرار دهید. سر انگشت را فشار داده و ۱ تا ۳ دقیقه نگه دارید و بعد آرام ماساژ دهید. این عمل را برای تمام انگشتانتان تکرار کنید.

دردهای سینوسی

3-دردهای گردن

برای رهایی از درد های گردن قسمت میانی انگشت ها را از اولین بند تا آخرین بند ماساژ دهید. این کار را برای همه انگشت ها تکرار کنید.

درد گردن

4-گلودرد و کاهش سرماخوردگی

برای درمان سرماخوردگی و گلو درد باید  انگشت شست را ماساژ دهید. فشار بیشتری  را در قسمت گوشتی انگشت شست وارد کنید. همچنین قسمت سر انگشت را به سمت ناخن ها فشار دهید.

کاهش سرماخوردگی با ماساژ انگشت شصت

5- دردهای شکمی و دردهای قاعدگی زنان

برای درمان دردهای ذکر شده شما باید تمام دست را به آرامی ماساژ دهید. کنار ناخن انگشت کوچک همان طرفی که به سمت بیرون از انگشت های دست می باشدرا کاملا فشار دهید سپس انگشت اشاره رادر قسمتی از  کنار ناخن که به سمت انگشت شست می باشد را فشار مستقیم وارد کنید. این روش برای درمان دردهای شکمی و دردهای قاعدگی بسیار سودمند است.

دردهای قاعدگی با ماسا›ژ انگشت کوچک درمان می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *