نوشیدنی های لاغر کننده

 

 نوشیدنی های لاغر کننده 

نوشیدنیهایی که باعث تناسب اندام میشود

1-آب سبزیجات

آب سبزیجات خانگی یا صنعتی تفاوتی ندارند. هر دو منبع عالی برای تامین فیبر و مواد غذایی برای کاهش وزن بدن هستند، چون پس از نوشیدن آن ساعت‌ها گرسنه نمی‌شوید. پزشکان توصیه می‌کنند از سبزیجاتی استفاده کنید که سدیم کمتری دارند.

2-آب

همه می‌دانند آب بهترین نوشیدنی برای کاهش وزن است. اما نوشیدن آن در طول پروسه کاهش وزن می‌تواند کسل کننده باشد. برای این که آب را طعم دار کنید و از نوشیدنش لذت ببرید می‌توانید در آن لیمو ترش، خیار و گوجه فرنگی بیندازید تا مزه‌دار شود.

3-چای تلخ

نوشیدن چای سبز علاوه بر این که متابولیسم بدن را بهبود می‌دهد، سرعت کاهش وزن را نیز افزایش می‌دهد. سعی کنید چای سبز را – گرم یا سرد – همراه عسل بدون شکر بخورید. راستی چای سیاه را فراموش نکنید چون سرشار از آنتی اکسیدان است و سموم را از بدن خارج می‌کند.

4-شیر بدون خامه

شیر سرشار از کلسیم، ویتامین D و پروتئین است که استخوان ها را محکم تر و ماهیچه ها را قوی تر می‌سازد. شیر بدون خامه و چربی منبعی سرشار از ویتامین است که به کاهش وزن کمک می‌کند. اگر می‌خواهید طعم شیر را تغییر دهید می‌توانید از شکلات بدون چربی استفاده کنید.

5-قهوه خالص

نوشیدن یک فنجان قهوه در صبحانه و عصرانه به دلیل وجود کافئین در آن گرسنگی را سرکوب و به کاهش وزن کمک می‌کند. این نوشیدنی همچنین بدن را گرم می‌کند و متابولیسم را بهبود می‌بخشد. فقط مراقب باشید شکر و خامه کمی‌به آن اضافه کنید.

 

نوشته نوشیدنی های لاغر کننده اولین بار در سلامت و زیبایی پدیدار شد.

مطالب مرتبط