چگونه با مصرف مواد طبیعی از چربی های پهلو خلاص شویم ؟

امروزه با توجه به حجم بالای رژیم های لاغری همه رویای داشتن کمری باریک را در سر می پرورانند .برای آب کردن چربی پهلوها باید با گنجاندن مواد غذایی مناسب در برنامه‌ی غذایی به اضافه ورزش منظم به آب کردن چربی‌های این منطقه امیدوار باشید.

1- فلفل

انواع فلفل‌ سبب  با دارا بودن ترکیبی به نام  (کاپسایسین )تحریک متابولیسم شده  در نتیجه به چربی سوزی و تناسب اندام کمک می‌کنند.

2-سیب

سیب سرشار از فیبرها و پکتین بوده و می توانند  معده را به مدت زمان طولانی‌تری پر نگه داشته تا شما  ریزه‌خواری یا پرخوری کنید.

راه های رفع چربی پهلو ها

3-بادام

بادام سرشار از پروتئین  ومحرکی برای متابولیسم است. پروتئین موجود در آن  از ریزه‌خواری شما پیشگیری می‌کند.

4- جوی دوسر

جوی دوسر با دارا بودن  فیبرهای غذایی باعث ایجاد احساس سیری طولانی مدت شده  و میل به خوردن میان وعده‌ها را بعد از غذا یا طی  روز کاهش می دهد..

5-  اسفناج 

اسفناج  سبزی چربی سوزی بوده سبب  خوش اندام شدن و آب کردن چربی‌های اضافه‌ی بدن شما می شود . اسفناج سرشار از ویتامین ها ومواد معدنی نظیر آهن ویتامین ث کلسیم ومنیزیم می باشد که با استفاده کردن از آن در تهیه غذاها وسالاد هایتان  می توانید از شر چربی های اضافه در پهلویتان خلاص شوید.

نکته پایانی 

در آخر باید بگوییم  که بدانید و آگاه باشید این چربی ها در طی یک روز جمع نشده است که شما بتوانید  یک شبه لاغر و خوش اندام شوید . اراده و برنامه ریزی صحیح غذایی  رمز دست یابی شما به تناسب اندام است .برخی افراد به جای اینکه به دنبال  کنترل تغذیه روزانه شان باشند دنبال خوردن موادی  هستند که لاغر می‌کند. استفاده از مواد غذایی ذکر شده در متن بالا به همراه  تحرک بدنی و انجام  ورزش های سبک و مناسب مانند پیاده روی و شنا  به آب شدن چربی‌ های پهلو ها کمک می کنند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *