کرم ضد چروک دو دقیقه ای

کرم ضد چروک دو دقیقه ای

کرم ضد چروک دو دقیقه ای

پریکاتن اصلی

پریکاتن.
همه ی ما دوست داریم که پوستی شاداب ، روشن و بدون چروک داشته باشیم اما خب از یک سن خاص ، پوست دیگر مثل سابق نیست.
کلاژن سازی کند و کندتر میشود و همین کافی‌ست تا خطوط ، چروک و چین هایی که تا چند وقت پیش به چشم نمی آمدند ، ظاهر شده و هر روز بیشتر از قبل شوند.

با تلفن یا کامپیوتر در چند سایت جستجو میکنیم که برای پیشگیری و یا درمان پیری چه باید کرد؟
لیزر ، بوتاکس ، جراحی و …
اما خب ترس از عوارض بالا ، برگشت پذیری و همچنین هزینه های گزاف موجب میشود این موضوع را رها کرده و تقریبا با پیر شدن پوست‌مان کنار بیاییم.

درست از چند ماه پیش ، داشتن پوستی جوانتر ، بدون عوارض و با اثر ماندگار و از همه مهمتر با هزینه ی پایین ، رویایی بود که به حقیقت پیوست و ما برای شما #پریکاتن را به ارمغان آوردیم.
کرم ضد چروک پریکاتن با مجوز وزارت بهداشت و تاییده سازمان غذا و دارو منقش به نشان سیب سبز سلامت
اکسیر جوانی است که توسط شرکت seppic فرانسه تولید و با نمایندگی انحصاری شرکت پویا ورزان تجارت سپاهان در ایران بومی سازی شده و به خدمت مردم شریف ایران ارائه شده است.
این محصول چند منظوره با آبرسانی قوی ، روشن کنندگی پوست ، لیفت و تقویت کلاژن سازی ، با توجه به سن و عمق چروک ها ، از سن ۳۰ تا ۷۵ مورد استفاده و بررسی محققان شرکت seppic قرار گرفته و مشخص شده که بالغ بر ۷۵ درصد چروک پوست را برطرف میکند.

این محصول از سوی سازمان غذا و داروی کشورمان بعنوان محصولی اثرگذار و بی ضرر شناخته شده که انقلابی در جوانسازی پوست به شمار می آید.

پس یادمان باشد که دوباره جوانی با کرم ضدچروک پریکاتن .
نشان سبز سلامت کرم ضد چروک پریکاتن چیست ؟
ˈسازمان غذا و داروˈ در سال 1385 با هدف نظارت بر دارو، مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی به عنوان یکی از معاونت های دانشگاه های علوم پزشکی کار خود را آغاز کرد.
معاونت غذا و دارو مجری دانشگاه های علوم پزشکی است که عهده دار تامین و ارتقا سلامت مردم، امنیت غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی جامعه است.
این نهاد با احترام به ارزش ها و باورهای دینی جامعه حداکثر اطمینان لازم را در خصوص امنیت و سلامت مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و دارویی برای کلیه افراد جامعه فراهم می آورد.
در این بین محصولاتی مورد تایید هستند که دارای نشان سبز سلامت باشند و برچسب اصالت این امکان را به مردم می دهد که جدای از پروانه وزارت بهداشت که بر روی محصولات چاپ شده از سلامت محصول نیز اطمینان پیدا کنند.
محصولات وارداتی دارای این نشان نیز از نظر بهداشتی کنترل شده اند.
توصیه کارشناسان بهداشت و سلامت استفاده از محصولاتی است که دارای نشان استاندارد و سازمان غذا و دارو می باشند.
از نظر این کارشناسان با استفاده از این محصولات نشاندار نه تنها سلامت افراد تضمین می شود
کرم ضد چروک پریکاتن با دارا بودن این نشان امنیت خاطر فراوانی به مصرف کنندگان این محصول می دهد تا از اثر گذاری و بدون آسیب بودن این محصول اطمینان کسب کنند.
.
.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *