خمیردندان مخلوط گیاهی اپتیفرش اوریفلیم

30%

خمیردندان مخلوط گیاهی اپتیفرش اوریفلیم


قیمت اصلی 100000 تومان بود.قیمت فعلی 70000 تومان است.

تخفیف : 30,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

خمیردندان مخلوط گیاهی اپتیفرش Optifresh یکی از محصولات بسیار مفید در تامین مراقبت و بهداشت دهان و دندان می باشد که علاوه بر خوشبو کردن دهان دندان ها را به خوبی از هر گونه لکه و جرم پاکسازی نموده و با تقویت و استحکام مینای دندان ها به همراه سفید کردن دندان ها سلامتی و زیبایی را برایتان به ارمغان می آورد .این محصول قدرت تمیزکنندگی و شستشوی مکانیکی مسواک را افزایش داده و در نتیجه محصولی بسیار مفید و با کیفیت و بدون عوارض جانبی برای زیبایی و سلامت دندان های شما به شمار می آید .

 

نقد و بررسی : خمیردندان مخلوط گیاهی اپتیفرش اوریفلیم

 

یکی از محصولات بسیار مفید برای رعایت بهداشت دهان و دندان استفاده از خمیر دندان است که در این میان خمیر دندان گیاهی اپتیفرش برای تمیزی و پاکسازی دندان ها محصولی بسیار ایده آل و فوق العاده به شمار می آید .این محصول علاوه بر از بین بردن باکتری ها و جرمی‌ که در اثر مصرف خوراکی ها و نوشیدنی های مختلف بر روی دندان به جا می ماند سلامت لثه‌ ها را تضمین کرده و لبخندی زیبا و دهانی خوشبو را برایتان به ارمغان می آورد .در ادامه می توانید با این محصول و ویژگی های شگفت انگیز آن بیشتر آشنا شده و اطلاعات مهمی را راجع به این محصول و خواص آن کسب نمایید .

خمیردندان مخلوط گیاهی اپتیفرش اوریفلیم چیست؟

خمیردندان مخلوط گیاهی اپتیفرش اوریفلیم یکی از محصولات شگفت انگیز مراقبت از دهان برند اوریفلیم است که مناسب برای استفاده روزانه می باشد .این خمیر دندان دارای ترکیبات بسیار فعال گیاهی و کاملا ارگانیک است که قدرت بالایی در سفیدکردن دندان‌ ها بدون آسیب‌ رساندن به آن‌ ها داشته و به‌ راحتی دندان‌ های شما را از لکه‌ ها و جرم ها پاک کرده و زیبایی را به لبخندتان هدیه می‌کند.این محصول استثنایی یکی از  برندهای شناخته شده خمیردندان است که تمامی دندانپزشکان دنیا استفاده از این محصول را برای محافظت از سلامت دندان ها توصیه می کنند .


ترکیبات تشکیل دهنده خمیردندان مخلوط گیاهی اپتیفرش اوریف لیم

خمیردندان مخلوط گیاهی اپتیفرش اوریفلیم با بهره مندی از فرمول پیشرفته گیاهی و برخورداری از عصاره گیاهان سودمند در فرمولاسیون خود و دارا بودن خواص آنتی باکتریال دارای خاصیت ضد پوسیدگی به علت دارا بودن فلوراید فعال می باشد.همچنین این خمیر دندان دارای خاصیت پاک کنندگی قوی دندان و ضد جرم بوده و دارای قدرت سفدی کنندگی بسیار بالایی می باشد .این محصول در پاکسازی مکانیکی دندان ها و کاهش پلاک های دندان تاثیر حیرت انگیزی داشته و دارای رایحه و طعم ملایمی برای خوشبو کردن دهان و دندان ها می باشد .


جدول مشخصات خمیردندان مخلوط گیاهی اپتیفرش اوریف لیم

نام محصول خمیردندان مخلوط گیاهی اپتیفرش اوریفلیم
حجم 100 میلی لیتر
محل مصرف دندان
کد بهداشتی یا کد مرجع 31673
گروه محصولات مراقبت روزانه از دهان و دندان
سن مناسب برای تمامی افراد 
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  تیوپ
قیمت 34000
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از خمیردندان مخلوط گیاهی اپتیفرش اوریف لیم

مهم ترین مزایای استفاده از خمیر دندان گیاهی اپتیفرش به شرح زیر می باشد:

  1. سفید کننده و درخشان کننده دندان ها
  2. غیر ساینده و محافظ دندان
  3. حاوی فلوراید فعال
  4. تقویت کننده مینای دندان
  5. مبارزه با بوی بد دهان
  6. احساس تازگی نفس
  7. مناسب مصرف روزانه
  8. خوشبو کننده دهان
  9. استحکام بخش دندان
  10. حاوی فلوراید
  11. محافظت 12 ساعته
  12. حذف پلاک های دندانی
  13. پاکسازی مکانیکی دندان ها
  14. کاهش پلاک های دندان
  15. مورد تایید تمامی دندانپزشکان دنیا

خمیردندان گیاهی اپتیفرش اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی افراد بزرگسال و افراد بالای 12 سال بلامانع بوده و در افزایش درخشندگی و سفیدی دندان ها تاثیر بسیار چشمگیری خواهد داشت . با استفاده از این محصول علاوه بر جلوگیری از تشکیل پلاک و جرم بر روی دندان ها از پوسیدگی دندان ها نیز جلوگیری نموده و با بوی بد دهان مبارزه کنید.


نحوه استفاده از خمیردندان مخلوط گیاهی اپتیفرش اوریف لیم

برای حفظ سلامت دهان ، تمیزی دندان ها و پیشگیری از پوسیدگی دندان ها روزانه سه بار از این خمیر دندان استفاده نمایید تا علاوه بر خوشبو شدن دهان طراوت و شادابی را احساس کنید .بنابراین به مقدار کافی خمیردندان را روی مسواک بزنید، سپس تمامی سطوح دندان ها را مسواک بزنید.


مکانیسم عملکرد خمیردندان مخلوط گیاهی اپتیفرش اوریفلیم

خمیردندان اپتیفرش گیاهی اوریفلیم محصولی بی نظیر و کاملا استاندارد برای جلوگیری از تشکیل پلاک های دندانی بوده و خوشبو کننده قوی دهان با ماندگاری بسیار بالا می باشد .این محصول با بهره گیری از عصاره گیاهان در محافظت از دهان و دندان ها تاثیر بسزایی داشته و با حفظ بهداشت دهان و دندان محصولی بسیار مفید برای مراقبت از سلامت دهان و دندان ها شناخته شده است .


نحوه خرید و قیمت خمیردندان مخلوط گیاهی اپتیفرش اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی و با امکان فروش کلیه محصولات برند اوریفلیم شرایطی ویژه و امکاناتی استثنایی برای کسب تجربه‌ لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی امن را برای کلیه کاربران فراهم نموده است. تضمین اصالت کالا،کیفیت بالای محصولات و امکان ارسال سریع و رایگان برخی از امکانات فروشگاه اینترنتی ما شمار می روند که  انجام یک معامله امن را به راحتی برای شما تضمین می نمایند .قیمت خمیردندان مخلوط گیاهی اپتیفرش اوریفلیم در فستیوال محصولات اوریفلیم تنها مبلغ 70000 تومان می باشد . شما عزیزان می توانید حهت خرید خمیردندان مخلوط گیاهی اپتیفرش اوریفلیم از فروشگاه ما همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس گرفته و پس از ثبت سفارش این محصول را در مکان دلخواه خود تحویل بگیرید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “خمیردندان مخلوط گیاهی اپتیفرش اوریفلیم”