بالم محافظت کننده تندرکر بادام اوریفلیم

26%

بالم محافظت کننده تندرکر بادام اوریفلیم


قیمت اصلی 68000 تومان بود.قیمت فعلی 50000 تومان است.

تخفیف : 18,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

بررسی اجمالی محصول

بالم محافظت کننده تندرکر بادام Tender care یک محصول بی نظیر برای رطوبت و آبرسانی به پوست صورت و بدن است که با بهره مندی از ترکیبات کاملا طبیعی علاوه بر افزایش نرمی و لطافت پوست موجب مرطوب شدن پوست و مانع از ترک خوردن و پوسته پوسته شدن پوست می گردد و نرمی و لطافت خاصی را به پوست هدیه می کند.این محصول بر پایه گیاهی تهیه و تولید شده و حاوی عصاره بادام شیرین ،موم عسل و فاقد پارابن می باشد.

نقاط قوت نقاط ضعف
  • نرم کننده و بازسازی کننده
  • ترمیم بافت آسیب دیده و فرسوده پوست
  • نرم کننده و بازسازی کننده
  • خشکی پوست را التیام میبخشد
  • مناسب برای تمام سنین و انواع پوستها
  • در التیام وبهبود هرچه سریعتر زخمهای بدن تاثیر اعجاب انگيزى دارد

نقد و بررسی : بالم محافظت کننده تندرکر بادام اوریفلیم

بالم محافظت کننده تندرکر بادام اوریفلیم محصولی ایده آل و فوق العاده قدرتمند برای حفظ نرمی و رطوبت پوست صورت و بدن شماست که با دارا بودن ترکیبات کاملا طبیعی و ارگانیک و بهره مندی از خواص موم عسل و روغن بادام با ساختاری سبک و بی وزن فورا جذب پوست می شود و پوست را در تمام طول مدت استفاده ترمیم و بازسازی می نماید .اگر خواهان داشتن پوستی نرم و لطیف می باشید حتما تندرکر بادام اوریفلیم را خریداری کرده و با استفاده از مزایای فوق العاده این بالم زیبایی و طراوت را به پوستتان هدیه نمایید.

بالم محافظت کننده تندرکر بادام اوریفلیم چیست؟

بالم محافظت کننده تندرکر بادام اوریفلیم محصولی فوق مغذی با اثر رطوبت رسانی طولانی است که برای رفع خشکی مفرط پوست تهیه و تولید شده است .این محصول مناسب تمامی پوست ها علی الخصوص مناسب پوست های دهیدراته بوده و برای رفع ترک پا،خشکی صورت، لب و زانو، برطرف کردن التهاب بعد از اصلاح و اپیلاسیون قابل استفاده می باشد.


ترکیبات تشکیل دهنده بالم محافظت کننده تندرکر بادام اوریفلیم

کم آبی بدن یا دی هیدریشن علت اصلی خشک شدن پوست است که می تواند سبب پیری زودرس پوست گردد .این بالم یکی از انواع بالم تندرکر اوریفلیم است  که حاوی ترکیبات بسیار مغذی و ویتامینه ای هم چون موم عسل و روغن بادام می باشد و در نتیجه به خوبی می تواند با آبرسانی مداوم پوست از خشکی پوست جلوگیری کرده و در رفع بسیاری از مشکلات پوستی ایجاد شده در اثر کم آبی بدن و خشکی پوست تاثیر بسزایی داشته باشد.


جدول مشخصات بالم محافظت کننده تندرکر بادام اوریفلیم

نام محصول بالم محافظت کننده تندرکر بادام Tender care
حجم 15 میلی لیتر
محل مصرف  پوست صورت و بدن
کد بهداشتی یا کد مرجع 24467
گروه مراقبت روزانه از پوست صورت و بدن
سن مناسب برای تمامی افراد بزرگسال 
پوست مناسب برای تمامی انواع پوست
نوع محفظه کاسه ای
نوع محصول  بالم نرم کننده پوست
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از بالم محافظت کننده تندرکر بادام اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. برطرف کننده ترک و خشکی پوست
  2. آبرسان و مرطوب کننده قوی
  3. تقویت کننده و تغذیه کننده عالی پوست
  4. حاوی انواع ویتامین ها و روغن های مفید جهت کمک به حفظ سلامت و رطوبت پوست
  5. محکم تر شدن پوست
  6. بازسازی سلول ها و صاف کننده سطح پوست
  7. التیام بخش و ترمیم کننده پوست
  8. دارای بافت نرم و جذب سریع در عمق پوست
  9. مناسب برای صورت و بدن
  10. کاهش سوزش و تحریک پذیری پوست
  11. دارای رایحه مطبوع روغن بادام
  12. ضد حساسیت
  13. فاقد پارابن

بالم محافظت کننده تندرکر بادام اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این کرم برای همه افراد بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی مناسب است.شما می توانید از این کرم برای استفاده در نواحی خشک، زخم، التهاب و … تمامی نواحی بدن همانند لب، آرنج، زانو و پاشنه پا استفاده نموده و حتی سوختگی و محل سوختگی را به سرعت ترمیم و درمان نمایید .


نحوه استفاده از بالم محافظت کننده تندرکر بادام اوریف لیم

برای استفاده از این بالم تنها کافی است تا مقدار کمی از تندرکر را با انگشت برداشته و به ناحیه خشک بمالید و اجازه دهید جذب شود. با توجه به ترکیبات طبیعی و ارگانیک این محصول محدودیتی در زمان و میزان استفاده از آن وجود ندارد تنها نکته مهم در هنگام مصرف این بالم این است که از استعمال آن در اطراف چشم خودداری نمایید.


مکانیسم اثر بالم محافظت کننده تندرکر بادام اوریف لیم

این محصول حاوی انواع ویتامین ها و روغن های مفید جهت کمک به حفظ سلامت و رطوبت پوست بوده و علاوه بر تقویت و تغذیه پوست برطرف کننده هر گونه ترک و خشکی ایجاد شده بر روی پوست می باشد.این بالم با ایجاد رایحه بسیار دلنشین بر روی پوست در آبرسانی ،لطافت و نرمی پوست تاثیر بسزایی دارد .


نحوه خرید و قیمت بالم محافظت کننده تندرکر بادام اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب مفتخر است تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی برند اوریفلیم را با بهترین قیمت وتضمین کیفیت به فروش می رساند .مشتریان این فروشگاه می توانند پیشاپیش و قبل از خرید هر محصول ابتدا اطلاعات مربوط به هر محصول را در صفحات نقد و بررسی محصول مطالعه نموده و با استفاده از مشاوره رایگان انتخابی مطمئن و دقیق داشته باشد.قیمت بالم محافظت کننده تندرکر بادام اوریفلیم درحراج آخر فصل فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب تنها 50000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید بالم محافظت کننده تندرکر بادام اوریفلیم  می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید و تجربه یک خرید لذت بخش اینترنتی را با فروشگاه آنلاین و پر تخفیف سلامت وب تجربه نمایید.

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “بالم محافظت کننده تندرکر بادام اوریفلیم”