کرم شب روشن کننده و ضدلک برایت سابلایم اوریفلیم

14%

کرم شب روشن کننده و ضدلک برایت سابلایم اوریفلیم


قیمت اصلی 400000 تومان بود.قیمت فعلی 345000 تومان است.

تخفیف : 55,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم شب روشن کننده و ضدلک برایت سابلایم نوایج Novage Bright Sublime با تکیه بر تکنولوژی Multi-Bright و استفاده از عصاره سلول های بنیادی در تمام طول شب پوست را عمیقا بازسازی کرده و علاوه بر آن قوی ترین و موثرترین روشن کننده و ضد لک انواع پوست می باشد .این محصول با تحریک ساخت کلاژن به کاهش چین و چروک و در نتیجه جوانسازی پوست نیز کمک شایانی می نماید.

نقد و بررسی : کرم شب روشن کننده و ضدلک برایت سابلایم اوریفلیم


کرم شب روشن کننده و ضدلک برایت سابلایم اوریفلیم یک محصول فوق العاده استثنایی است که با تغذیه و آبرسانی طولانی مدت پوست در تمام طول شب به  جوان سازی و کاهش عمق چین و چروک ها کمک بسیاری می نماید .این کرم استحکام بخش پوست و محرک سنتز طبیعی کلاژن بوده و قوی ترین محصول روشن کننده و ضد لک انواع پوست محسوب می شود .

کرم شب روشن کننده و ضدلک برایت سابلایم اوریفلیم چیست؟

کرم شب روشن کننده و ضدلک برایت سابلایم اوریفلیم با بهره مندی از  تکنولوژی Multi-Bright و عصاره سلول های بنیادی  سبب تجدید رطوبت حیاتی پوست و بهبود قابلیت ارتجاعی و کاهش چین و چروک های پوست می شود. این محصول در تمام طول شب پوست را عمیقا بازسازی کرده و با کاهش تولید ملانین سبب روشن شدن پوست و از بین رفتن انواع لک های موجود بر روی پوست می گردد.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم شب روشن کننده و ضدلک سابلایم اوریف لیم

کرم شب روشن کننده و ضد لک سابلایم یک کرم رطوبت رسان ،روشن کننده و ضد لک بسیار قوی است که استفاده از آن در شب سبب رطوبت رسانی عمقی و تغذیه پوست می شود. این محصول به خوبی پوست را ترمیم و بازسازی کرده و به دلیل بافت بسیار سبکی که دارد به سرعت جذب پوست می شود. این کرم شب با تکنولوژی Multi-Bright و عصاره سلول های بنیادی  دارای خاصیت ضد لک بوده و به سرعت پوست شما را روشن می کند. این محصول برای انواع پوست مناسب بوده و با تحریک پوست برای کلاژن سازی به از بین رفتن چین و چروک های موجود بر روی پوست کمک می کند .


جدول مشخصات کرم شب روشن کننده و ضدلک برایت سابلایم اوریف لیم

نام محصول کرم شب روشن کننده و ضدلک برایت سابلایم نوایج Novage Bright Sublime
حجم 50 میلی لیتر
محل مصرف پوست صورت به جز پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 32658
گروه محصولات مراقبت شبانه از پوست صورت روشن کننده و ضد لک 
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 25 سال
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  تیوپ
نوع پوست انواع پوست 
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از کرم شب روشن کننده و ضدلک برایت سابلایم اوریف لیم

مهم ترین مزایای استفاده از این محصول عبارت است از:

  1. حاوی ترکیبات محرک ساخت کلاژن و الاستین
  2. حاوی ترکیبات تغذیه کننده و نرم کننده
  3. حفظ و افزایش دهنده  لطافت و شادابی پوست
  4. روشن کننده و شفاف کننده پوست
  5. کاهش دهنده چین و چروک پوست
  6. کاهنده میزان ساخت و ساز ملانین
  7. بازسازی و احیای پوست در شب
  8. ساختار غنی از مواد مغذی
  9. مرطوب کننده و نرم کننده قوی پوست
  10. بازسازی کننده و ترمیم کننده پوست
  11. تغذیه کننده عمقی پوست
  12. ضد لک فوق العاده موثر
  13. دارای 93.3% ترکیبات طبیعی و ارگانیک
  14. مناسب برای هر نوع پوست حتی پوست حساس
  15. فاقد پارابن
  16. مورد تایید متخصصان پوست

کرم شب روشن کننده سابلایم اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی افراد بالای 25 سال مناسب بوده و این محصول مناسب استفاده برای انواع پوست می باشد .این محصول با دارا بودن ترکیبات موثره فعال مناسب جهت استفاده هنگام شب می باشد.


نحوه استفاده از کرم شب روشن کننده و ضدلک برایت سابلایم اوریف لیم

برای استفاده از این محصول فوق العاده استثنایی هر شب پس از شست و شوی صورت و استفاده از سرم پاکسازی کننده برایت سابلایم اوریفلیم کرم را به صورت ضربه ای بر روی پوست بزنید و در تمام شب پوستتان را به صورت عمیق بازسازی نمایید.لازم به ذکر است بدانید ازتماس این محصول با پوست اطراف چشم اجتناب کنید .برای افزایش اثر بخشی این محصول از کرم روز روشن کننده و ضدلک برایت سابلایم نوایج اوریفلیم استفاده فرمایید.


مکانیسم اثر کرم روز روشن کننده و ضدلک نوایج اوریف لیم

این محصول با بهره مندی از تکنولوژی Multi-bright و عصاره سلول های بنیادی با ایجاد رطوبت با دوام در سطح پوست به شاداب و ابریشمی نمودن پوست کمک می کند .این محصول بهترین تغذیه کننده پوست بوده و با بازسازی عمقی پوست در طول شب سبب افزایش حجم و استحکام پوست گردیده و با کاهش تولید ملانین به روشن شدن پوست و از بین رفتن لک های پوست کمک می کند و از همین رو این محصول به عنوان قوی ترین و موثرترین کرم شب روشن کننده و شفاف کننده پوست شناخته شده است.


نحوه خرید و قیمت کرم شب روشن کننده و ضدلک برایت سابلایم اوریفلیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب بهترین فضا برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی برند بین المللی اوریفلیم برای شما در ایران است. فروشگاه آنلاین سلامت وب با بیش از چند سال تجربه و با پایبندی به سه اصل کلیدی تضمین اصل ‌بودن کالا، کیفیت بالای محصولات عرضه شده و فروش هر محصول با قیمت بسیار مناسب و استثنایی موفق شده است تا به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ارائه دهنده محصولات اورجینال برند اوریفلیم در ایران تبدیل شود.چنان چه قصد خرید کرم شب روشن کننده و ضدلک برایت سابلایم اوریف لیم را دارید می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و تنها با یک تماس این محصول را خریداری نموده و در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرید.قیمت کرم شب روشن کننده و ضدلک برایت سابلایم اوریفلیم در حراج پایان فصل بهاره محصولات اوریف لیم تنها 345000 تومان است که شما می توانید با ثبت سفارش این محصول در زمان محدود باقی مانده از تخفیف استثنایی در نظر گرفته شده برای این محصول برخوردار شوید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم شب روشن کننده و ضدلک برایت سابلایم اوریفلیم”