نرم کننده لب لاونیچر اوریفلیم

31%

نرم کننده لب لاونیچر اوریفلیم


قیمت اصلی 80000 تومان بود.قیمت فعلی 55000 تومان است.

تخفیف : 25,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

نرم کننده لب موم عسل و بادام لاونیچر Love nature یکی دیگر از محصولات بی نظیر، پر طرفدار و پر فروش برند اوریفلیم است که با دارا بودن ترکیبات طبیعی (موم عسل و روغن بادام ) محصولی بدون عارضه و بی نهایت موثر برای جلوگیری از خشکی یا ترک خوردن لب ها در تمامی افراد  می باشد .این محصول مرطوب کننده، نرم کننده و مغذی پوست لب های شما بوده و برای استفاده روزانه بسیار مناسب می باشد .

نقد و بررسی : نرم کننده لب لاونیچر اوریفلیم

نرم کننده لب لاونیچر اوریفلیم بر اساس آخرین تکنیک های روز دنیا برای تولید محصولات نرم کننده لب و بهترین ترکیبات (موم عسل و روغن بادام ) تهیه و تولید شده است .این محصول با دارا بودن چنین ترکیباتی جهت مرطوب و درخشان نمودن لب ها بسیار موثر و کاربردی بوده و در ترمیم لب های خشک و ترک خورده و محافظت از لب ها در برابر نور خورشید، سرما، باد و خشکی تاثیر بسزایی دارد.

نرم کننده لب لاونیچر اوریفلیم چیست؟

نرم کننده لب لاونیچر اوریفلیم یکی از محصولات نرم کننده لب و مراقبت از پوست برند تخصصی اوریفلیم است که با هدف درمان و جلوگیری از خشکی یا ترک خوردن لب ها و پوشش و محافظت لب ها در مقابل آسیب های خارجی به دست متخصصان و محققان سوئدی در مجهز ترین و پیشرفته ترین کارخانه های صنایع آرایشی و بهداشتی طراحی و تولید گردیده است. فرمولاسیون بی نظیر این محصول ،حاصل دانش و تجربه پژوهشگرانی متبحر و متکی بر تکنولوژی روز صنعت آرایشی و بهداشتی و مورد تایید جامعه متخصصین پوست می باشد .با استفاده از این محصول می توانید لب ها را عمیقا مرطوب کرده و قابلیت ارتجاعی و نرمی طبیعی آن را به آن باز گردانید.


ترکیبات تشکیل دهنده نرم کننده لب لاونیچر اوریف لیم

نرم کننده لب لاونیچر دارای موم عسل و روغن بادام و عاری از هر گونه مواد مضری هم چون اسانس،پارابن و الکل در فرمولاسیون خود می باشد .این محصول با داشتن موم عسل به سرعت لب ها را نرم  کرده و روغن بادام موجود در آن نیز پوست لب را تغذیه کرده و ترمیم می نماید .این محصول دارای قدرت مرطوب کنندگی بسیار بالایی برای درمان خشکی و ترک خوردگی لب ها بوده و اثرات ماندگاری را به همراه دارد .


جدول مشخصات نرم کننده لب لاونیچر اوریف لیم

نام محصول تونر پاکسازی کننده و ضدلک ایون اوت Even Out
وزن 4.5 گرم
محل مصرف لب
کد بهداشتی یا کد مرجع 34040
گروه محصولات مراقبت روزانه نرم کننده لب
سن مناسب برای تمامی افراد حتی کودکان
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  استیک
نوع پوست انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و ترک خورده
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از نرم کننده لب لاونیچر اوریف لیم

مهم ترین مزایای استفاده از این محصول عبارت است از:

  1. رطوبت رسان قوی و مداوم لب ها
  2. نگهداری رطوبت و نرمی بر روی پوست لب
  3. افزایش کلاژن و انعطاف پذیری پوست
  4. بازسازی کننده سلول ها
  5. افزایش ثبات و ماندگاری رژلب
  6. مناسب انواع پوست
  7. مناسب لب های خشک و ترک خورده
  8. مناسب برای استفاده روزانه
  9. دارای رایحه خوشبو
  10. فاقد اسانس ،پارابن و الکل
  11. ضد حساسیت
  12. محافظت از لب در مقابل نور شدید خورشید و سرما
  13. درخشنده نمودن لب ها
  14. دارای ساختار بسیار نرم
  15. حاوی ترکیبات کاملا طبیعی و مغذی
  16. دارای اثرات ماندگار

نرم کننده لب لاونیچر اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای ترمیم و نرم نمودن لب های خشک و ترک خورده کودکان و بزرگسالان با دارا بودن هر نوع پوستی مفید و موثر بوده و قویترین و موثرترین محصول مرطوب کننده، نرم کننده و مغذی لب به شمار می آید.


نحوه استفاده از نرم کننده لب لاونیچر اوریفلیم

برای استفاده از این محصول استثنایی روزانه چند بار از این محصول بر روی لب های خود استفاده نمایید .با توجه به این که ترکیبات این محصول کاملا طبیعی می باشد لذا در مورد مصرف این محصول در طی روز محدودیتی وجود نداشته و شما می توانید به دفعات از این محصول استفاده کنید .همچنین مصرف این محصول قبل از استفاده از رژلب در دوام و ثبات رژلب تاثیر بسزایی دارد و جلوه ای خاص به لبان شما می بخشد .


مکانیسم اثر نرم کننده لب لاونیچر اوریف لیم

این محصول لب های خشک و ترک خورده را عمیقا مرطوب و ترمیم نموده و قابلیت ارتجاعی و نرمی طبیعی را به آن را باز می گرداند . این نرم کننده با پوشش و محافظت از لب ها در مقابل آسیب های خارجی همانند سرما، باد و خشکی دارای فرمولاسیون ملایم و بسیار مغذی بوده و برای انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و ترک خورده لب ها بسیار مفید است.


نحوه خرید و قیمت نرم کننده لب لاونیچر اوریف لیم

فروشگاه آنلاین سلامت وب به عنوان یک فروشگاه تخصصی در حوزه فروش انواع محصولات اوریفلیم فعالیت نموده و با ارائه محصولات با کیفیت و با فیمت مناسب با هدف جلب نهایت رضایت مندی و اعتماد مشتریان خود، تجربه ی متفاوت و البته لذت بخشی از خرید اینترنتی در ذهن خریداران به جای می گذارد .قیمت نرم کننده لب لاونیچر اوریفلیم در جشنواره زمستانه محصولات اوریفلیم تنها 55000 تومان است که شما عزیزان می توانید جهت خرید نرم کننده لب لاونیچر اوریفلیم همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نموده و در مکان دلخواهتان تحویل بگیرید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “نرم کننده لب لاونیچر اوریفلیم”