بالم محافظت کننده تندرکر رز اوریفلیم

38%

بالم محافظت کننده تندرکر رز اوریفلیم


قیمت اصلی 80000 تومان بود.قیمت فعلی 50000 تومان است.

تخفیف : 30,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

بالم محافظت کننده تندرکر رز Tender care rose یکی از برترین محصولات مراقبت از پوست برند اوریفلیم است که با دارا بودن عصاره گل رز و با حذف پوسته های زبر و ترک خورده موجب بازسازی و نرمی پوست شما شده و حس سلامتی و آرامش را به پوست شما باز می گرداند.این محصول ضمن تقویت و بازسازی پوست باعث ایجاد حس آرامش در پوست شده و با رطوبت دهی به پوست موجب نرمی و تسریع روند بازسازی آن می شود .این محصول دارای خاصیت پوشانندگی بوده و با پایداری آب در پوست از ایجاد خشکی در پوست جلوگیری می کند.

نقد و بررسی : بالم محافظت کننده تندرکر رز اوریفلیم

 

بالم محافظت کننده تندرکر رز اوریفلیم یکی از محصولات بسیار مفید برای ایجاد نرمی و لطافت در پوست لب، آرنج، زانو و پاشنه پا بوده و با دارا بودن مواد موثر گیاهی در رفع لایه شاخی و سلول های فرسوده پوست تاثیر چشمگیری دارد .این محصول اثربخشی بسیار بالایی داشته و به دلیل جذب بسیار بالایش انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده روزانه است. با استفاده از این کرم می‌توانید از پوست‌ تان در برابر خشکی‌های ناشی از فصل زمستان محافظت نموده و سلامتی و زیبایی را به پوستتان هدیه کنید .

بالم محافظت کننده تندرکر رز اوریفلیم چیست؟

بالم محافظت کننده تندرکر رز اوریفلیم یکی از محصولات بسیار پر فروش و پر طرفدار برند اوریفلیم است که با بهره مندی از فواید عصاره گل رز بهترین ترمیم کننده های پوست های خشک و آسیب دیده است .این محصول پوست را نرم و لطیف کرده و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند و با لایه برداری و بازسازی سلول های پوست در درمان خشکی انواع پوست بسیار مناسب و سودمند است .


ترکیبات تشکیل دهنده بالم محافظت کننده تندرکر رز اوریف لیم

موم نرم کننده و تسکین دهنده ارگانیک با دارا بودن عصاره گل رز با دارا بودن ترکیبات مغذی و رطوبت رسان و با خاصیت ترمیم ترک های پوستی و آنتی اکسیدانی نرم کننده قوی انواع پوست بوده و در حفظ رطوبت، رفع خشکی، زبری و ترک های آن تاثیر بسزایی خواهد داشت.این محصول علاوه بر این که نوسازی پوست را تقویت می کند پوست های آسیب دیده در اثر سرما، گرما، خشکی، تابش آفتاب و سایر عوامل خارجی را نیز به سرعت ترمیم می کند.


جدول مشخصات بالم محافظت کننده تندرکر رز اوریفلیم

نام محصول بالم محافظت کننده تندرکر رز Tender care rose
حجم 15 میلی لیتر
محل مصرف مناسب استفاده در لب، آرنج، زانو و پاشنه پا
کد بهداشتی یا کد مرجع 30861
گروه محصولات مراقبت روزانه از پوست
سن مناسب برای تمامی افراد 
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  کاسه ای
نوع پوست انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و آسیب دیده
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از بالم محافظت کننده تندرکر رز اوریفلیم

مهم ترین مزایای استفاده از این محصول و خواص تندرکر رز اوریفلیم را می توانید در ادامه مطالعه بفرمایید:

  1. نرم کننده قوی پوست
  2. بسیار سبک با جذب سریع
  3. تعدیل کننده چربی پوست
  4. مرطوب کننده و نرم کننده قوی پوست
  5. رفع لایه شاخی و سلول های فرسوده پوست
  6. کاهش و بهبود پینه، زبری و خشکی در پوست
  7. ترمیم ترک های ناشی از خشکی در نواحی پاشنه پا، قوزک، زانو، بازو و آرنج
  8. التیام و کاهش سوزش ناشی از ترک و خشکی پوست
  9. افزایش نرمی و لطافت پوست
  10. بدون ایجاد چربی اضافی و سنگینی بر روی آن
  11. فاقد پارابن و اسانس

بالم محافظت کننده تندرکر رز اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول توسط تمامی افراد با دارا بودن هر نوع پوستی بلامانع بوده و در مورد استفاده از آن محدودیت سنی وجود ندارد .این محصول در ترمیم ترک های ناشی از خشکی پوست در نواحی پاشنه پا، قوزک، زانو، بازو ،آرنج و لب بسیار مفید بوده و تمامی خشکی ها و زبری های پوست شما را از بین می برد.


نحوه استفاده از بالم محافظت کننده تندرکر رز اوریف لیم

برای استفاده از این محصول شگفت انگیز به مقدار کافی از فرآورده را بر روی پوست تمیز و خشک ناحیه مورد نظرتان مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملاً جذب پوست گردد.این محصول فقط جهت مصارف خارجی بوده و از تماس آن با چشم ها، سطوح مخاطی و زخم های باز خودداری فرمایید.


مکانیسم عملکرد بالم محافظت کننده تندرکر رز اوریف لیم

بالم محافظت کننده تندرکر رز محصولی بی نظیر جهت حفظ رطوبت و نرمی پوست به مدت طولانی است که با رفع لایه شاخی و سلول های فرسوده پوست در افزایش نرمی و لطافت پوست بدون ایجاد چربی اضافی و سنگینی بر روی آن تاثیر بسزایی دارد .این محصول با تقویت و تغذیه پوست و با ایجاد لایه محافظ بر روی آن از پوست در برابر عوامل نامطلوب محیطی محافظت می کند.


نحوه خرید و قیمت بالم محافظت کننده تندرکر رز اوریفلیم

سلامت وب به عنوان بزرگ‌ ترین فروشگاه اینترنتی عرضه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی برند اوریفلیم برای کاربران خود و تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل مهم در فروشگاه ماست که تمامی مجموعه ما به آن پایبند بوده و با رعایت اصول مشتری مداری توانسته ایم در طی این سال ها خریدی لذت بخش و کاملا رضایت بخش را برای مشتریانمان رقم بزنیم .قیمت بالم محافظت کننده تندرکر رز اوریفلیم در فستیوال محصولات اوریفلیم تنها مبلغ 50000 تومان می باشد که شما برای خرید بالم محافظت کننده تندرکر رز اوریفلیم از فروشگاه ما می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را سفارش داده و در مکان دلخواهتان تحویل بگیرید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “بالم محافظت کننده تندرکر رز اوریفلیم”