کرم دور چشم نوایج اکلاژن رینکل پاور اوریفلیم

13%

کرم دور چشم نوایج اکلاژن رینکل پاور اوریفلیم


قیمت اصلی 400000 تومان بود.قیمت فعلی 347000 تومان است.

تخفیف : 53,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم دور چشم نوایج اکلاژن رینکل پاور Novage Ecollagen Wrinkle Power بهترین محصول ضد چروک و محکم کننده پوست اطراف چشم بوده که با رطوبت رسانی عمیق و گسترده دورچشم در افزایش قابلیت ارتجاعی و پیشگیری از ایجاد چروک در پوست دور چشم تاثیر بسزایی دارد .این کرم با دارا بودن ترکیبات مفید و ضروری مورد نیاز پوست مرطوب کننده، انرژی بخش و احیاء کننده پوست دور چشم بوده و خرید و استفاده از آن در برطرف نمودن چروک و پف دور چشم ، رفع افتادگی پلک و جوانسازی پوست دور چشم تاثیر بسزایی خواهد داشت.

نقد و بررسی : کرم دور چشم نوایج اکلاژن رینکل پاور اوریفلیم

کرم دور چشم نوایج اکلاژن رینکل پاور اوریفلیم یکی از محصولات قدرتمند و پر طرفدار برند اوریفلیم است که با دارا بودن فرمولاسیون کاملا نو آورانه و با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا سبب نوسازی سلول های پوست،کاهش چروک های سطحی پوست و صاف، نرم و لطیف شدن پوست دور چشم می شود. ترکیبات موجود در این محصول با افزایش سنتز رشته های کلاژن و الاستین سبب استحکام و افزایش انعطاف پذیری پوست گشته و از  آثار مخرب اشعه ماوراء بنفش نور خورشید بر پوست دور چشم جلوگیری می نماید .

کرم دور چشم نوایج اکلاژن رینکل پاور اوریفلیم چیست؟

کرم دور چشم نوایج اکلاژن رینکل پاور اوریفلیم یک محصول مراقبتی لوکس برای نشاط و طراوت دور چشم ها می باشد که با رطوبت رسانی عمیق و گسترده دور چشم سبب بازسازی و احیای پوست دور چشم می شود .این محصول قدرتمند دارای اثر ضد چروک بوده و استفاده از آن به کاهش و رفع گودی،تیرگی و پف دور چشم کمک بسیاری نموده و سبب ایجاد طراوت و درخشندگی پوست دورچشم در مدت کوتاهی می شود .


ترکیبات تشکیل دهنده کرم دور چشم نوایج اکلاژن رینکل پاور اوریف لیم

اوریفلیم در تهیه این محصول ازت کنولوژی Tri-Peptide  (تری پپتید )،ترکیبی از برنج، گندم و مخمر استفاده نموده است که تمامی این ترکیبات علاوه برا افزایش خاصیت انعطاف پذیری پوست در کاهش چین و چروک پوست و تحریک پوست برای ساخت کلاژن تاثیر بسزایی دارند .کافئین موجود در این محصول باعث افزایش سوخت چربی و جلوگیری از ایجاد چربی در ناحیه دور چشم شده و در نتیجه کاهش دهنده پف ، تیرگی و حلقه های اطراف چشم می شود .این محصول با استفاده از تکنولوژی مروارید نوری حاوی ذرات معدنی بوده و در نتیجه از عوارض ناشی از تابش های خطرناک نور خورشید بر روی پوست جلوگیری می کند.


جدول مشخصات کرم دور چشم نوایج اکلاژن رینکل پاور اوریف لیم

نام محصول کرم دور چشم نوایج اکلاژن رینکل پاور Novage Ecollagen Wrinkle Power 
حجم 15 میلی لیتر
محل مصرف پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 33979
گروه محصولات مراقبت روزانه از پوست 
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 30 سال
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  تیوپ
نوع پوست انواع پوست 
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از کرم دور چشم نوایج اکلاژن رینکل پاور اوریفلیم

مهم ترین مزایای استفاده از این محصول عبارت است از:

  1. درمان چروک های عمقی دور چشم
  2. رطوبت رسانی ایده ال به ناحیه دور چشم
  3. رفع تیرگی و درخشان کننده دور چشم
  4. برطرف کننده کبودی و سیاهی چشم
  5. آبرسان و نرم کننده پوست دور چشم
  6. تسکین دهنده و شاداب کننده دور چشم
  7. لیفتینگ بسیار قوی و ضد افتادگی پلک
  8. بازسازی و احیای پوست دور چشم
  9. تقویت قابلیت ارتجاعی پوست
  10. نفوذ فوق العاده عالی در پوست
  11. مناسب انواع پوست
  12. مراقبت و محافظت از پوست در برابر اشعه های زیان بار خورشید
  13. مورد تایید متخصصین پوست و چشم
  14. ضد حساسیت
  15. فاقد الکل و پارابن

کرم دور چشم نوایج اکلاژن رینکل پاور برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول قدرتمند برای تمامی افراد بالای 30 سال و انواع پوست مناسب بوده و مرطوب کننده، انرژی بخش و احیاء کننده پوست دور چشم می باشد .


نحوه استفاده از کرم دور چشم نوایج اکلاژن رینکل پاور اوریف لیم

برای استفاده از این محصول هر صبح و شب، پس از تمیز نمودن پوست با پاک کننده مناسب، مقدار مناسبی از کرم را بر روی پوست دور چشم قرار داده و با حرکات ضربه ای آرام پخش نموده تا به خوبی جذب پوست شده و در نتیجه پوست دور چشم جوان تر شده و علائم خستگی موجود بر روی آن به طور کامل برطرف گردد .


مکانیسم اثر کرم دور چشم نوایج اکلاژن رینکل پاور اوریف لیم

کرم دور چشم نوایج اکلاژن رینکل پاور اوریفلیم (مخصوص افراد بالای 30 سال) با بهره گیری از تکنولوژی تری پپتید، تکنولوژی مروارید نوری و ترکیبات بی نظیر گیاهی سبب افزایش میزان پروتئین های کلاژن و الاستین در سطح پوست می شود و بدین طریق موجب بازسازی پوست، رفع چین و چروک های دور چشم و افزایش استحکام پوست اطراف چشم شده و در نتیجه از افتادگی پوست در نواحی اطراف چشم جلوگیری می نماید. همچنین این محصول آبرسان قوی پوست دور چشم بوده و برطرف کننده پف و تیرگی ناحیه دور چشم می باشد .


نحوه خرید و قیمت کرم دور چشم نوایج اکلاژن رینکل پاور اوریفلیم

فروشگاه آنلاین سلامت وب به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی با دارا بودن تیمی حرفه ای از متخصصان با تجربه،تمامی محصولات برند اوریفلیم را در کم ترین زمان ممکن و با بالاترین میزان رضایت به دست کاربران و مشتریان عزیز می رساند.
ضمانت اصالت و کیفیت بالا، ارائه نقد و بررسی های ساده و تخصصی به همراه ارائه جزییات دقیق هر محصول به شما در انتخاب و خرید آگاهانه هر یک از محصولات کمک بسیاری می نماید .چنان چه قصد خرید کرم دور چشم نوایج اکلاژن رینکل پاور اوریف لیم را دارید می توانید از تخفیفات استثنایی در نظر گرفته شده برای این محصول بهره مند شده و کرم دور چشم نوایج اکلاژن رینکل پاور اوریف لیم را تنها با قیمت 347000 تومان از فروشگاه ما خریداری نمایید .بدین منظور همه روزه به جز روز های تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم دور چشم نوایج اکلاژن رینکل پاور اوریفلیم”