سرم ارگانیک اکوبیوتی Ecobeauty اوریفلیم

12%

سرم ارگانیک اکوبیوتی Ecobeauty اوریفلیم


قیمت اصلی 300000 تومان بود.قیمت فعلی 265000 تومان است.

تخفیف : 35,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول


سرم ارگانیک اکوبیوتی Ecobeauty با دارا بودن عصاره آلوئه ورا و روغن پامچال برترین سرم ارگانیک تولید شده توسط برند اوریفلیم است که آب را در سطح پوست نگه داشته و محیط مرطوبی روی پوست ایجاد می ‏نماید. این محصول یک نرم کننده عالی با قابلیت های رطوبت رسانی بسیار بالا بوده و در حفظ رطوبت و جوانی پوست تاثیر بسزایی دارد .این محصول با دارا بودن انواع آنتی اکسیدان ها از آسیب کلاژن ، الاستین و سلول های پوستی به علت اکسیداسیون و رادیکال های آزاد جلوگیری کرده و نرمی و لطافت بی نظیری را برای پوست شما به ارمغان می آورد .

نقد و بررسی : سرم ارگانیک اکوبیوتی Ecobeauty اوریفلیم

سرم ارگانیک اکوبیوتی Ecobeauty اوریفلیم یکی از برترین محصولات کاملا ارگانیک برند اوریفیلیم است که با دارا بودن ترکیبات فوق العاده گیاهی و مغذی به بهبود وضعیت پوست کمک کرده و نرمی ،صافی،درخشندگی و شفافیت خاصی را برای پوست شما به ارمغان می آورد .این محصول با دارا بودن بافتی سبک و جذبی سریع ایده آل برای استفاده توسط انواع پوست ها بوده و زیبایی و سلامتی را به پوستتان هدیه خواهد نمود .

سرم ارگانیک اکوبیوتی Ecobeauty اوریفلیم چیست؟

سرم ارگانیک اکوبیوتی Ecobeauty اوریفلیم یکی از محصولات بی نظیر مراقبت از پوست برند اوریفلیم است که با دارا بودن میزان مناسبی از روغن ها و عصاره های گیاهی در فرمولاسیون خود دارای خاصیت پوشانندگی و ماندگاری بسیار بالایی بوده و علاوه بر آن مرطوب کننده ای فعال برای انواع پوست در طی مدت شبانه روز به شمار می رود .با خرید و استفاده از این سرم پوستتان را به خوبی تغذیه و بازسازی نموده و از پوستتان در برابر عوامل مخرب خارجی به خوبی محافظت کنید .


ترکیبات تشکیل دهنده سرم ارگانیک اکوبیوتی Ecobeauty اوریفلیم

این محصول با دارا بودن فرمولاسیون بی نظیر و منحصر بفرد خود غنی از انواع اکسیدان های ارگانیک بوده و با دارا بودن روغن پامچال بهترین نرم کننده پوست صورت به شمار می رود .همچنین این محصول به علت دارا بودن عصاره آلوئه ورا قوی ترین مرطوب کننده پوست بوده و درخشندگی نرمی و شادابی را برای پوستتان به ارمغان می آورد .


جدول مشخصات سرم ارگانیک اکوبیوتی Ecobeauty اوریفلیم

نام محصول سرم ارگانیک اکوبیوتی Ecobeauty
حجم  30 میلی لیتر
محل مصرف  پوست صورت 
کد بهداشتی یا کد مرجع 32203
گروه مراقبت روزانه و مراقبت از پوست صورت
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 18 سال
پوست مناسب تمامی پوست ها 
نوع محفظه قوطی اسپری دار
نوع محصول  سرم
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از سرم ارگانیک اکوبیوتی Ecobeauty اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. مرطوب کننده عمیق و مؤثر با دوام طولانی
  2. محافظت و احیای پوست
  3. افزایش مقاومت پوست در برابر عوامل مخرب محیطی
  4. حفظ نرمی و لطافت پوست
  5. جذب سریع و ماندگاری بالا
  6. حاوی مشتقات روغن پامچال و عصاره آلوئه ورا
  7. برطرف کننده تحریکات پوستی
  8. جوان کننده پوست ، ضد چروک و آنتی اکسیدان
  9. مغذی و بازسازی کننده پوست
  10. مناسب برای انواع پوست
  11. افزایش دهنده الاستیسیته و درخشندگی پوست
  12. مناسب برای افراد بالای 18 سال
  13. ضد حساسیت
  14. مورد تایید متحصصین پوست
  15. عاری از پارابن

سرم ارگانیک اکوبیوتی اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای انواع پوست ها و تمامی افراد بالای 18 سال مناسب بوده و در مدت کوتاهی می تواند پوستی نرم و لطیف را برایتان به ارمغان آورده و صد در صد پوستتان را ترمیم و بازسازی نماید .


طریقه استفاده از سرم ارگانیک اکوبیوتی Ecobeauty اوریف لیم

برای استفاده از این محصول هر روز در دو نوبت صبح و شب  پس از شست و شوی پوست و تمیز و خشک نمودن پوست مقداری از سرم را روی پوست ماساژ دهید و اجازه دهید جذب شود.سپس می توانید از کرم روز یا شب مناسب پوست خود استفاده نموده و بدین وسیله اثر بخشی این محصول را افزایش دهید فراموش نکنید از استعمال این سرم در اطراف چشم خودداری نمایید .


مکانیسم اثر سرم ارگانیک اکوبیوتی Ecobeauty اوریفلیم

این محصول به عنوان یک محصول فوق العاده سبک دارای انواع آنتی اکسیدان ها و ترکیبات مفید و موثر مورد نیاز پوست بوده و با دارا بودن عصاره آلوئه ورا و روغن پامچال و سایر ترکیبات ارگانیک بهترین نرم کننده،شاداب کننده ،هیدراته کننده و احیا کننده پوست به شمار می رود و پس از استفاده برای پوست شما سلامتی و زیبایی را به ارمغان می آورد .


نحوه خرید و قیمت سرم ارگانیک اکوبیوتی Ecobeauty اوریفلیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب یک فروشگاه جامع و کامل اینترنتی است که با هدف عرضه و فروش کلیه محصولات برند مطرح اوریفلیم فعالیت خود را آغاز نموده است و در طی سال های فعالیت خود با معرفی کلیه محصولات این برند به خریدار و بررسی هر محصول در صفحات مربوط به نقد و بررسی هر محصول زمینه ای بسیار مناسب را برای خریدار فراهم نموده است تا وی بتواند کلیه کالاهای موردنیاز خود را با داشتن اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه نماید. قیمت سرم ارگانیک اکوبیوتی Ecobeauty اوریفلیم در فستیوال نوروزی محصولات اوریفلیم تنها 265000 تومان است که شما عزیزان می توانید جهت خرید سرم ارگانیک اکوبیوتی Ecobeauty اوریفلیم در مدت زمان باقیمانده تا پایان جشنواره نوروزی و برخورداری از تخفیف در نظر گرفته شده برای این محصول از فروشگاه ما همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید .

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “سرم ارگانیک اکوبیوتی Ecobeauty اوریفلیم”