دستمال مرطوب اوریفلیم با عصاره درخت چای

17%

دستمال مرطوب اوریفلیم با عصاره درخت چای


قیمت اصلی 60000 تومان بود.قیمت فعلی 50000 تومان است.

تخفیف : 10,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

دستمال مرطوب با عصاره درخت چای تی تری tea tree محصولی کاملا گیاهی و بدون حساسیت است که علاوه بر پاک کردن آرایش صورت قادر است چربی های اضافه پوست را بدون ایجاد حساسیت پاک نموده و با از بین بردن لکه های ناشی از جای جوش شادابی و طراوت خاصی را به پوست می بخشد .این محصول برای پوست های چرب مناسب بوده و یک پاک کنندۀ ملایم و گیاهی برای پاک کردن آرایش صورت به شمار می رود.

نقد و بررسی : دستمال مرطوب اوریفلیم با عصاره درخت چای

دستمال مرطوب اوریفلیم با عصاره درخت چای یکی از محصولات پاک کننده برند اوریفلیم است که با بهره گیری از خواص عصاره درخت چای علاوه بر پاک نمودن پوست دارای خواص آنتی باکتریال و ضد عفونی کنندگی پوست بوده و با داشتن خواص درمانی بسیار معجزه ای برای زیبایی و پاکسازی پوست و درمان کلیه جوش ها و آکنه های موجود بر روی پوست صورت به شمار می رود.این محصول برای استفاده توسط پوست های چرب طراحی و فرموله شده است و با پاک کردن چربی های اضافی از روی پوست و پاک نمودن آرایش و تمامی آلودگی ها از پوست در شادابی پوست تاثیر بسیار چشمگیری دارد .

دستمال مرطوب اوریفلیم با عصاره درخت چای چیست؟

دستمال مرطوب اوریفلیم با عصاره درخت چای بهترین و قدرتمند ترین محصول مراقبت روزانه و پاک کننده برند اوریفلیم است که با ملایمت آرایش، چربی و سایر ناپاکی ها را از روی پوست تمیز کرده و با هدف قرار دادن لکه ها به شادابی و لطافت پوست های چرب کمک می کند .این محصول پوست را ضدعفونی کرده و از ایجاد جوش بر روی آن جلوگیری کرده و باعث مرطوب ماندن طبیعی پوست می شود.


ترکیبات تشکیل دهنده دستمال مرطوب اوریفلیم با عصاره درخت چای

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش اوریفلیم با فرمولاسیون منحصر به فرد و پیشرفته خود و با دارا بودن عصاره درخت چای و با دارا بودن خواص آنتی باکتریال بهترین محصول برای پاک کردن آرایش و آلودگی پوست در کوتاه ترین زمان می باشد .این محصول با دارا بودن خاصیت ضد عفونی کنندگی عصاره درخت چای علاوه بر موارد یاد شده در ضد عفونی نمودن پوست نیز موثر بوده و با داشتن رایحه ای خوشبو خنک کننده و طراوت بخش پوست های چرب می باشد . ضخامت دستمال های موجود در این بسته، در مقایسه با سایر دستمال های مرطوب برند های دیگر بیشتر بوده و در نتیجه خرید و استفاده از این محصول بسیار مقرون به صرفه می باشد.


جدول مشخصات دستمال مرطوب اوریفلیم با عصاره درخت چای

نام محصول دستمال مرطوب با عصاره درخت چای تی تری tea tree 
سایز 25 عدد
محل مصرف پوست صورت به جز دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 31078
گروه محصولات مراقبت روزانه و پاک کننده پوست صورت
سن مناسب برای تمامی افراد 
جنسیت مصرف بانوان
نوع محفظه  وکیوم
نوع پوست پوست های چرب
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از دستمال مرطوب اوریفلیم با عصاره درخت چای

مهم ترین مزایای استفاده از این محصول عبارت است از:

  1. پاک کننده آرایش و آلودگی
  2. رطوبت رسان و لطافت بخش پوست
  3. پاک کننده‌ و نرم کننده پوست
  4. برطرف کننده‌ی چربی اضافه‌ی پوست
  5. دارای عصاره درخت چای و ترکیبات تسکین دهنده‌ی پوست
  6. دارای خواص آنتی باکتریال
  7. ضد جوش
  8. دارای رایحه ای لطیف و خوشبو
  9. مناسب پوست های چرب
  10. ضد حساسیت
  11. دارای ترکیبات کاملا گیاهی
  12. غیر کومدون زا
  13. فاقد پارابن، رنگ و روغن های معدنی

دستمال مرطوب اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول محتوی 25 عدد دستمال مرطوب بوده و برای تمامی بانوانی که پوست چرب دارند استفاده از این محصول فوق العاده است.شما عزیزان می توانید بدون رعایت شرط سنی و به دفعات در طی روز از این محصول استفاده نموده و بدین وسیله آرایش و آلودگی پوست خود را در کوتاه ترین زمان برطرف نمایید .


نحوه استفاده از دستمال مرطوب اوریف لیم با عصاره درخت چای

شما عزیزان در هر زمان می توانید با استفاده از این دستمال مرطوب ، پوست صورت و گردن را از وجود هر گونه آرایش و آلودگی پاک کنید. پس از استفاده از این محصول نیازی به شست و شوی پوست نبوده و لازم به یادآوری است تا بدانید استفاده از این محصول برای پاک کردن آرایش چشم مناسب نمی باشد و برای حفظ کیفیت محصول بعد از هر بار استفاده ، از بسته بودن درب محصول مطمئن شوید.


مکانیسم اثر دستمال مرطوب اوریف لیم با عصاره درخت چای

دستمال مرطوب اوریفلیم با دارا بودن  عصاره طبیعی درخت چای علاوه بر پاک کردن و نرم کردن پوست برطرف کننده چربی اضافه پوست بوده و با دارا بودن خواص آنتی باکتریال از بروز جوش بر روی پوست جلوگیری می نماید .این محصول دارای ترکیبات تسکین دهنده پوست بوده و بدون ایجاد حساسیت بهترین محصول پاک کننده آرایش و آلودگی از روی پوست به شمار می رود .


نحوه خرید و قیمت دستمال مرطوب اوریف لیم با عصاره درخت چای

فروشگاه اینترنتی سلامت وب یکی از بهترین بسترهای موجود جهت خرید اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی برند برتر و مطرح جهانی اوریفلیم در ایران می باشد. اصل بودن کالا، ارسال سریع و مشاوره تخصصی از ویژگی های مهم و اساسی فروشگاه ماست که همیشه به آن پایبند بوده ایم و بدین طریق توانسته ایم رضایت مشتریان خود را تاکنون جلب نموده و امکان خریدی لذت بخش را برایشان فراهم بیاوریم .قیمت دستمال مرطوب اوریفلیم در جشنواره پر تخفیف زمستانه محصولات اوریف لیم در فروشگاه ما تنها 50000 تومان است که شما عزیزان می توانید جهت خرید دستمال مرطوب اوریف لیم همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و پس از ثبت سفارش این محصول بی نظیر را در کوتاه ترين زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “دستمال مرطوب اوریفلیم با عصاره درخت چای”