کرم شب هیدراکر اپتیمالز اوریفلیم

17%

کرم شب هیدراکر اپتیمالز اوریفلیم


قیمت اصلی 200000 تومان بود.قیمت فعلی 166000 تومان است.

تخفیف : 34,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم شب هیدراکر اپتیمالز Optimals Hydra محصولی بی نظیر از برند اوریفلیم است که برای مراقبت شبانه از پوست های خشک و حساس طراحی و فرموله شده است .این محصول با دارا بودن قدرت بالای بازسازی کنندگی و ترکیبات مغذی گزینه ای بسیار مناسب و اثر بخش برای ترمیم و بازسازی پوست در تمام طول شب است که سبب افزایش سطح رطوبت و تقویت استحکام  پوست می گردد . این کرم غنی شده با عصاره شاه بلوط و ویتامین ای بوده و از این رو دارای بافت خامه ای و بسیار سبکی می باشد که به آرامی و به طور کامل جذب پوست شده و موجب نرمی و لطافت آن می گردد.

نقد و بررسی : کرم شب هیدراکر اپتیمالز اوریفلیم

کرم شب هیدراکر اپتیمالز اوریفلیم محصولی بسیار قوی برای مراقبت از پوست در تمام طول شب است که توسط برند اوریفلیم و با استفاده از ترکیبات صد در صد گیاهی و طبیعی تهیه و فرموله شده است .این کرم با اثر بر روی اپیدرم سبب افزایش سفتی و قوام پوست گردیده و بازسازنده قوی پوست در طول شب می باشد .این محصول در بهبود و ترمیم بافت پوست در طول شب تاثیر بسزایی داشته و پس از چند هفته استفاده لطافت و نرمی خاصی را برای پوست شما به ارمغان خواهد آورد .

کرم شب هیدراکر اپتیمالز اوریفلیم چیست؟

کرم شب هیدراکر اپتیمالز اوریفلیم بهترین ،بی نظیرترین و پر فروش ترین محصول مرطوب کننده ، آنتی اکسیدان ، محافظت کننده و ترمیم کننده پوست صورت در تمام طول شب بوده که توسط کمپانی سوئدی اوریفلیم تهیه و تولید شده است .این محصول با دارا بودن فاکتورهای تغذیه ای مناسب در تغذیه عمقی و مرطوب نمودن پوست بسیار مفید بوده و محصولی بسیار سودمند و کاربردی برای مراقبت شبانه از پوشت های خشک و حساس می باشد .


ترکیبات تشکیل دهنده کرم شب هیدراکر اپتیمالز اوریفلیم

این محصول با دارا بودن مجموعه کاملی از ترکیبات گیاهی رطوبت رسان و تغذیه کننده و بهره گیری از عصاره شاه بلوط ، ویتامین E و مواد معدنی سوئدی محصولی بسیار طبیعی برای تغذیه عمیق پوست در طی شب بوده و با دارا بودن قدرت آب رسانی بسیار بالا پوست را در طی شب به خوبه تغذیه و آبرسانی می کند.این مصحول به علت داشتن ویتامین ای دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد پیری بوده و عصاره شاه بلوط موجود در آن در افزایش شفافیت و روشن شدن رنگ پوست و رفع چروک های سطحی پوست خشک تاثیر بسزایی دارد .این محصول دارای مرطوب کننده های طبیعی بوده و در جوان سازی و جلوگیری از پیری زودرس پوست اثرات چشمگیری را به همراه دارد .


جدول مشخصات کرم شب هیدراکر اپتیمالز اوریفلیم

نام محصول کرم شب هیدراکر اپتیمالز Optimals Hydra اوریفلیم
حجم 50 میلی لیتر
محل مصرف پوست صورت به جز پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 32469
گروه محصولات مراقبت شبانه  از پوست صورت
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 18 سال
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  کاسه ای
نوع پوست پوست های خشک و حساس
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از کرم شب هیدراکر اپتیمالز اوریفلیم

این کرم به واسطه دارا بودن مجموعه کاملی از ترکیبات گیاهی رطوبت رسان و تغذیه کننده دارای مزایای زیر برای پوست صورت می باشد:

  1. مرطوب کننده قوی جهت پوست های حساس، ملتهب و خشک
  2. بازسازی و تأمین کننده رطوبت از دست رفته پوست صورت
  3. بازگرداندن قابلیت ارتجاعی و نرمی پوست
  4. استحکام بخش و تقویت کننده پوست
  5. از بین برنده علائم خشکی پوست مانند: قرمزی، التهاب، کشیدگی، خارش و …
  6. دارای خاصیت روشن کنندگی و شفاف کنندگی بسیار بالا
  7. ترمیم کننده لایه های پوستی طی شب
  8. رفع چروک های سطحی پوست خشک
  9. لایه بردار و از بین برنده سلول های سطحی مرده پوست
  10. افزایش سفتی و قوام پوست
  11. ساختار نرم و کرمی و دارای بافت خامه ای
  12. فاقد الکل و پارابن
  13. مناسب استفاده توسط افراد بالای 18 سال
  14. مناسب استفاده برای پوست های خشک و حساس

کرم شب هیدراکر اپتیمالز اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی افراد بالای 18 سال و دارای پوست های خشک و حساس مناسب بوده و سبب بازسازی و تأمین رطوبت از دست رفته پوست  به واسطه داشتن ترکیبات مغذی و التیام بخشیدن به خشکی های شدید پوست خواهد شد.


نحوه استفاده از کرم شب هیدراکر اپتیمالز اوریف لیم

نحوه استفاده از کرم شب اوریفلیم بسیار ساده است .برای بهره مندی از مزایای شگفت انگیز این محصول هر شب پس از شست و شو و تمیز نمودن پوست صورت مقداری از کرم را روی پوست ماساژ دهید و اجازه دهید جذب شود. استفاده از این محصول در نواحی اطراف چشم ممنوع بوده و نباید رد این ناحیه استفاده شود .


مکانیسم اثر کرم شب هیدراکر اپتیمالز اوریف لیم

کرم شب اپتیمالز اوریفلیم  با برخورداری از ترکیبات آنتی اکسیدانی و بسیار مغذی بهترین تغذیه کننده ،ترمیم کننده پوست در طی شب بوده و با ترمیم لایه های پوستی و آبرسانی به پوست در تمام طول شب سبب تقویت سد دفاعی پوست گشته و بدین طریق از زیبایی و جوانی پوستتان محافظت می کند .


نحوه خرید و قیمت کرم شب هیدراکر اپتیمالز اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب مفتخر است با ارائه کلیه محصولات آرایشی و بهداشتی اوریفلیم با بالاترین کیفیت و  با مناسب ترین قیمت همواره سعی در جلب رضایت شما مشتریان عزیز دارد.قیمت کرم شب هیدراکر اپتیمالز اوریفلیم در آف زمستانه فروشگاه ما تنها 166000 تومان می باشد که شما عزیزان می توانید جهت خرید کرم شب هیدراکر اپتیمالز اوریفلیم همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول بی نظیر را به راحتی سفارش داده و در مکان دلخواهتان تحویل بگیرید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم شب هیدراکر اپتیمالز اوریفلیم”