پاک کننده صورت زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریفلیم

31%

پاک کننده صورت زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریفلیم


قیمت اصلی 150000 تومان بود.قیمت فعلی 103000 تومان است.

تخفیف : 47,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

پاک کننده صورت زردآلو و پرتقال لاونیچر Love Nature محصولی کاملا ارگانیک و طبیعی برای پاکسازی و لایه برداری انواع پوست می باشد که خرید و استفاده از آن موجب پاک کنندگی عمقی منافذ و سلول های مرده سطح پوست گردیده و با حفظ رطوبت طبیعی پوست و بهره گیری از عصاره دو میوه غنی از ویتامین و آنتی اکسیدان یعنی زردآلو و پرتقال تقویت کننده و آرامش بخش پوست به شمار می رود .این محصول فوق العاده انرژی بخش بوده و برای پوستتان شادابی و طراوت را به ارمغان می آورد .

نقد و بررسی : پاک کننده صورت زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریفلیم

پاک کننده صورت زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریفلیم یکی از محصولات جدید مراقبت از پوست برند جهانی اوریفلیم است که برای مراقبت و محافظت از سلامتی و زیبایی انواع پوست طراحی شده و با ایجاد لطافت و رطوبت با ماندگاری طولانی مناسب برای پاک کردن آرایش، چربی و آلودگی های محیطی از روی سطح انواع پوست بسیار مناسب می باشد.

پاک کننده صورت زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریفلیم چیست؟

پاک کننده صورت زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریفلیم یک محصول پاک کننده آرایش قدرتمند است که هر گونه مواد زاید و آلودگی را از سطح پوست پاک کرده و افزایش دهنده لطافت و شادابی پوست می باشد .این محصول با پاک کردن کامل چربی های اضافی پوست، آلودگی های سطحی و باقی مانده مواد آرایشی از سطح منافذ پوست نرمی ،لطافت و زیبایی را برای پوستتان به ارمغان می آورد .


ترکیبات تشکیل دهنده پاک کننده صورت زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریف لیم

پاک کننده صورت زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریف لیم تمامی آلودگی ها و آرایش موجود بر روی پوست صورت را به آسانی پاک کرده، و علاوه بر پاک کنندگی عمقی منافذ و از بین بردن سلول های مرده سطح پوست، موجب نرمی و لطافت پوست نیز می شود. این محصول حاوی عصاره زردآلو و آب پرتقال بوده و از همین رو این پاک کننده محصولی انرژی بخش و شاداب کننده برای انواع پوست به شمار می رود.


جدول مشخصات پاک کننده صورت زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریفلیم

نام محصول پاک کننده صورت زردآلو و پرتقال لاونیچر Love Nature
حجم 125 میلی لیتر
محل مصرف  پوست صورت و گردن به جز پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 35910
گروه مراقبت از پوست
سن مناسب برای تمامی افراد 
نوع پوست مناسب تمامی انواع پوست 
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول  ژل پاک کننده صورت
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

ویژگی های منحصر بفرد پاک کننده صورت زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. مناسب برای پاک کردن آرایش، چربی و آلودگی های محیطی
  2. پاک کنندگی عمقی منافذ و سلول های مرده سطح پوست
  3. نرم کننده و بهبود قابلیت ارتجاعی پوست
  4. مرطوب کردن کامل و عمیق پوست های دهیدراته
  5. جلوگیری از چرب شدن سریع پوست
  6. روشن کننده و شفاف کننده پوست
  7. تنظیم کننده ترشح سبوم پوست
  8. کمک به پیشگیری و بهبود آکنه
  9. تغذیه کننده پوست
  10. ایجاد لطافت و رطوبت با ماندگاری طولانی
  11. کنترل کننده چربی و کمک به بستن منافذ باز پوست
  12. اثبات سازگاری محصول با پوست توسط متخصصین پوست
  13. فاقد پارابن ،الکل و سیلیکون
  14. مناسب برای استفاده روزانه

پاک کننده صورت زردآلو و پرتقال لاونیچر برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی افراد و انواع پوست مناسب بوده و می تواند سبب ایجاد بستری مناسب برای تغذیه پوست و احساس شادابی و آرامشی ناب بر روی پوست گردد.


نحوه استفاده از پاک کننده صورت زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریف لیم

برای استفاده از این محصول پاک کننده تنها کافی است تا هر روز در دو نوبت صبح و شب پوست را به مقدار مناسبی از ژل آغشته کرده و ماساژ دهید و سپس بشویید. با توجه به حساس بودن ناحیه دور چشم لطفا از این مصحول در نواحی اطراف چشم استفاده نشود.برای افزایش اثر بخشی این محصول می توانید هم زمان از سایر محصولات تولید شده در لاین تخصصی لاونیچر اوریفلیم همانند تونر شاداب کننده زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریفلیم و ژل صورت زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریفلیم استفاده نمایید .


مکانیسم اثر پاک کننده صورت زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریفلیم

این پاک کننده قدرتمند با بهره مندی از عصاره گیاهان و اسانس های مختلف، پوست را کاملاً تمیز و شفاف کرده و علاوه بر آن با تنگ نمودن منافذ باز پوست از ورود آلودگی ها و ذرات معلق به لایه های زیرین پوست جلوگیری نماید. این محصول با تأمین رطوبت و لطافت پوست در ایجاد پاکیزگی ،شادابی و طراوت در پوست تاثیر بسزایی دارد.


طریقه خرید و قیمت پاک کننده صورت زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب فعالیت خود را با ارائه و عرضه کلیه محصولات آرایشی و زیبایی برند مطرح اوریفلیم آغاز کرده است. این فروشگاه اینترنتی با تولید محتوای مناسب و کاربردی  و معرفی دقیق کالاهای ارائه شده انتخاب محصول را برای مشتری ساده کرده و امکان مقایسه کالاها را به طور دقیق برای مشتریان و مخاطبان این فروشگاه فراهم نموده است .بالا بودن کیفیت محصولات ،قیمت بسیار مناسب محصولات به همراه ارائه تخفیف ‌های متنوع ماهانه و فصلی از مزیت های مهم فروشگاه ما می باشد ..قیمت پاک کننده صورت زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریف لیم در آف و حراج آخر فصل فروشگاه آنلاین سلامت وب 103000 تومان می باشد که شما عزیزان برای خرید پاک کننده صورت زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریف لیم از فروشگاه اینترنتی سلامت وب می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول را به صورت اینترنتی خریداری نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “پاک کننده صورت زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریفلیم”