تونر شاداب کننده زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریفلیم

21%

تونر شاداب کننده زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریفلیم


قیمت اصلی 130000 تومان بود.قیمت فعلی 103000 تومان است.

تخفیف : 27,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

تونر شاداب کننده زردآلو و پرتقال لاونیچر Love Nature یکی از محصولات مطمئن و بسیار با کیفیت مراقبت از پوست صورت و گردن است که دارای قدرت پاک کنندگی بسیار بالا و بدون نیاز به آبکشی می باشد .این محصول همچنین دارای خاصیت آبرسانی پوست ، روشن کننده و شفاف کننده پوست و از بین برنده تدریجی سلول های مرده پوستی بوده و از همین رو خرید و استفاده از آن در طراوت بخشی و ایجاد حس تازگی در پوست تاثیر بسزایی دارد.

نقد و بررسی : تونر شاداب کننده زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریفلیم

تونر شاداب کننده زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریفلیم با پاکسازی پوست از آلودگی و ناخالصی بهترین محصول شاداب کننده و احیا کننده پوست به شمار می رود .این محصول 100% ارگانیک برپایه ترکیبات گیاهی و طبیعی ساخته شده است و از همین رو با روطبت رسانی عمیق پوست بهترین نرم کننده و صاف کننده انواع پوست نیز به شمار می رود .در ادامه می توانید در مورد این محصول و ویژگی های منحصر بفرد آن اطلاعات بیشتری را کسب نمایید .

تونر شاداب کننده زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریفلیم چیست؟

تونر شاداب کننده زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریفلیم یکی از جدیدترین محصولات مراقبت از پوست برند اوریفلیم است که کمپانی عظیم و مطرح بین المللی اوریفلیم با توجه به استقبال بی نظیر مشتریان از ژل صورت زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریفلیم اقدام به تهیه و تولید تونر شادابی کننده زردآلو و پرتقال لاونیچر نموده است .این محصول جهت برطرف کردن ناخالصی ها و اثرات باقی مانده مانده از آلودگی ها و محصولات آرایشی بر روی پوست با فرمول بسیار ملایم و بدون خشک کردن پوست طراحی شده است و با استفاده از این تونر می توانید پوستی تازه و با طراوت و شاداب داشته باشید .


ترکیبات تشکیل دهنده تونر شاداب کننده زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریفلیم

محققین لابراتوارهای مجهز اوریفلیم از عصاره زردآلو و آب پرتقال یک تونر شاداب کننده و تغذیه کننده گیاهی را استخراج نموده اند. این محصول با توجه به دارا بودن چنین ترکیباتی سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین ث بوده و در نتیجه در پاک کردن آرایش و آلودگی ها از سطح پوست بدون نیاز به آبکشی و روشن کردن و شفاف کردن انواع پوست تاثیر بسزایی دارد.


جدول مشخصات تونر شاداب کننده زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریف لیم

نام محصول تونر شاداب کننده زردآلو و پرتقال لاونیچر Love Nature
حجم 150 میلی لیتر
محل مصرف  پوست صورت و گردن به جز پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 35912
گروه مراقبت از پوست
سن مناسب برای تمامی افراد 
نوع پوست مناسب تمامی انواع پوست 
نوع محفظه بطری 
نوع محصول  تونر شاداب کننده
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

ویژگی های منحصر بفرد تونر شاداب کننده زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. پاک کننده آلاینده ها و ناخالصی های باقی مانده روی پوست
  2. آماده سازی پوست برای جذب بهتر محصولات مراقبتی
  3. مرطوب کردن کامل و عمیق پوست های دهیدراته
  4. دارای خاصیت آبرسانی پوست
  5. روشن کننده و شفاف کننده پوست
  6. برطرف کننده کدری و خستگی پوست
  7. از بین برنده تدریجی سلول های مرده پوستی
  8. درخشان کننده پوست
  9. تغذیه کننده پوست
  10. افزایش نرمی و لطافت پوست
  11. کنترل کننده چربی و کمک به بستن منافذ باز پوست
  12. اثبات سازگاری محصول با پوست توسط متخصصین پوست
  13. دارای اثر ضد التهاب و التیام بخش
  14. فاقد پارابن و سیلیکون

تونر شاداب کننده زردآلو و پرتقال اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی افراد و با دارا بودن انواع پوست بسیار مناسب می باشد .با توجه به این که این محصول پاک کننده آرایش و آلودگی ها از سطح پوست بدون نیاز به آبکشی می باشد لذا این تونر در افزایش نرمی و لطافت پوست بدون احساس کشیدگی و خشکی در پوست بسیار موثر است .


نحوه استفاده از تونر شاداب کننده زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریف لیم

برای استفاده از این محصول استثنایی و بسیار شگفت انگیزی و قدرتمند می توانید روزانه دوبار صبح و شب با استفاده از پد پنبه ای یا کتان این محصول را بر روی پوست صورت و گردن استفاده نمایید. این محصول پس از استفاده بدون نیاز به آبکشی بوده و بهتر است از استفاده از این محصول در پوست حساس اطراف چشم خودداری نمایید .


مکانیسم اثر تونر شاداب کننده زردآلو و پرتقال لاونیچر  اوریف لیم

این محصول ،کلیه آلاینده ها و ناخالصی های باقیمانده و عمقی پوست را از بین برده و در نتیجه استفاده از آن  باعث شادابی و رفع فوری خستگی پوست خواهد شد .این تونر همچنین پوست را برای جذب محصولات مراقبتی به خوبی آماده نموده  و با تامین رطوبت عمقی پوست برای مدت طولانی و افزایش بازسازی سلولی باعث ترمیم ، احیاء و جوانسازی پوست می گردد .


طریقه خرید و قیمت تونر شاداب کننده زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی همواره تخفیف سلامت وب برای تامین و پاسخگویی کلیه نیازهای آرایشی و بهداشتی شما کلیه محصولات برند مطرح اوریفلیم را با ضمانت کیفیت بالا و تضمین بهترین قیمت خدمتتان عرضه می نماید .بنابراین خرید از فروشگاه ما مساوی رقم خوردن تجربه بهترین خرید اینترنتی برای شما خواهد بود .قیمت تونر شاداب کننده زردآلو و پرتقال لاو نیچر اوریف لیم در آف بهاره فروشگاه آنلاین سلامت وب 103000 تومان می باشد که شما عزیزان برای خرید تونر شاداب کننده زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریفلیم از فروشگاه اینترنتی سلامت وب می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول را به صورت اینترنتی خریداری نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن در هر کجا که هستید تحویل بگیرید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “تونر شاداب کننده زردآلو و پرتقال لاونیچر اوریفلیم”