بالم نرم کننده لب Love Nature اوریفلیم

36%

بالم نرم کننده لب Love Nature اوریفلیم


قیمت اصلی 70000 تومان بود.قیمت فعلی 45000 تومان است.

تخفیف : 25,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

بالم نرم کننده لب Love Nature با عصاره توت فرنگی و ویتامین ای یکی از برترین محصولات لاین تخصصی لاونیچر اوریفلیم است که با بهره مندی از ترکیبات کاملا طبیعی از پوست خشک و حساس لب ها مراقبت نموده و علاوه بر افزایش نرمی و لطافت پوست لب به عنوان بهترین نرم کننده و آبرسان سبب مرطوب شدن لب ها و مانع از ترک خوردن و پوسته پوسته شدن لبان شما می شود .

نقد و بررسی : بالم نرم کننده لب Love Nature اوریفلیم

بالم نرم کننده لب Love Nature اوریفلیم یکی دیگر از محصولات معروف و پر فروش برند اوریفلیم است که با استفاده از ترکیبات کاملا طبیعی و بدون پارابن برای مراقبت روزانه از لب و جلوگیری از خشکی یا ترک خوردن لب ها تهیه و تولید شده است .این بالم بهترین محافظ و نرم کننده لب بوده و با تغذیه و ترمیم پوست لب پوشش براق و درخشانی را به لبانتان هدیه می نماید.

بالم نرم کننده لب Love Nature اوریفلیم چیست؟

بالم نرم کننده لب Love Nature اوریفلیم بهترین محصول نرم کننده و براق کننده لب است که استفاده از آن سبب نرمی و آبرسانی عمیق پوست ظریف لب خواهد شد و از همین رو استفاده از این محصول سبب حفظ نرمی و طراوت لب شده و از زیبایی و سلامتی پوست لب مراقبت می نماید .این محصول حاوی عصاره توت فرنگی و ویتامین ای بوده و توسط برند صاحب نام اوریفلیم تهیه و تولید شده است .


ترکیبات تشکیل دهنده بالم نرم کننده لب Love Nature اوریفلیم

این محصول با دارا بودن ترکیبات گیاهی سلول ساز،ترکیبات تغذیه کننده ،نرم کننده و بازسازی کننده پوست به همراه ترکیبات چرب کننده و عصاره توت فرنگی برای حفظ جوانی و شادابی پوست لبان شما و با استفاده از آخرین تکنیک ها و بهترین ترکیبات تهیه و به بازار عرضه شده است .مواد چرب کننده طبیعی موجود در این محصول لب ها را چرب نموده و خشکی آن را برطرف نموده و زیبایی لب ها را افزایش می دهد .از این رو این بالم به عنوان بهترین ترمیم کننده و مرطوب کننده لب شناخته شده است .


جدول مشخصات بالم نرم کننده لب Love Nature اوریفلیم

نام محصول بالم نرم کننده لب Love Nature اوریفلیم با عصاره توت فرنگی
وزن 7 گرم
محل مصرف لب
کد بهداشتی یا کد مرجع 31075
گروه محصولات مراقبت روزانه و نرم کننده لب
سن مناسب برای تمامی افراد 
جنسیت مصرف به دلیل دارا بودن رنگ بانوان
نوع محفظه  استیک
نوع پوست انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و حساس
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از بالم نرم کننده لب Love Nature اوریف لیم

اوریفلیم این بار نیز برای حفظ لطافت و نرمی لب شما از آخرین تکنیک ها و بهترین ترکیبات استفاده نموده و با خلق بالم نرم کننده لب از لاین تخصصی لاو نیچر توانسته است یک محصول مراقبتی و نرم کننده بی نظیر را به دنیا عرضه نماید .مهم ترین مزایای ارزشمند استفاده از این محصول عبارت است از:

  1. کمک به نگهداری رطوبت و نرمی بر روی پوست لب
  2. نرم کننده و مغذی مناسب و قدرتمند پوست لب
  3. ایجاد پوشش براق و درخشان بر روی لب
  4. رطوبت رسان
  5. دارای رایحه خوشبوی توت فرنگی
  6. جلوگیری از خشکی یا ترک خوردن لب ها
  7. مناسب برای استفاده روزانه
  8. دارای رنگ
  9. سهولت در استفاده
  10. محافظت از لب در مقابل نور شدید خورشید و سرما
  11. بازسازی کننده سلول ها
  12. افزایش دوام و ثبات رژلب
  13. مناسب لب های خشک و ترک خورده
  14. فاقد اسانس و پارابن

بالم نرم کننده لب Love Nature اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول یک پیشنهاد مناسب برای تمامی افراد و گروه های سنی که خواهان مراقبت از پوست حساس لب هایشان هستند  می باشد .اگر شما نیز جزو افرادی هستید که در بیشتر مواقع علی الخصوص فصول سرد سال دایما دچار پوسته پوسته شدن و خشکی پوست لبان خود می شوید حتما این محصول را خریداری نموده و از آن استفاده فرمایید.


نحوه استفاده از بالم نرم کننده لب Love Nature اوریفلیم

برای استفاده از این محصول مراقبتی و نرم کننده هیچ گونه محدودیتی وجود نداشته و شما می توانید به صورت روزانه و به دفعات از این محصول بر روی لب های خود استفاده نموده و بدین طریق نرمی و لطافت را به پوست لب بازگردانید .همچنین از این بالم می توان به تنهایی و یا در زیر رژلب استفاده نمایید.استفاده از این محصول قبل از استفاده از رژ لب در افزایش ثبات و ماندگاری رژلب بر روی لبانتان تاثیر بخصوص و چشمگیری خواهد داشت .


مکانیسم اثر بالم نرم کننده لب Love Nature اوریف لیم

این محصول با دارا بودن فرمولی بی نظیر بهترین محصول نرم کننده لب به شمار آمده و استفاده از آن زیبایی لب های شما را افزایش می دهد. این محصول حاوی مواد نرم کننده و چرب کننده طبیعی بوده ،بنابراین به خوبی می تواند خشکی لبان شما را برطرف نموده و بدین وسیله به شما در داشتن لب هایی  زیبا، لطیف و نرم کمک شایانی نماید. این محصول پوست لب را به خوبی آبرسانی کرده و بدین طریق آن را نرم و  مرطوب و نرم ساخته و در نهایت از خشکی و ترک خوردگی پوست لطیف لب ها جلوگیری می کند.


نحوه خرید و قیمت بالم نرم کننده لب Love Nature اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب با ارائه محصولات با کيفيت ، مرغوب و با اصالت برند معتبر اوریف لیم بهترین فروشگاه عرضه کننده محصولات این برند در محيط آنلاين است. مشتريان می توانند از ميان هزاران محصول این برند محصول مورد نظر خود را جستجو. و سپس مورد بررسی قرار داده و در نهایت انتخاب نمايند. در این فروشگاه شما مشتريان عزیز می توانيد به راحتی، خرید اینترنتی لذت بخش، مطمئن و آسانی را تجربه کرده و کالای مورد نظر خود را به سرعت در سراسر ایران دریافت نمایید.قیمت بالم نرم کننده لب Love Nature اوریفلیم در فستیوال زمستانه محصولات اوریف لیم در فروشگاه ما تنها 45000 تومان است که شما عزیزان می توانید جهت خرید بالم نرم کننده لب Love Nature اوریف لیم همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و پس از ثبت سفارش این محصول بی نظیر را در کوتاه ترين زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “بالم نرم کننده لب Love Nature اوریفلیم”