ژل پاک کننده آرایش چشم نوایج اوریفلیم

25%

ژل پاک کننده آرایش چشم نوایج اوریفلیم


قیمت اصلی 250000 تومان بود.قیمت فعلی 187000 تومان است.

تخفیف : 63,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ژل پاک کننده آرایش چشم نوایج NovAge یکی از بهترین ،قوی ترین و کاربردی ترین محصولات پاک کننده آرایش چشم برند اوریفلیم است که با بهره مندی از خواص ویتامین ب 5 و سایر ترکیبات طبیعی به خوبی می تواند انواع آرایش چشم حتی غلیظ ترین آن و ارایش ضد آب را به سرعت و بدون بر جای گذاشتن چربی پاک کرده و به سرعت پوست حساس دور چشمتان را آبرسانی ،تغذیه و ترمیم نماید و بدین طریق از بروز خشکی،التهاب ،چین و چروک و … بر روی آن جلوگیری نماید.

نقد و بررسی : ژل پاک کننده آرایش چشم نوایج اوریفلیم

ژل پاک کننده آرایش چشم نوایج اوریفلیم یکی دیگر از محصولات شگفت انگیز برند اوریفلیم است که برای پاک کردن آرایش چشم و مراقبت از پوست حساس این ناحیه طراحی و فرموله شده است .فرمولاسیون پیشرفته این محصول و وجود پرو ویتامین  B5 در این محصول آرایش چشم ها را به آرامی و به طور موثری پاک کرده و پوشت حساس دور چشم را به سرعت بازسازی و ترمیم می نماید .این محصول فاقد بو و عاری از پارابن بوده و برای تمامی پوست ها و تمامی افراد حتی افراد دارای چشم های حساس یا دارای لنز بسیار مناسب می باشد .

ژل پاک کننده آرایش چشم نوایج اوریفلیم چیست؟

ژل پاک کننده آرایش چشم نوایج اوریفلیم یکی از محصولات بی نظیر و بدون عارضه  برای پاک نمودن آرایش چشم است که به علت دارا بودن ویتامین ها و سایر ترکیبات طبیعی در فرمولاسیون خود علاوه بر پاکسازی انواع آرایش چشم موجب تازگی و حفظ سلامت پوست شما شده و در نتیجه استفاده از این محصول دو منظوره می تواند شادابی ،لطافت و جوانی را برای پوستتان به ارمغان بیاورد.


ترکیبات تشکیل دهنده ژل پاک کننده آرایش چشم نوایج اوریف لیم

پاک کننده ارایش چشم نوایج محصولی بسیار کاربردی و بی نظیر از لاین تخصصی نوایج اوریفلیم است که با دارا بودن فرمولاسیون کاملا طبیعی و پیشرفته و پرو ویتامین B5 علاوه بر برخورداری از خاصیت پاک کنندگی بسیار بالا به علت دارا بودن خاصیت آبرسانی قوی در حفظ شادابی و طراوت در پوست اطراف چشم تاثیر بسزایی دارد. ترکیبات موجود در این پاک کننده موجب حفظ رطوبت سطح پوست شده و  علاوه بر افزایش انعطاف پذیری و حالت ارتجاعی پوست تسکین دهنده و از بین برنده خستگی دور چشم بوده و از ایجاد چروک در این ناحیه جلوگیری می کند .


جدول مشخصات ژل پاک کننده آرایش چشم نوایج اوریف لیم

نام محصول ژل پاک کننده آرایش چشم نوایج NovAge
حجم 150 میلی لیتر
محل مصرف  پوست دور چشم 
کد بهداشتی یا کد مرجع 32664
گروه مراقبت روزانه و پاک کننده آرایش چشم
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 16 سال
پوست مناسب تمامی پوست ها 
نوع محفظه بطری اسپری دار
نوع محصول  ژل پاک کننده آرایش چشم
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از ژل پاک کننده آرایش چشم نوایج اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. پاک کننده قوی انواع آرایش معمولی و ضد آب
  2. نرم کننده و تمیز کننده پوست دور چشم
  3. محافظت کننده از پوست دور چشم
  4. آبرسان پوست
  5. محافظت از صافی، درخشندگی و شادابی پوست
  6. از بین برنده خستگی دور چشم
  7. حفظ رطوبت پوست و پیشگیری از چروک
  8. تقویت کننده مژه ها و جلوگیری از ریزش مژه ها
  9. مناسب برای چشم های حساس و خسته و همچنین چشم های دارای لنز
  10. فاقد پارابن و غیر جوش زا
  11. مورد تایید چشم پزشکان و متخصصان پوست

ژل پاک کننده آرایش چشم نوایج اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این پاک کننده برای تمامی بانوان بالای 16 سال و انواع پوست ها مناسب بوده و حتی برای افرادی که از لنز استفاده می کنند نیز پاک کننده مناسبی می باشد .این محصول با قدرت پاک کنندگی ببسیار بالا و بدون داشتن بو و چربی قادر است تا غلیظ ترین آرایش چشم ها را حتی آرایش ضد آب را نیز به راحتی پاک نماید .


نحوه استفاده از ژل پاک کننده آرایش چشم نوایج اوریف لیم

برای پاک کردن آرایش چشمان خود ابتدا این محصول  را به خوبی تکان دهید . سپس پنبه ای را به این ژل آغشته نموده و با قرار دادن آن بر روی پلک ها و با حرکات ملایم دست آن را بر روی پلک هایتان کشیده و بدین طریق آرایش چشمتان را پاک نمایید .


مکانیسم اثر ژل پاک کننده آرایش چشم نوایج اوریفلیم

این محصول بهترین و قوی ترین پاک کننده آرایش چشم  از نوع معمولی و ضد آب بوده و با دارا بودن فرمولاسیون پیشرفته و بهره مندی از ویتامین B5 از بین برنده خستگی دور چشم  می باشد .این محصول با حفظ رطوبت پوست دور چشم از بروز چین و چروک بر روی پوست حساس دور چشم جلوگیری نموده و به راحتی پوست دورچشم را تسکین داده و بازسازی می کند.


قیمت و طریقه خرید ژل پاک کننده آرایش چشم نوایج اوریفلیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب ، دارای سال ها تجربه در حوزه عرضه و فروش کلیه لوازم آرایشی و بهداشتی برند اوریفلیم می باشد. هدف از ایجاد این فروشگاه آنلاین ، فروش محصولات و لوازم آرایشی و بهداشتی برند نامبرده در سراسر ایران می باشد. بنیان کاری فروشگاه ما  ارائه ی محصولات با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب به صورت کاملا اصل و اورجینال می باشد .قیمت ژل پاک کننده آرایش چشم نوایج اوریفلیم در آف بهاره محصولات اوریف لیم در فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب تنها 187000 تومان است که شما عزیزان می توانید جهت دریافت بهترین مشاوره، راهنمائی و ارائه اطلاعات در مورد این محصول از طرف کادر مجرب و متخصص فروشگاه ما و همچنین خرید ژل پاک کننده آرایش چشم نوایج اوریفلیم همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و با خرید این محصول تجربه متفاوتی از خرید اینترنتی کسب کرده و از خرید خود لذت ببرید .

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ژل پاک کننده آرایش چشم نوایج اوریفلیم”