کرم شب ضدلک اوریفلیم ایون اوت Even Out

15%

کرم شب ضدلک اوریفلیم ایون اوت Even Out


170000 تومان

تخفیف : 30,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم شب ضدلک اوریفلیم ایون اوت Even Out محصولی با کیفیت از برند معتبر سوئدی اوریف لیم می باشد. این کرم بر طرف کننده هر نوع لک پوستی بوده و قادر است با دارا بودن ترکیبات صد در صد گیاهی و طبیعی رنگ پوست را روشن کرده و در افزایش شفافیت پوست موثر باشد. کرم شب ضدلک اوریفلیم ایون اوت Even Out،محصولی فوق العاده است که با توجه به فرمولاسیون خاص خود دارای خاصیت ضد چروک و ضد افتادگی پوست نیز می باشد.خلاصه آن که با استفاده از این محصول شگفت انگیز و استثنایی علاوه بر برطرف کردن لکه های تیره، به راحتی می توانید پوست خود را لیفتینگ نمایید .

نقد و بررسی : کرم شب ضدلک اوریفلیم ایون اوت Even Out

کرم شب ضدلک اوریفلیم ایون اوت Even Out یکی دیگر از محصولات معجزه گر و پرطرفدار برند برتر و جهانی اوریفلیم است که برای درمان لک و کک و مک و روشنی پوست صورت ساخته شده است .با استفاده از این کرم شب هر نوع لک و کک به صورت صد در صد از بین رفته و شما به راحتی شاهد روشن شدن رنگ پوست تا چندین درجه خواهید بود .بنابراین اگر از لک های روی پوست صورتتان خسته شده اید و به دنبال راه حلی کاملا طبیعی ،مقرون به صرفه و بدون عارضه برای رهایی از معضل یاد شده می باشید درنگ نکنید و با استفاده از کرم شب ضد لک اورریفلیم تغییر را احساس کنید.

کرم شب ضدلک اوریفلیم ایون اوت Even Out چیست؟

کرم شب ضدلک اوریفلیم ایون اوت Even Out معجزه ای صد در صد گیاهی برای داشتن پوستی زیبا و عاری از لک و کک و مک برای تمام فصول سال می باشد .حتما شما نیز در اطرافیان خود افرادی را مشاهده نموده اید که برای تهیه لوازم آرایش هزینه های گزافی را متحمل می شوند تا بتوانند لک های تیره روی پوستشان را پوشش دهند اما با این کار نه تنها مشکل اصلی را از بین نمی برند بلکه عوارض جبران ناپذیری را به پوستشان تحمیل می کنند .کار این افراد مانند این است که برای این که لباس کثیفشان دیده نشود لباس دیگری را بر روی آن می پوشند .پس قدم اول را بردارید و برای رسیدن به پوست خوب و سالم از همین الان شروع کنید .با استفاده از کرم شب ضد لک اوریف لیم داشتن پوستی زیبا و بدون لک دیگر یک رویا نیست  کافی است این محصول را یک بار امتحان کنید تا به حقیقت ادعای ما پی ببرید .


ترکیبات تشکیل دهنده کرم شب ضد لک اوریفلیم ایون اوت Even Out

این محصول ارزشمند حاوی ترکیبی به نام  LumiLight می باشد که این ترکیب برای تنظیم ملانین و تنظیم رنگدانه های پوستی بسیار موثر بوده و از افزایش بی رویه آن ها جلوگیری می کند . روغن دانه گل رز به کار رفته در این محصول شگفت انگیز  به علت دارا بودن اسیدهای چرب ،آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین‌ های A و C برای تغذیه پوست و رفع تیرگی های پوستی مفید بوده و سبب صاف ،شفاف و درخشان شدن پوستتان خواهد شد .ویتامین ث موجود در این محصول نیز سبب افزایش خاصیت کشسانی پوست و بازسازی مجدد سلول های پوستی و رفع تیرگی ها و لک های پوستی خواهد شد .در نهایت آنتی اکسیدان های به کار رفته در این محصول برای محافظت از پوست موثر بوده و عصاره توت سفید موجود در آن برای افزایش درخشش پوست و  کاهش لک های تیره، کک و مک ها و …موثر و کارا خواهد بود .


جدول مشخصات کرم شب ضد لک اوریفلیم ایون اوت Even Out

نام محصول کرم شب ضدلک اوریفلیم ایون اوت Even Out
سایز 50 میلی لیتر
محل مصرف پوست صورت به جز پوست اطراف چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 32480
جنسیت مصرف عمومی
سن تمامی افراد
گروه تمامی پوست ها علی الخصوص پوست های نرمال و خشک
نوع محفظه کاسه ای
نوع محصول کرم ضد لک
بو و رنگ معزر به دلیل وجود روغن گل رز
کشور سازنده سوئد
کمپانی سازنده محصول اوریفلیم

فواید استفاده از کرم شب ضد لک اوریفلیم ایون اوت Even Out

  1. دارای ساختار ملایم و شفاف
  2. حاوی ترکیبات گیاهی
  3. روشن کنندگی پوست در کوتاه ترین زمان ممکن
  4. حفظ لطافت و شادابی پوست
  5. رفع کننده لکه های قهوه ای ناشی از آفتاب , سن و بارداری
  6. محافظت از پوست در برابر اشعه UV
  7. فاقد هیدروکینون
  8. تنظیم میزان تولید رنگدانه های پوست
  9. کاهش لک های تیره، کک و مک ها
  10. مناسب انواع پوست
  11. فاقد چربی
  12. مهار آنزیم ایجاد لک (تیروزیناز)
  13. غیر آلرژِی زا و غیر کومدون زا
  14. حاوی ویتامین A و C جهت نوسازی پوست
  15. دارای مواد آنتی اکسیدان طبیعی جهت حذف رادیکال های آزاد
  16. حاوی مواد مغذی جهت افزایش مقاومت پوست

کرم شب ضدلک اوریفلیم ایون اوت Even Outمناسب چه افرادی می باشد؟

استفاده از این کرم برای تمامی افراد در هر سنی مجاز بوده و برای هر پوستی مصرف آن مجاز می باشد .اما افرادی که دارای پوست های نرمال و خشک می باشند کاندیدای مناسب تری برای استفاده از این محصول می باشند .


نحوه استفاده از کرم شب ضدلک اوریفلیم ایون اوت Even Out

برای استفاده ازکرم شب ضدلک اوریفلیم پس از تمیز نمودن پوست صورت با اسکراب و فیس واش پیور اسکین به صورت مرتب هر شب روی پوست تمیز استفاده کنید و از استفاده از این محصول در پوست نواحی دور چشم خودداری نمایید .برای افزایش اثر بخشی این محصول می توانید پیش از استفاده از این کرم از سرم ضد لک ایون اوت استفاده کنید.بعد از گذشت 1 ماه می توانید تأثیر کرم را روی پوست خود ببینید.


مکانیسم اثر کرم شب ضدلک اوریفلیم ایون اوت Even Out

کرم شب ضدلک اوریفلیم ایون اوت Even Out یکی از محصولات ضد لک قدرتمند اوریف لیم است که با مهار و کاهش آنزیم تیروزیناز، که مسئول ساخت ملانین از اسید آمینه تیروزین می باشد. تولید ملانین را تحت کنترل در آورده و از افزایش بی رویه تولید آن که سبب تیرگی پوست و بروز لک های پوستی می شود جلوگیری می نماید .این محصول حاوی مجموعه ای از مواد روشن کننده گیاهی و طبیعی بوده که با کاهش میزان تولید ملانین باعث روشن شدن رنگ پوست می شود.


نحوه خرید کرم شب ضدلک اوریفلیم ایون اوت Even Out

کرم شب ضد لک اوریفلیم ایون اوت نمونه ای بی نظیر و اورجینال برای کاهش تولید ملانین و رنگدانه های پوست و از بین بردن لک های پوستی می باشد که به دلیل نداشتن پارابن و مواد حساسیت زای شیمیایی، برای تمام پوست ها مناسب و قابل استفاده می باشد. قیمت کرم شب ضد لک اوریفلیم در حراج تابستانه محصولات اوریفلیم 170000 تومان می باشد. شما می توانید برای خرید کرم شب ضد لک اوریفلیم ایون اوت یا هر محصول آرایشی و بهداشتی دیگری که مد نظر دارید با کارشناسان بخش فروش فروشگاه ما تماس گرفته و با برخورداری از مشاوره ای رایگان در مورد محصولات ارائه شده توسط فروشگاه ما خریدی آسان و با کیفیت را با مناسب ترین هزینه ها و بدون صرف وقت اضافی تجربه کنید .

 

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم شب ضدلک اوریفلیم ایون اوت Even Out”