سرم ضدلک ایون اوت Even Out

25%

سرم ضدلک ایون اوت Even Out


قیمت اصلی 280000 تومان بود.قیمت فعلی 210000 تومان است.

تخفیف : 70,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 31 ژانویه, 2024

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

اوریف لیم یکی از کمپانی های بین المللی لوازم آرایش در دنیاست که در سال 1967  توسط دو برادر سوئدی و همکارشان راه اندازی شد. این کمپانی با دارا بودن بیش از نیم قرن سابقه محصولاتی رابه بازار عرضه نموده اند که مورد تایید تمامی پزشکان ، متخصصان پوست و داروسازان بوده و قابل استفاده برای انواع پوست می باشند. سرم ضد لک ایون اوت نیز یکی از محصولات شگفت انگیز اوریفلیم است که محصولی نو آورانه در راستای از بین بردن لک های تیره و قهوه ای از روی پوست محسوب می شود .این سرم با دارا بودن ترکیبات طبیعی و قدرتمند پوست را شاداب کرده و  رنگ چهره را روشن می نماید و از این طریق به کاهش لکه های قهوه ای کمک می کند .

نقد و بررسی : سرم ضدلک ایون اوت Even Out

در اثر تولید بیش از اندازه رنگدانه های پوستی به نام ملانین رنگ پوست تیره تر شده و دچار لک خواهد شد.اگر چه لک ها وضعیت بی خطری برای پوست به شمار آمده و به پوست آسیب نمی رسانند اما با تیره کردن رنگ پوست زیبایی پوست را تهدید می کنند . محصولات زیادی در بازار وجود دارد که به عنوان محصولات ضد لک به فروش می رسند اما بهتر است بدانید همه این محصولات به اندازه سرم ضد لک ایون اوت Even Out اوریفلیم در از بین بردن لک های پوستی قدرتمند نمی باشند .اگر می خواهید برای از بین بردن لک ها از روی پوستتان انتخاب درستی داشته باشید ما توصیه می کنیم سرم ضد لک ایون ایوت را خریداری کنید .


سرم ضدلک ایون اوت Even Out چیست؟

سرم ضدلک ایون اوت Even Out یکی از محصولات ضد لک قدرتمند اوریفلیم است که توانایی از بین بردن انواع لک ها اعم از ملاسما، کبد، لک بارداری، آفتاب، افزایش سن، جای جوش، کک و مک و… را داراست .این محصول علاوه بر از بین بردن لک ها و روشن کردن رنگ پوست در نرمی و شادابی پوست نیز نقش موثری داشته و قادر است تا لک های پوستی را به صورت صد در صد تضمینی و بدون بازگشت مجدد درمان نماید .اگر علاقمندید تا در مورد این محصول بیشتر بدانید به ادامه نوشته امروز توجه نمایید.


ترکیبات تشکیل دهنده سرم ضد لک ایون اوت Even Out

مهم ترین ترکیبات تشکیل دهنده این محصول کمپلکس Lumilight برای تنظیم ملانین پوست و کاهش لک های تیره به همراه عصاره گیلاس حاوی ویتامین C و اسیدهای آلفا هیدروکسی برای روشن شدن و افزایش شادابی و درخشش پوست می باشد. عصاره گل آقطی نیز با دارا بودن ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدانها برای تغذیه و محافظت از پوست مفید بوده و یکی دیگر از ترکیبات مفید این سرم به شمار می رود .وجود چنین ترکیبات ارزشمندی در این محصول آن را به محصولی کاربردی و موثر با کارایی بسیار بالا برای درمان انواع لک ها و تیرگی های پوستی مبدل نموده است .


جدول مشخصات و ویژگی های سرم ضد لک ایون اوت Even Out

نام محصول سرم ضد لک ایون اوت Even Out
سایز 30 میلی لیتر
محل مصرف پوست
کد بهداشتی یا کد مرجع کد مرجع: 33108
جنسیت مصرف عمومی
سن تمامی افراد
گروه تمامی پوست ها
نوع محفظه بطری اسپری دار
رنگ سفید یا بی رنگ
گروه ضد لک صورت اپتیمالز
کشور سازنده سوئد
کمپانی سازنده محصول اوریفلیم

فواید استفاده از سرم ضد لک ایون اوت Even Out

  1.  رفع کننده قوی لک و تیرگی پوست
  2. نرم کننده و صاف کننده پوست
  3.  تنظیم تولید ملانین پوست
  4.  کاهش لک های تیره از روی پوست
  5. روشن کننده سریع رنگ پوست
  6. افزایش دهنده شادابی و درخشش پوست
  7.  بهترین محافظت از پوست
  8. پاک کننده چربی اضافی پوست
  9. انرژی بخش و رطوبت رسان برای هر نوع پوست
  10. تحریک تجدید سلولی و بازسازی مجدد سلول های پوست
  11. بدون بروز عوارض جانبی
  12. داشتن قیمت مناسب
  13. بدون جیوه، پارابن و استروئید

سرم ضدلک ایون اوت Even Out مناسب چه پوست هایی می باشد؟

سرم ایون اوت اوریفلیم یک محصول آبرسان فوق العاده قوی و موثر در رفع تیرگی و لک ها شناخته شده است .این محصول فاقد چربی بوده و بافت نسبتا سبکی دارد و برای انواع پوست مناسب می باشد .ترکیبات این محصول کاملا گیاهی و طبیعی بوده و قدرت از بین بردن ریز‌ترین ذرات تیرگی را از روی پوست دارد .این محصول از سری محصولات اپتیمالز اوریفلیم Oriflame Optimals بوده و استفاده از آن محدودیت سنی ندارد .این محصول می تواند انواع لک ها اعم از ملاسما، کبد، لک بارداری، آفتاب، افزایش سن، جای جوش، کک و مک و… را به علت داشتن ترکیبات گیاهی درمان نماید.


نحوه استفاده از سرم ضدلک ایون اوت Even Out

نحوه استفاده از سرم ضد لک ایون اوت اوریفلیم بسیار ساده می باشد .کافی است برای استفاده از مزایای بی نظیر این محصول به صورت مرتب هر روز صبح و شب این محصول را روی پوست تمیز استفاده کنید.این سرم پس از استفاده نیازی به شست و شو نداشته و خود به خود جذب پوست می گردد . این سرم برای اطراف چشم مناسب نیست پس در هنگام استفاده آن را به اطراف چشم نزنید.همچنین استفاده از این سرم در دوران بارداری وشیردهی ممنوع بوده و برای اثر بخشی بیشتر این محصول و کوتاه شدن زمان درمان توصیه می کنیم پس از استفاده از این سرم  از کرم های روز و شب ایون اوت استفاده کنید.


مکانیسم اثر سرم ضدلک ایون اوت Even Out بر روی پوست

بر اساس نظر سنجی های انجام شده و مصاحبه با مصرف کنندگان این محصول مشخص شد که تمامی افرادی که از سرم ایون اوت استفاده نموده اند در مدتی بسیار کوتاه نتایج رضایت بخشی را کسب نموده اند .آمارها حاکی از این است که افراد مصرف کننده اذعان داشته اند که پس از استفاده از این محصول لک های تیره کاهش چشمگیری داشته و پوستشان علاوه بر درخشن شدن صاف تر و نرم تر از قبل شده است.


نحوه خرید سرم ضدلک ایون اوت Even Out

برند سوئدی اوریفلیم یکی از بی نظیر ترین برندهای جهانی در تولید و عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت از پوست در سطح بین المللی می باشد که محصولات آن در میان رقبا از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشد .علت فروش بالای محصولات این شرکت کیفیت بالا و اثر گذاری مطلوب آن بر روی پوست می باشد .c و سایر محصولات ضد لک ایون اوت اوریفلیم، با تکیه بر دانش و تجربه بالا پزشکان متخصص پوست و مو و زیبایی تولید شده و اثر بخشی آن در از بین بردن لک های تیره از سطح پوست به صورت دائمی کاملا به اثبات رسیده است .قیمت سرم ایون اوت در دوره تخفیف تابستانی محوصلات اوریفلیم 210000 تومان می باشد که شما می توانید برای خرید سرم ضد لک و روشن کننده ایون اوت اوریفلیم به صورت اورجینال با بخش فروش فروشگاه ما تماس بگیرید .با خرید این محصول استثنایی و جادویی  به صورت اورجینال از فروشگاه ما علاوه بر برخورداری از مشاوره رایگان در هزینه و وقت خود نیز صرفه جویی خواهید نمود.

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “سرم ضدلک ایون اوت Even Out”