اسکراب صورت اسنشالز Essentials اوریفلیم

22%

اسکراب صورت اسنشالز Essentials اوریفلیم


قیمت اصلی 50000 تومان بود.قیمت فعلی 39000 تومان است.

تخفیف : 11,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 30 اکتبر, 2019

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

اسکراب صورت اسنشالز Essentials اوریفلیم یک اسکراب بی نظیر و تولید برند مطرح اوریفلیم است که حاوی دانه های پوست نارگیل جهت لایه برداری ملایم پوست می باشد .استفاده از این اسکراب جهت پاکسازی عمیق پوست، برطرف کردن جوش های سر سیاه ،برطرف نمودن خشکی پوست مناسب و موثر بوده و باعث نرمی و لطافت  پوست می شود .

نقد و بررسی : اسکراب صورت اسنشالز Essentials اوریفلیم

اسکراب لایه بردار اسکراب صورت اسنشالز Essentials اوریفلیم با پاکسازی و از بین بردن آلودگی ها و چربی های پوست سبب از بین رفتن ذرات مرده از سطح پوست می گردد و پوست صورت را به آسانی صاف ،نرم و درخشان می کند .این اسکراب برای مصرف روزانه مناسب و ایمن بوده و استفاده از آن برای انواع پوست و بالای سن 18 سال مناسب است.این اسکراب و لایه بردار یک محصول بسیار عالی برای بهداشت و مراقبت از پوست بوده و خرید این اسکراب و لایه بردار و سایر اسکراب های برند اوریفلیم در فروشگاه اینترنتی ما به راحتی امکان پذیر می باشد.این محصول همانند سایر محصولات عرضه شده توسط فروشگاه ما دارای ضمانت و اصالت کالا بوده و اورجینال برند تولید کننده می باشد.سایر ویژگی های شگفت انگیز این محصول عبارت است از :

اسکراب صورت اسنشالز Essentials اوریفلیم چیست؟

اسکراب صورت اسنشالز Essentials اوریفلیم یکی از محصولات درجه یک و پرفروش مراقبت از پوست برند اوریفلیم است که دارای بافت نرم و کرمی بوده و استفاده از آن باعث لایه برداری ملایم پوست می شود و در نتیجه در درخشان و شفاف شدن پوست شما تاثیر بسزایی دارد. آب نارگیل موجود در این محصول به تغذیه و آبرسانی پوست کمک نموده و موجب لطافت و سرزندگی پوست می گردد. این محصول فاقد پارابن است و استفاده از آن برای انواع پوست مناسب است.


ترکیبات تشکیل دهنده اسکراب صورت اسنشالز Essentials اوریفلیم

اسکراب صورت اسنشالز حاوی آب نارگیل و ذرات لایه برداری از پوست نارگیل می باشد که استفاده از آن به علت دارا بودن ترکیبات کاملا گیاهی و طبیعی پوست را به طور موثری پاکسازی کرده و با از بین بردن جوش های سر سیاه و سلول های مرده از سطح پوست، زمینه صاف ،یکدست شدن و روشنی رنگ پوست را به راحتی برای پوستتان فراهم می نماید. ترکیبات این محصول سبب تغذیه مناسب پوست گردیده و در نتیجه استفاده از این محصول موجب برطرف شدن خشکی و زبری پوست می گردد. پوست نارگیل موجود در آن، باعث رفع زبری قسمت های زمخت پوست شده و همچنین باعث نرمی و جوان سازی پوست  نیز می گردد.


جدول مشخصات اسکراب صورت اسنشالز Essentials اوریفلیم

نام محصول اسکراب صورت اسنشالز Essentials اوریفلیم
سایز 75 میلی لیتر
محل مصرف پوست صورت به جز پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 34165
گروه محصولات مراقبت تکمیلی از پوست 
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 18 سال
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  تیوپ
نوع پوست انواع پوست 
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از اسکراب صورت اسنشالز Essentials اوریفلیم

این اسکراب برای استفاده بسیار مفید بوده و ویژگی های بی نظیر اسکراب  صورت حاوی آب نارگیل اوریفلیم  عبارتند از:

  • لایه برداری ملایم پوست صورت با استفاده از دانه های ساینده پوست نارگیل
  • جوان سازی سلول های پوستی
  • زدودن سلول های مرده از سطح پوست
  • روح بخش، انرژی بخش و تقویت کننده پوست
  • رفع تیرگی، کدری و پوسته پوسته شدن پوست
  • پاکسازی عمیق پوست
  • ایجاد پوستی نرم، هموار و با طراوت
  • روشن کننده سطح پوست
  • مناسب انواع پوست
  • قابل استفاده توسط بانوان و آقایان
  • از بین برنده جوش های سر سیاه
  • فاقد الکل و پارابن
  • ضد حساسیت

اسکراب صورت اسنشالز Essentials برای چه افرادی مناسب است؟

این اسکراب برای همه انواع پوست مناسب است و تنها افرادی می توانند از این محصول استفاده نمایند که دارای سن بالای 18 سال باشند فلذا در صورتی که  زیر 18 سال سن دارید از استفاده از این محصول خودداری نمایید .


نحوه استفاده از اسکراب صورت اسنشالز Essentials اوریف لیم

برای استفاده از این محصول کافی است پوست صورت خود را به خوبی شسته و خشک کنید و سپس مقداری از اسکراب را روی پوست خود ریخته و چند دقیقه ماساژ دهید و سپس بشویید.شما می توانید برای بهبود وضعیت پوستتان از این محصول جادویی دوبار در هفته استفاده کنید و فراموش نکنید استفاده از این محصول در نواحی اطراف چشم ممنوع بوده و نباید در این نواحی از آن استفاده شود.برای افزایش اثر بخشی این محصول نیز می توانید از کرم چندمنظوره اسنشالز حاوی آب نارگیل به عنوان یک محصول مکمل در کنار این محصول استفاده کنید .


مکانیسم اثر اسکراب صورت اسنشالز Essentials اوریف لیم

پس از استفاده از اسکراب ملایم اسنشالز ، پوست صورت به خوبی پاکسازی و لایه برداری شده و ذرات مرده پوست به راحتی از بین می رود و در نتیجه با بازسازی پوست و تقویت پوست پوست تازه و جوان گشته و بسیار شاداب ،شفاف و با طراوت خواهد شد .با این محصول می توانید پوستی صاف و نرم به لطافت گلبرگ های بهاری داشته باشید و از جوانی و انعطاف پذیری پوستتان لذت ببرید .


نحوه خرید و قیمت اسکراب صورت اسنشالز Essentials اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی ما در تلاش است تا برترین محصولات برند مطرح اوریفلیم را در حوزه های تخصصی مراقبت از پوست، آرایشی، بهداشتی و … با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه نماید تا تمامی هموطنان عزیز در سراسر ایران بتوانند محصولات تولید شده توسط این برند را با قیمتی بسیار مناسب و به صورت کاملا اورجینال خریداری نمایند .  ما با بررسی تخصصی محصولات در صفحات نقد و بررسی محصول این امکان را برای شما فراهم نموده ایم تا بتوانید انتخاب آگاهانه تری داشته باشید و در طی تماس تلفنی با کارشناسان بخش فروشمان از مشاوره های رایگان مربوط به هر محصول استفاده نموده و پس از بررسی و مقایسه کالای خود را تهیه نمایید.

نحوه خرید محصولات از فروشگاه ما نیز بسیار ساده است با توجه به این که قیمت اسکراب صورت اسنشالز اوریفلیم در آف پاییزه محصولات اوریفلیم تنها 39000 تومان است شما می توانید برای خرید اسکراب صورت اسنشالز اوریفلیم با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول را به راحتی ثبت سفارش و خریداری نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “اسکراب صورت اسنشالز Essentials اوریفلیم”