کرم روز روشن کننده و ضدلک نوایج اوریفلیم

9%

کرم روز روشن کننده و ضدلک نوایج اوریفلیم


قیمت اصلی 380000 تومان بود.قیمت فعلی 345000 تومان است.

تخفیف : 35,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم روز روشن کننده و ضدلک برایت سابلایم نوایج Novage Bright Sublime Spf20 یکی از محصولات مراقبت روزانه از پوست برند اوریفلیم است که با خاصیت ترمیم کنندگی و تغذیه پوست در طول روز محصولی ایده آل برای تغذیه پوست شما و محصولی پایه برای آرایش است. فرمولاسیون این کرم مخصوص انواع پوست بوده و ظاهری یکنواخت و بسیار طبیعی به پوست می بخشد.با استفاده از این محصول با لک های پوستی خداحافظی نموده و رنگ پوستتان را در مدت کوتاهی روشن و شفاف نمایید .

نقد و بررسی : کرم روز روشن کننده و ضدلک نوایج اوریفلیم

کرم روز روشن کننده و ضدلک نوایج اوریفلیم محصولی مراقبتی و درمانی برای انواع پوست می باشد که به عنوان یک محصول کامل با عملکردی چندگانه در تمام طول روز پوست را تغذیه، آبرسانی و بازسازی نموده و در برابر نور آفتاب و عوامل محیطی محافظت می کند.در ادامه بیشتر می توانید با این محصول و خواص و ویژگی های شگفت انگیز آن بیشتر آشنا شوید.

کرم روز روشن کننده و ضدلک نوایج اوریفلیم چیست؟

کرم روز روشن کننده و ضدلک نوایج اوریفلیم یکی از محصولات مراقبت از روزانه پوست می باشد که دارای عملکرد سه گانه روشن کننده،ضد افتاب و ضد لک بوده و در لاین تخصصی نوایج اوریفلیم برای ایجاد ظاهری یکنواخت و بسیار طبیعی برای انواع پوست و درمان کلیه لک های پوستی تهیه و فرموله شده است .این محصول دارای ساختاری بسیار لطیف و بدون چربی بوده و قابلیت جذب سریع و نفوذ عمیقی بر روی پوست دارد .این محصول دارای اثر طولانی مدت جهت جوانسازی و کاهش چروک بوده و دارای فیلتر های ضد آفتاب 25 برای محافظت از پوست جهت جلوگیری از پیری زودرس می باشد .


ترکیبات تشکیل دهنده کرم روز روشن کننده و ضدلک نوایج اوریف لیم

این محصول با استفاده از تکنولوژی Multi-bright و عصاره سلول های بنیادی و با دارا بودن SPF20 به عنوان یک کرم روز روشن کننده و ضد لک تمام طول روز پوست را آبرسانی و در برابر نور آفتاب و عوامل محیطی محافظت می کند .این محصول جلوه ای روشن، لطیف، صاف و یکدست به پوست بخشیده و از تجمع ملانین و پیدایش لکه های ناشی از نور آفتاب بر روی پوست صورت جلوگیری می نماید .


جدول مشخصات کرم روز روشن کننده و ضدلک نوایج اوریف لیم

نام محصول کرم روز روشن کننده و ضدلک برایت سابلایم نوایج Novage Bright Sublime Spf20
حجم 50 میلی لیتر
محل مصرف پوست صورت به جز پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 32803
گروه محصولات مراقبت روزانه از پوست صورت و ضد لک 
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 25 سال
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  کاسه ای
نوع پوست انواع پوست 
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از کرم روز روشن کننده و ضدلک نوایج اوریف لیم

مهم ترین مزایای استفاده از این محصول عبارت است از:

  1. محافظت کننده پوست در مقابل عوامل پیری پوست
  2. جلوه ای روشن، لطیف، صاف و یکدست به پوست می بخشد
  3. مرطوب کننده، نرم کننده و مغذی پوست
  4. التیام بخش و تسکین دهنده پوست
  5. ضد لک و ضد چروک
  6. ساختاری بسیار لطیف و بدون چربی
  7. قابلیت جذب سریع و نفوذ عمیق
  8. دارای فیلتر های ضد آفتاب و محافظ پوست
  9. خاصیت ترمیم کنندگی و تغذیه پوست در طول روز
  10. رطوبت رسانی ایده آل
  11. محصولی با عملکرد سه گانه روشن کننده، ضد آفتاب و ضد لک
  12. مناسب برای افراد بالای 25 سال
  13. مناسب انواع پوست
  14. فاقد گلوتن و پارابن
  15. تأیید سازگاری محصول با پوست توسط متخصصین پوست

کرم روز روشن کننده و ضدلک نوایج برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی افراد بالای 25 سال مناسب بوده و این محصول مناسب استفاده برای انواع پوست می باشد .این مصحول با دارا بودن ترکیبات موثره و ضد پیری پوست مرطوب کننده ، محافظت کننده و مغذی کننده قدرتمند پوست به شمار می آید .


نحوه استفاده از کرم روز روشن کننده و ضدلک نوایج اوریفلیم

برای استفاده از این محصول فوق العاده استثنایی هر روز صبح کرم را به صورت ضربه ای روی پوست بزنید. پس از چند دقیقه می توانید از کرم پودر یا … استفاده نمایید.ازتماس این محصول با پوست اطراف چشم اجتناب کنید .


مکانیسم اثر کرم روز روشن کننده و ضدلک نوایج اوریفلیم

این محصول با بهره مندی از تکنولوژی Multi-bright و عصاره سلول های بنیادی در کاهش تیرگی و کدری پوست تاثیر بسزایی دارد .فرمولاسیون پیشرفته و فوق العاده قدرتمند این محصول در از بین بردن لک ها و یک دست نمودن رنگ پوست نقش موثری داشته و در نهایت استفاده از این محصول در جوانسازی پوست، کاهش چین و چروک پوست و افزایش میزان ساخت کلاژن بسیار مفید و سودمند می باشد .


نحوه خرید و قیمت کرم روز روشن کننده و ضدلک نوایج اوریفلیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب فرصتی را برای کلیه هم میهنانمان در تمامی نقاط کشور فراهم نموده است تا آن ها بتوانند کلیه محصولات برند اوریفلیم را از فروشگاهی معتبر و با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایند .در فروشگاه ما تمامی کالاها در صفحات مربوط به نقد و بررسی هر محصول به صورت کامل معرفی شده و شما به راحتی می توانید هر محصول را با  دیگر کالاها مقایسه نموده و پس از تصمیم گیری در مورد خرید کرم روز روشن کننده و ضد لک نوایج اوریفلیم  همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و تنها با یک تماس این محصول را خریداری نمایید.قیمت کرم روز روشن کننده و ضد لک نوایج اوریفلیم در آف زمستانه و حراج پایان فصل محصولات اوریفلیم تنها 345000 تومان است که شما می توانید با ثبت سفارش این محصول در زمان محدود باقی مانده از تخفیف استثنایی در نظر گرفته شده برای این محصول برخوردار شده و آن را تنها با پرداخت 345000 تومان خریداری نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم روز روشن کننده و ضدلک نوایج اوریفلیم”