کرم پای انبه و جینسینگ فیت آپ اوریفلیم

25%

کرم پای انبه و جینسینگ فیت آپ اوریفلیم


قیمت اصلی 100000 تومان بود.قیمت فعلی 75000 تومان است.

تخفیف : 25,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم پای انبه و جینسنگ فیت آپ Feet up با دارا بودن ترکیبات قدرتمند مرطوب کننده و با بهره مندی از عصاره میوه و گیاهی به نام های انبه و جینسینگ قوی ترین محصول برطرف کننده ترک و زبری پاشنه و کف پا بوده و بدون برجا گذاشتن چربی اضافه به بهبود ترک های عمیق پا کمک کرده و با رفع خستگی پاها آرامش و لطافت را برای پاهایتان به ارمغان می آورد .

نقد و بررسی : کرم پای انبه و جینسینگ فیت آپ اوریفلیم

کرم پای انبه و جینسینگ فیت آپ اوریفلیم یکی از محصولات رطوبت رسان و از بین برنده خشکی پوست پا می باشد که جذب فوق العاده در مدت کوتاهی می تواند پوست پاهایتان را نرم و لطیف کرده و برطرف کننده خشکی و ترک های پاشنه پا باشد .با این محصول پاهایی نرم، خوشبو و فاقد ترک و پینه  خواهید داشت و آرامش را به معنای واقعی در پوستتان احساس خواهید نمود .

کرم پای انبه و جینسینگ فیت آپ اوریفلیم چیست؟

کرم پای انبه و جینسینگ فیت آپ اوریفلیم یکی از محصولات کاملا گیاهی و طبیعی برند اوریفلیم است که خرید و استفاده از آن مانع از ترک خوردگی پاشنه پا می شود .این محصول با تغذیه و رطوبت رسانی قوی از زبری و خشکی پا جلوگیری کرده و آرامش و راحتی را به پاهایتان هدیه می دهد.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم پای انبه و جینسینگ فیت آپ اوریفلیم

این محصول ارزشمند با دارا بودن عصاره انبه دارای خاصیت آرامش دهندگی و تسکین دهندگی پوست بوده و عصاره جینسنگ موجود در آن شاداب کننده و انرژی دهنده پوست پا می باشد .این کرم بهترین و قدرتمند ترین کرم مرطوب کننده و بهبود دهنده خشکی پوست بوده و بدون برجا گذاشتن چربی اضافه مناسب جهت رفع احساس سنگینی و خستگی در پاها می باشد.


جدول مشخصات کرم پای انبه و جینسینگ فیت آپ اوریف لیم

نام محصول کرم پای انبه و جینسنگ فیت آپ Feet up اوریف لیم
حجم 75 میلی لیتر
محل مصرف کف پا
کد بهداشتی یا کد مرجع 34933
گروه محصولات مراقبت روزانه از پوست بدن
سن مناسب برای تمامی افراد 
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  تیوپ
نوع پوست انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و ترک خورده
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از کرم پای انبه و جینسینگ فیت آپ اوریف لیم

مهم ترین مزایای استفاده از این محصول عبارت است از:

  1.  بازسازی سلول های پوست
  2. مرطوب کننده و بهبود دهنده خشکی پوست
  3. لایه برداری قوی جهت از بین بردن سلول های مرده پوست
  4. نرم کننده و موثر در رفع ترک پاشنه پا
  5. حفظ نرمی و لطافت پوست
  6. رطوبت رسانی مناسب
  7. پیشگیری و درمان ترک و پینه پوست
  8. تامین لطافت و شادابی پوست پا
  9. مناسب برای انواع پوست
  10. دارای بافت سبک و جذب سریع
  11. فاقد مواد مضره پارابن

کرم پای انبه و جینسینگ فیت آپ اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی افراد بدون رعایت شرط سنی مناسب بوده و این محصل مناسب استفاده برای انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و آسیب دیده می باشد .این کرم با دارا بودن مواد موثر گیاهی به منظور التیام وترمیم ترک های پا کاربرد گسترده و نقش بسیار موثری دارد .


نحوه استفاده از کرم پای انبه و جینسینگ فیت آپ اوریف لیم

برای استفاده از این محصول جادویی بر حسب نیاز مقدرای از کرم را بر روی پوست کف پا مالیده و به آرامی ماساژ دهید. توصیه می شود پس از هر بار استفاده کرم از پاشنه بند، جوراب های محافظ و نظایر آن استفاده گردد.در مورد مصرف این محصول محدودیتی وجود نداشته و شما می توانید به دفعات در طی روز از این محصول استفاده نمایید .فراموش نکنید در صورت وجود سابقه حساسیت به هریک از اجزاء این فرآورده، از مصرف آن خودداری کرده و در صورت استفاده از آن بلافاصله پس از استفاده، در کرم را محکم ببندید و آن را دور از نور، در دمای 30-15 درجه سانتیگراد نگهداری نمائید.


مکانیسم اثر کرم پای انبه و جینسینگ فیت آپ اوریف لیم

این محصول با دارا بودن ترکیبات فوق العاده مغذی و انواع ویتامین ها و عناصر معدنی مورد نیاز پوست به عنوان بهترین کرم پای نرم کننده و تغذیه کننده پا شناخته شده و از پوست پا هنگام استفاده از صندل به خوبی مراقبت می کند .این محصول در پیشگیری و درمان ترک و پینه پوست تاثیر بسزایی داشته و بهترین و قوی ترین مرطوب کننده و بهبود دهنده خشکی پوست پا می باشد .


نحوه خرید و قیمت کرم پای انبه و جینسینگ فیت آپ اوریف لیم

فروشگاه سلامت وب به عنوان مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کلیه محصولات برند اوریفلیم در ایران گروه ‏‏‌های مختلف محصولات این برند اعم از محصولات آرایشی ،بهداشتی ،عطر و ادوکلن و …  را با بالا ترین کیفیت به عموم مردم ایران عرضه می کند.  کاربران و مشتریان ما می‏‏‌توانند با مطالعه صفحه مربوط به نقد و بررسی هر محصول و با دریافت اطلاعات کامل راجع به هر محصول با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و آن را از فروشگاه ما خریداری نمایند.

در صورتی که قصد خرید کرم پای انبه و جینسینگ فیت آپ اوریفلیم را از فروشگاه ما دارید می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و با بالاترین کیفیت و به صورت اصل از فروشگاه ما خریداری نمایید .قیمت کرم پای انبه و جینسینگ فیت آپ اوریفلیم  100000 تومان است که در صورت سفارش این محصول در مدت زمان محدود باقی مانده تا پایان فصل می توانید از تخفیف استثنایی در نظر گرفته شده برای این محصول بهره مند شده و در حراج آخر فصل فروشگاه ما این محصول را تنها به قیمت 75000 تومان خریداری نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم پای انبه و جینسینگ فیت آپ اوریفلیم”