صابون شیر و عسل گلد اوریفلیم

28%

صابون شیر و عسل گلد اوریفلیم


قیمت اصلی 60000 تومان بود.قیمت فعلی 43000 تومان است.

تخفیف : 17,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

بررسی اجمالی محصول

صابون شیر و عسل گلد Milk & Honey Gold اوریفلیم یک صابون کرمی است که دارای فرمولاسیون ملایم و مقوی بوده و حاوی گیلیسیرین ، تالک و عصاره طبیعی عسل و شیر می باشد .این محصول مناسب استفاده روزانه بوده و برای پاکسازی انواع پوست، مناسب است.استفاده از این صابون، پوست دست و بدن را تمیز کرده و احساس طراوت و شادابی به آن می بخشد و رایحه ای دلنواز را برای شما به ارمغان می آورد.

نقاط قوت نقاط ضعف
  • کاهش دهنده لک پوستی
  • ترمیم کننده ترک پوستی
  • مناسب پوست های خشک

نقد و بررسی : صابون شیر و عسل گلد اوریفلیم

صابون شیر و عسل گلد اوریفلیم یکی از محصولات بی نظیر برند اوریفلیم است که حاوی ترکیبات موثر و مفیدی هم چون گلیسیرین، پودر تالک، پروتئین شیر و عصاره عسل در فرمولاسیون خود می باشد و با بهره گیری از وجود چنین ترکیبات با ارزشی می تواند به عنوان شوینده ای مناسب و قدرتمند برای مصارف روزانه مورد استفاده قرار گیرد . ترکیبات موجود در این صابون پوست را نرم و لطیف کرده و مانع خشکی پوست می گردد و در نتیجه این صابون برای شست و شوی پوست دست و بدن بسیار مفید است .

صابون شیر و عسل گلد اوریفلیم چیست؟

صابون شیر و عسل گلد اوریفلیم بهترین،محبوب ترین و پرطرفدارترین صابون های تولید شده توسط برند اوریفلیم است که با دارا بودن گلیسیرین،پروتئین شیر و عصاره عسل به همراه پودر تالک بهترین تقویت کننده، ترمیم کننده و مرطوب کننده پوست دست و بدن بوده و مناسب برای استفاده و شست و شوی روزانه پوست دست و بدن می باشد.این محصول احیا کننده سلول های پوستی بوده و پوست را به خوبی تمیز کرده و نرم و لطیف و خوشبو می سازد.سایر ویژگی های ارزشمند این صابون به شرح زیر می باشد:


ترکیبات تشکیل دهنده صابون شیر و عسل گلد اوریفلیم

صابون کرمی شیر و عسل حاوی گلیسیرین، پودر تالک، پروتئین شیر و عصاره عسل  بوده و از این جهت بهترین و بی نظیر ترین محصول ترمیم کننده و مرطوب کننده پوست دست و بدن می باشد .این صابون با متعادل نگهداشتن چربی پوست و ایجاد رطوبت و شادابی در پوست از هایپرکراتوز و پوسته ریزی پوست جلوگیری کرده و باعث نرمی و لطافت پوست و مانع از دست دادن بیش از حد آب از سطح پوست می گردد .در نهایت بهتر است بدانید این صابون ارزشمند کاملا با Ph پوست سازگار بوده و می تواند به حفظ لطافت، شادابی و رطوبت طبیعی پوست کمک شایانی نماید.عسل موجود در این محصول ماندگاری رطوبت بر روی پوست را افزایش داده و با احیا کردن سلول های پوستی سبب لطافت و نرمی پوست می گردد. مخلوط عسل و شیر به منظور حفظ طراوت پوست استفاده شده و سایر ترکیبات موجود در این صابون در نرمی ،تقویت و شادابی پوست کاربرد موثری دارند.


جدول مشخصات صابون شیر و عسل گلد Milk & Honey Gold اوریفلیم

نام محصول صابون شیر و عسل گلد Milk & Honey Gold اوریفلیم
سایز  75 گرم
محل مصرف  پوست دست و بدن
کد بهداشتی یا کد مرجع 31604
گروه مراقبت روزانه و مراقبت از پوست دست و بدن  
سن مناسب برای تمامی افراد 
پوست مناسب تمامی پوست ها 
نوع محفظه جعبه مقوایی
نوع محصول  صابون جامد
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از صابون شیر و عسل گلد Milk & Honey Gold اوریفلیم

صابون شیر و عسل اوریفلیم با دارا بودن ترکیبات منحصر بفرد دارای خاصیت مرطوب کنندگی بسیار بالایی بوده و از این رو  به عنوان یک صابون زیبایی برای سفید کنندگی و روشن ساختن پوست دست و بدن قابل استفاده می باشد.استفاده از این صابون جادویی موجب شادابی ، زیبایی و سلامت بسیار محسوس پوست گشته و با تمیز کردن پوست شادابی و نشاط را به پوست باز می گرداند.سایر مزایای شگفت انگیز این محصول عبارت است از:

  • احیای پوست خشک و آسیب دیده
  • هیدراته کردن پوست دست و بدن
  • نرم کننده و لطافت بخش پوست
  • مناسب برای انواع پوست
  • قابل استفاده برای پوست دست و بدن
  • بسیار موثر در پاکسازی و از بین بردن سلول‌ های مرده پوست
  • حاوی گلیسیرین جهت نرمی و لطافت پوست
  • متعادل نگهداشتن چربی پوست
  • تسکین دهنده و التیام بخش

صابون شیر و عسل گلد اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این صابون جامد برای تمامی گروه های سنی مناسب بوده و این محصول سازگار با انواع پوست می باشد.این صابون و سایر صابون های اوریف لیم برای دست و بدن مناسب هستند و استفاده از آن ها برای شست و شوی صورت توصیه نمی شود.


طریقه استفاده از صابون شیر و عسل گلد Milk & Honey Gold اوریفلیم

برای استفاده از این محصول پس از مرطوب کردن پوست با آب ولرم، صابون را بر روی نواحی مورد نظر مالیده تا کف ایجاد گردد. سپس کف حاصله را به مدت یک دقیقه روی پوست نگه داشته و بعد آبکشی نمایید.شما می توانید از این صابون بدون محدودیت مصرف استفاده کرده و از خواص بی نظیر آن در شادابی و نرمی پوستتان بهره مند گردید.برای محافظت از کیفیت این محصول این صابون را در دمای متعادل و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.


مکانیسم اثر صابون شیر و عسل گلد Milk & Honey Gold اوریف لیم

این صابون حاوی قوی ترین و جدیدترین ترکیبات روشن کننده پوست بوده و در حفظ شادابی و طراوت پوست تاثیر موثری دارد.این محصول پوست شما را به خوبی تمیز کرده و نرم و لطیف و خوشبو می سازد.


نحوه خرید و قیمت صابون شیر و عسل گلد اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب مرکز تخصصی فروش آنلاین کلیه محصولات آرایشی و بهداشتی برند اوریفلیم با قیمت مناسب در ایران می باشد. خرید محصولات از این فروشگاه بسیار آسان است و شما به راحتی می توانید برای خرید صابون شیر و عسل گلد اوریفلیم همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس بگیرید و لذت خرید آنلاین را با این فروشگاه اینترنتی تجربه کنید.قیمت صابون شیر و عسل گلد اوریفلیم در جشنواره پاییزه محصولات اوریفلیم 29000 تومان است که شما می توانید در بازه محدود باقی مانده تا پایان پاییز این محصول را سفارش داده و از تخفیف این محصول در هنگام خرید بهره مند گردید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “صابون شیر و عسل گلد اوریفلیم”