نرم کننده شیر و عسل اوریفلیم

11%

نرم کننده شیر و عسل اوریفلیم


قیمت اصلی 128000 تومان بود.قیمت فعلی 114000 تومان است.

تخفیف : 14,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

بررسی اجمالی محصول

نرم کننده شیر و عسل Milk & honey قوی ترین محصول نرم کننده و آبرسان موهای نرمال و خشک است که با دارا بودن ترکیباتی هم چون عصاره های طبیعی عسل و شیر تغذیه کننده و براق کننده مو بوده و در جلوگیری از گره خوردن موها و تسهیل امر شانه پذیری موها تاثیر بسزایی دارد .این محصول دارای رایحه عسل بوده و علاوه بر نرمی ،لطافت ،براقی و زیبایی موها آن ها را خوشبو و معطر می سازد.

 

 

نقاط قوت نقاط ضعف
  • نرم کننده شیر و عسل
  • لطیف کردن ساقه موهای خشک و آسب دیده

نقد و بررسی : نرم کننده شیر و عسل اوریفلیم

نرم کننده شیر و عسل اوریفلیم محصولی فوق العاده و بسیار کاربردی است که جهت برطرف کردن وز و بدحالتی موهای خشک و شکننده و مجعد طراحی شده است. استفاده از این محصول سبب می شود تا سطح مو نرم و صاف شده و موها در هنگام شانه زدن روی هم بلغزند و به راحتی شانه شوند. علاوه بر این سبب افزایش رطوبت و درخشندگی مو گشته و از ایجاد موخوره جلوگیری می نماید و به رنگ مو جلوه زیبا و خاصی می بخشد.

نرم کننده شیر و عسل اوریفلیم چیست؟

نرم کننده شیر و عسل اوریفلیم محصولی بسیار با کیفیت از برند اوریفلیم است که به دلیل دارا بودن عناصر و ترکیبات فوق العاده و طراحی جذاب و بی نظیر خود بهترین محصول حرفه ای مراقبت از مو در اروپا معرفی شده است.این نرم کننده مو با آبرسانی بالا به ساقه موها سبب افزایش درخشندگی موها و بازسازی ساقه مو و کاهش وز موها گردیده و به حالت پذیری بهتر موها کمک بسیاری می نماید.


ترکیبات تشکیل دهنده نرم کننده شیر و عسل اوریفلیم

این محصول حاوی عصاره طبیعی شیر و عصاره طبیعی عسل بوده و از همین رو حاوی انواع ویتامین و مواد معدنی می باشد. این محصول با دارا بودن خاصیت نرم کنندگی از درون به موها نفوذ و ساقه موها را تغذیه و ترمیم نموده و به سرعت و به آسانی موهای صدمه دیده را مداوا و درمان می نماید.ترکیبات کاملا طبیعی موجود در این محصول سبب شفافیت، لطافت و نرمی و در نتیجه آسان شانه شدن موها گشته و از بروز موخوره جلوگیری می نماید.


جدول مشخصات نرم کننده شیر و عسل اوریفلیم

نام محصول نرم کننده شیر و عسل Milk & honey
حجم 250 میلی لیتر
محل مصرف  موی سر
کد بهداشتی یا کد مرجع 35958
گروه مراقبت روزانه از موها
سن مناسب برای تمامی افراد بزرگسال بالای 15 سال
مو مناسب برای تمامی موهای نرمال و خشک
نوع محفظه بطری پلاستیکی
نوع محصول  نرم کننده مو
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از نرم کننده شیر و عسل اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از:

  1. ایجاد لطافت و نرمی مو بدون ایجاد چربی روی موها
  2. جلوگیری از آسیب و شکنندگی بر اثر استفاده از هر نوع مواد شیمیایی(رنگ و مش)
  3. نرم کننده و براق کننده مو
  4. باز کننده گره مو و سهولت در شانه زدن موها
  5. تغذیه کننده و ترمیم کننده موهای آسیب دیده
  6. لطافت و درخشندگی مو
  7. ترکیبی ویتامینه برای ترمیم و افزایش ضخامت تار مو
  8. جلوگیری از وز شدن و ایجاد موخوره
  9. مناسب برای موهای نرمال و خشک
  10. فاقد پارابن

نرم کننده شیر و عسل اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این نرم کننده برای انواع موهای خشک و نرمال مناسب بوده و تمامی افراد بالا 15 سال می توانند از این محصول برای افزایش نرمی و لطافت موهای خود استفاده نمایند و بدین ترتیب  از محصولی مفید و موثر برای حفظ نرمی و لطافت مو با ماندگاری طولانی استفاده نمایند.


نحوه استفاده از نرم کننده شیر و عسل اوریف لیم

برای استفاده از این محصول فوق العاده استثنایی پس از شست و شوی موها با شامپو شیر و عسل گلد milk & honey Gold اوریفلیم، موها را به میزان مناسب از این نرم کننده آغشته کرده و اجازه دهید حدود 5 دقیقه روی موها بماند. سپس موهایتان را بشوئید. محدودیتی در میزان استفاده از این محصول وجود ندارد و شما می توانید به دفعات از این محصول در طی هفته استفاده نمایید.


مکانیسم نرم کننده شیر و عسل اوریف لیم

این محصول دارای ترکیب ویژه ای از عصاره های طبیعی، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها بوده و با رایحه ای دلپذیر، مواد مورد نیاز جهت رشد مو را در اختیار فولیکول مو قرار داده و در نتیجه مصرف آن  باعث سلامت ریشه مو، لطافت، نرمی ، زیبایی و حالت پذیری تارهای مو می گردد. علاوه بر این این نرم کننده با تقویت و استحکام تارهای مو سبب افزایش حالت پذیری موها گشته و با رطوبت رسانی و ایجاد حالت ابریشمی در تارهای مو  از موهای شما در برابر شکنندگی و موخوره محافظت می نماید.


نحوه خرید و قیمت نرم کننده شیر و عسل اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی همواره تخفیف سلامت وب اوریفلیم با هدف عرضه و فروش کلیه محصولات آرایشی ،بهداشتی و عطر و ادوکلن های برند اوریفلیم تاسیس شد .مجموعه ما تمامی تلاش خود را می نماید تا شما را با کلیه محصولات این برند آشنا نموده و پاسخگوی تمامی سلایق هم وطنان عزیزمان باشد .ما محصولات متنوع خود را با ضمانت اصالت کالا و با کیفیت بسیار بالا خدمت مشتریان خویش عرضه نموده و “مناسب ترین قیمت”و “تضمین کیفیت” دو  اصل اولیه است که با پایبندی به آن ها توانسته ایم رضایت مشتریان خود را جلب نماییم. قیمت نرم کننده شیر و عسل اوریفلیم در آف پاییزه فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب تنها 114000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید نرم کننده شیر و عسل اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید و تجربه یک خرید لذت بخش اینترنتی را با فروشگاه آنلاین و پر تخفیف سلامت وب تجربه نمایید.

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “نرم کننده شیر و عسل اوریفلیم”