شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر اوریفلیم

33%

شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر اوریفلیم


100000 تومان

تخفیف : 50,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

شامپوی موهای رنگ شده انار و جودسر لاونیچر love nature محصولی بی نظیر از کمپانی بزرگ اوریفلیم است که برای محافظت و تثبیت رنگ در موهای رنگ شده طراحی و فرموله شده است .این محصول بافت کرمی داشته و استفاده از آن موها را به خوبی تمیز کرده و به حفظ رنگ مو کمک می کند .این مصحول بهترین نرم کننده موهای رنگ شده بوده و در افزایش دوام رنگ بر روی موها و جلوگیری از کم رنگ شدن موها تاثیر چشمگیری دارد .

نقد و بررسی : شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر اوریفلیم

شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر اوریفلیم شامپویی بی نظیر مخصوص موهای رنگ شده و آسیب دیده است که توسط برند جهانی اوریفلیم تهیه و فرموله شده است .این محصول به عنوان  یک تقویت کننده قوی و در عین حال کم ضرر جهت لطافت بخشیدن به مو ها طراحی و تولید شده است و استفاده از آن برای تغذیه مو های آسیب دیده در اثر رنگ مو می تواند بسیار مفید و سودمند باشد .

شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر اوریفلیم چیست؟

شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر اوریفلیم یکی از محصولات بسیار مفید برای موهای رنگ شده است که با دارا بودن فرمولاسیون بی نظیر به طور خاص برای قدرت بخشیدن و درخشندگی موهای آسیب دیده و رنگ شده طراحی شده است .این محصول به خوبی موها را تغذیه و محافظت نموده و استحکام آن ها را پس از رنگ کردن افزایش می دهد. در ادامه می توانید با این محصول شگفت انگیز و ویژگی های منحصر بفرد آن بیشتر آشنا شوید .


ترکیبات تشکیل دهنده شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر اوریفلیم

این شامپو حاوی عصاره انار بوده و دارای خاصیت حفظ رنگ مو و محافظت از مو می باشد .این شامپو با داشتن خاصیت  آنتی اکسیدانی بسیار قوی به همراه بهره مندی از خواص عصاره جو دوسر حاوی انواع ویتامین نیز بوده و بهترین محصول تغذیه کننده و محافظت کننده از موهای رنگ شده می باشد .


جدول مشخصات شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر اوریف لیم

نام محصول شامپو موهای رنگ شده انار و جو دوسر لاونیچر Love Nature
سایز 250 میلی لیتر
محل مصرف موی سر
کد بهداشتی یا کد مرجع 34832
گروه مراقبت از موهای رنگ شده
سن مناسب برای تمامی سنین
جنسیت عمومی
نوع محفظه  بطری
نوع مو انواع مو
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

مزایای استفاده از شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر اوریف لیم

این شامپو با آبرسانی موثر به موها سبب نرمی و لطافت موها شده و با دارا بودن ترکیبات بی نظیر و آنتی اکسیدان ها موجب تسکین پوست سر شده و به خوبی ‌آن را تقویت می نماید.در ادامه مصرف این شامپو می تواند مزایای زیر را برای شما به همراه داشته باشد:

  1.  جلوگیری از شکنندگی و نازکی تار موها
  2. برطرف کردن موخوره
  3. رفع خارش پوست سر
  4. تقویت و آبرسانی عمیق مو
  5. افزایش استحکام موها
  6. برطرف نمودن آسیب های ناشی از مواد شیمیایی رنگ مو شامل شوره خشک،‌ پوسته ریزی و ریزش غیر طبیعی موها
  7. ترمیم و رشد سریع موها
  8. حفظ کیفیت رنگ بر روی مو
  9. افزایش دوام رنگ مو
  10. بهترین مرطوب کننده موهای رنگ شده
  11. فاقد پارابن و مواد شیمیایی مضر برای موها
  12. حاوی عصاره دانههای انار و جو دوسر
  13. مناسب شستشوی روزانه موهای رنگ شده
  14. تقویت و تغذیه کننده قوی موی سر
  15. نرم کننده و درخشان کننده مو

شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این شامپوی کرمی برای تمامی افرادی که موهای خود را رنگ کرده اند بدون رعایت محدودیت سنی مناسب می باشد .با استفاده از این شامپوی کرمی موهایتان را به خوبی تمیز کرده و با حفظ رنگ مو از کمرنگ شدن رنگ مو در مدت کوتاهی جلوگیری نمایید .


طریقه استفاده از شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر اوریف لیم

برای استفاده از این محصول ابتدا در حمام موی خود را مرطوب کرده و سپس مقداری از محصول را روی موهای خود ماساژ داده سپس کاملا آبکشی نمایید.استفاده از این محصول جهت شستشو و درخشان کردن موی سر و افزایش دوام رنگ مو بسیار مفید و کاربردی است .


مکانیسم اثر شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر اوریفلیم

استفاده از شامپوی موهای رنگ شده لاو نیچر اوریف لیم باعث ایجاد ثبات و ماندگاری رنگ موها گشته و با افزایش رطوبت و آبرسانی به موها موجب نرمی، درخشندگی و تقویت موهای ضعیف و آسیب دیده در اثر استفاده از مواد شیمیایی (دکلره، مش و …) می گردد .این شامپوی بی نظیر با دارا بودن فرمولاسیون ویژه و با استفاده از مزایای انار و جو دوسر سبب تغذیه و محافظت از مو می شود و در نهایت پس از استفاده از این شامپو موی سر تقویت شده و دوام رنگ طولانی تر می گردد.


نحوه خرید و قیمت شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر اوریفلیم

فروشگاه آنلاین سلامت وب به عنوان  نماینده رسمی فروش کلیه محصولات اوریفلیم در ایران ارائه کننده انواع محصولات این برند می باشد .هدف از راه اندازی این سایت فروشگاهی ارائه سریع تر محصولات و حذف واسطه و در نهایت حذف سود از قیمت نهایی می باشد.شما با خرید از فروشگاه اینترنتی سلامت وب علاوه بر تضمین بهترین قیمت خرید از گارانتی ضمانت اصل بودن کالا نیز برخوردار خواهید شد .بنابراین چنان چه قصذ خرید شامپوی موهای رنگ شده لاو نیچر اوریف لیم را دارید با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول شگفت انگیز را با قیمت تنها 43000 تومان از فروشگاه ما به صورت اصل و با کیفیت بسیار بالا خریداری نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “شامپوی موهای رنگ شده لاونیچر اوریفلیم”