نرم کننده ودر رزیست هیریکس اوریفلیم

30%

نرم کننده ودر رزیست هیریکس اوریفلیم


قیمت اصلی 150000 تومان بود.قیمت فعلی 105000 تومان است.

تخفیف : 45,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

نرم کننده محافظت کننده ودر رزیست هیریکس HairX Weather Resist بهترین و موثرترین نرم کننده موهای خشک و آسیب دیده است که دارای فیلتر UV برای محافظت از موها در برابر اشعه ماورابنفش و اثرات مخرب آن بوده و استفاده از آن در افزایش لطافت و درخشندگی مو ، تقویت و استحکام موی سر و جلوگیری از ایجاد موخوره تاثیر بسزایی دارد .این نرم کننده بلافاصله پس از استفاده موها رو نرم و ابریشمی کرده و از خشکی و وز شدن مو جلوگیری می کند.

نقد و بررسی : نرم کننده ودر رزیست هیریکس اوریفلیم

نرم کننده ودر رزیست هیریکس اوریفلیم بهترین و قوی ترین ترمیم کننده موهای خشک و آسیب دیده است که با دارا بودن ترکیباتی کاملا ارگانیک و موثر سبب آبرسانی عمقی و سریع موها در کوتاه ‌ترین زمان ممکن می گردد .این محصول علاوه بر حفظ رطوبت مو در افزایش استحکام و تقویت ساختار مو و جلوگیری از ایجاد موخوره تاثیر بسزایی دارد .

نرم کننده ودر رزیست هیریکس اوریفلیم چیست؟

نرم کننده ودر رزیست هیریکس اوریفلیم یکی از پرفروش ترین ،بی نظیرترین و کاربردی ترین نرم کننده های موی برند اوریفلیم است که جهت برطرف کردن وز و بدحالتی موهای خشک و شکننده تهیه و فرموله شده است. استفاده از این نرم کننده باعث می‌شود تا سطح مو نرم و صاف شده و موها در هنگام شانه زدن روی هم بلغزند و به راحتی شانه شوند. این محصول دارای فیلتر UV برای محافظت از موها در برابر اشعه ماورابنفش بوده و از موها در برابر عوامل محیطی و آب و هوای نامساعد محافظت می کند.


ترکیبات تشکیل دهنده نرم کننده ودر رزیست هیریکس اوریف لیم

این نرم کننده بهترین حالت دهنده و تقویت کننده مو می باشد که با بهره مندی از عصاره های طبیعی گیاهی ( روغن سویا )، ویتامین ها و  آنتی اکسیدان های طبیعی، سبب حالت پذیری بهتر و ایجاد نرمی بیشتر تارهای مو می گردد .بنابراین اگر خواهان سلامت، زیبایی و درخشندگی تار مو هایتان می باشید مصرف این نرم کننده به صورت روزانه توصیه می گردد.


جدول مشخصات نرم کننده ودر رزیست هیریکس اوریف لیم

نام محصول نرم کننده محافظت کننده ودر رزیست هیریکس HairX Weather Resist
حجم 200 میلی لیتر
محل مصرف موی سر
کد بهداشتی یا کد مرجع 34913
گروه محصولات مراقبت از مو ( نرم کننده ) 
سن مناسب برای تمامی سنین
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  تیوپ
نوع مو انواع مو
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از نرم کننده ودر رزیست هیریکس اوریف لیم

مهم ترین مزایای استفاده از این محصول عبارت است از:

  1. تغذیه کننده عمیق و بنیادی موها
  2. بهبود شانه پذیری مو
  3. بازسازی کننده و براق کننده مو
  4. مناسب انواع مو علی الخصوص موهای آسیب دیده و خشک
  5. موثر در حالت پذیری موها
  6. تثبیت رنگ و درخشندگی مو
  7. حفظ نرمی و لطافت مو با ماندگاری طولانی
  8. جلوگیری از وز شدن و ایجاد موخوره
  9. افزایش ماندگاری رنگ مو
  10. بازگردانی رطوبت به مو
  11. تحریک رویش موی سر
  12. اصلاح خون رسانی کف سر
  13. محافظت در برابر اشعه های مضر نور خورشید
  14. ایجاد طراوت و شادابی در موها
  15. بدون سولفات، پارابن و گلوتن

نرم کننده ودر رزیست هیریکس اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی افراد و انواع مو مناسب بوده و در بهبود شانه پذیری مو پس از استحمام و نرم و براق شدن موها تاثیر بسزایی دارد .


نحوه استفاده از نرم کننده ودر رزیست هیریکس اوریف لیم

برای استفاده از این محصول تنها کافی است پس از شستشوی مو با شامپو مقداری از نرم کننده را روی ساقه موها به خوبی ماساژ داده و سپس بشوئید و بدینطریق زمینه را برای افزایش استحکام و تقویت ساختار مو و جلوگیری از ایجاد موخوره به آسانی فراهم نمایید .


مکانیسم اثر نرم کننده ودر رزیست هیریکس اوریف لیم

این نرم کننده با بهره مندی از ترکیبات موثر از قبیل روغن سویا و فیلتر های ضد آفتاب ، لایه محافظی را بر روی تار مو ایجاد کرده و بدین شکل سبب نرمی ،لطافت و درخشندگی مو می شود .اگر می خواهید موهایی نرم ،صاف و ابریشمین داشته باشید و از خشکی و وز شدن موهایتان جلوگیری کنید حتما این محصول را خریداری نمایید .


نحوه خرید و قیمت نرم کننده ودر رزیست هیریکس اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب، با ارائه و عرضه مجموعه ی کاملی از بهترین برند لوازم آرایشی و بهداشتی اوریفلیم با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بسیار بالا توانسته است نیازهای یکایک مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن برطرف نموده و با  مشاوره تخصصی رایگان، خیال شما را از بابت خرید محصول مورد نظر از حیث کارایی و کیفیت راحت نماید .قیمت نرم کننده ودر رزیست هیریکس اوریفلیم در جشنواره تابستانه محصولات برند اوریفلیم در فروشگاه ما تنها 105000 تومان است که شما عزیزان می توانید جهت خرید نرم کننده ودر رزیست هیریکس اوریفلیم همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و خرید اینترنتی امن را با خرید این محصول با کیفیت و بسیار کاربردی تجربه نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “نرم کننده ودر رزیست هیریکس اوریفلیم”