ماسک موی انبه لاونیچر اوریفلیم

27%

ماسک موی انبه لاونیچر اوریفلیم


قیمت اصلی 55000 تومان بود.قیمت فعلی 40000 تومان است.

تخفیف : 15,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ماسک موی انبه لاونیچر Love Nature برای ایجاد موهایی نرم تر و صاف تر با ماندگاری بیشتر و با استفاده از ترکیبات طبیعی و ارگانیک تهیه و تولید شده است .این محصول به صورت ساشه بوده و هر ساشه برای یک یا دوبار استفاده می باشد .این محصول با آبرسانی و مرطوب کنندگی موها در ایجاد موهایی سالم، شاداب، نرم و ابریشمین تاثیر بسزایی دارد.

نقد و بررسی : ماسک موی انبه لاونیچر اوریفلیم

ماسک موی انبه لاونیچر اوریفلیم محصولی کاملا تخصصی جهت مراقبت حرفه ای از موهاست که حاوی مواد موثره و غنی از اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب ضروری می باشد.این محصول با مرطوب نمودن عمق موها و با تامین مواد مغذی مورد نیاز موها بهترین محصول تقویت کننده ، ترمیم کننده و تغذیه کننده موهاست که به سرعت موهایتان را احیا کرده و درخششی بی نظیر به آن ها هدیه می کند .

ماسک موی انبه لاونیچر اوریفلیم چیست؟

ماسک موی انبه لاونیچر اوریفلیم محصولی استثنایی از لاین تخصصی لاونیچر اوریفلیم است که با فرمولاسیون کاملا طبیعی موها را آب رسانی و تغذیه نموده و در نتیجه برای موهای خشک و آسیب دیده بسیار مفید و موثر است .این ماسک با دارا بودن عصاره انبه و سایر مواد کاملاً طبیعی و ارگانیک ، شادابی و طراوت را به موهای آسیب‌دیده ، باز گردانده و رنگ مو را تثبیت می کند و نرمی و لطافت خاصی را برای موهایتان به ارمغان می آورد .


ترکیبات تشکیل دهنده ماسک موی انبه لاونیچر اوریفلیم

ماسک احیا کننده و بازسازی کننده اوریفلیم با دارا بودن ترکیبات کاملا طبیعی و بهره مندی از عصاره های ناب گیاهی محصولی حرفه ای جهت آب رسانی ،تغذیه،تقویت و ترمیم ساختار مو می باشد. وجود عصاره انبه و سایر مواد موثر در آن باعث درخشندگی و شفافیت طبیعی موها گشته و با تثبیت رنگ مو از کدر شدن آن جلوگیری می نماید.


جدول مشخصات ماسک موی انبه لاونیچر اوریف لیم

نام محصول ماسک موی انبه لاونیچر Love Nature
حجم   30 میلی لیتر
محل مصرف  موها
کد بهداشتی یا کد مرجع 41959
گروه مراقبت تکمیلی از موها
سن مناسب برای تمامی افراد و تمامی سنین
مو مناسب برای انواع مو علی الخصوص موهای رنگ شده
نوع محفظه ساشه
نوع محصول  ماسک مو
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از ماسک موی انبه لاونیچر اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. تغذیه کننده قوی و نرم کننده مو
  2. آبرسان و بازسازی کننده موی سر
  3. افزایش انعطاف پذیری مو ها
  4. افزایش درخشندگی و نرمی مو ها
  5. افزایش لطافت و شادابی مو
  6. کمک به بازسازی، تقویت و رشد فولیکول های مو
  7. تقویت کننده و پیشگیری از شکنندگی مو
  8. حجم دهنده مناسب برای موهای خشک و نازک
  9. ترکیبات موثر در براق کردن مو و تثبیت آن
  10. محافظت کننده از پوست سر به واسطه دارا بودن روغن های ضروری
  11. بدون سیلیکون با PH متعادل
  12. فاقد پارابن

ماسک موی انبه لاونیچر اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این ماسک جهت مصرف تمامی بانوان و آقایان با دارا بودن انواع مو مناسب بوده و استفاده از آن احیا کننده ، ویتامین رسان و انرژی بخش موها می باشد .


نحوه استفاده از ماسک موی انبه لاونیچر اوریف لیم

شما می توانید به دو شکل زیر از این ماسک استفاده نموده و از مزایای درمانی آن جهت سلامتی و زیبایی موهایتان بهره مند گردید:

1- پس از شست و شوی موخا و تمیز نمودن آن ها ساقه موهای خیس خود را با این ماسک ماساژ دهید و  پس از ده دقیقه آبکشی نمایید.

2 – شما می توانید شب ها قبل از خواب این ماسک را بر روی ساقه موهای نمدار زده و پس از آغشته نمودن تمامی ساقه موها کلاهی بر سر کرده و اجازه دهید این ماسک تا صبح روی مو بماند سپس موهایتان را آبکشی نمایید.


مکانیسم اثر ماسک موی انبه لاونیچر اوریفلیم

این محصول بهترین ماسک تغذیه کننده، نرم کننده، آبرسان و بازسازی کننده موهاست که به دلیل دارا بودن عصاره طبیعی انبه استحکام‌ بخش و پرکننده کراتین مو بوده و با پوشش قوی تارهای مو در افزایش انعطاف پذیری موها و افزایش درخشندگی و نرمی موها تاثیر بسزایی داشته و از خشکی، زبری و وزخوردگی موها جلوگیری می کند.


نحوه خرید و قیمت ماسک موی انبه لاونیچر اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم یکی از سایت های معتبر عرضه کننده محصولات آرایشی ،بهداشتی برند اوریفلیم است که تمامی محصولات موجود در این فروشگاه با قیمت عالی و اقتصادی به فروش می رسد. ما ضمن ارائه مشاوره تخصصي رایگان امکان خرید لوازم آرایشی اصل و با کیفیت این برند را برای تمامی مشتریانمان در سراسر ایران فراهم نموده ایم. قیمت ماسک موی انبه لاونیچر اوریفلیم در جشنواره زمستانه و پایان سال فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب تنها 40000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید ماسک موی انبه لاونیچر اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و با خرید این محصول خریدی امن و مطمئن را با ما احساس کنید.

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ماسک موی انبه لاونیچر اوریفلیم”