شامپو دیپ کلینزینگ هیریکس اوریفلیم

24%

شامپو دیپ کلینزینگ هیریکس اوریفلیم


114000 تومان

تخفیف : 36,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

شامپو دیپ کلینزینگ هیریکس HairX Deep cleansing با دارا بودنفرمولاسیون نوآورانه و با بهره مندی از قوی ترین مواد طبیعیو تغذیه کننده بافت مو بوده و با تامین سلامت موها سبب احیاء ، طراوت و درخشندگی آن ها می شود.

 

نقد و بررسی : شامپو دیپ کلینزینگ هیریکس اوریفلیم

شامپو دیپ کلینزینگ هیریکس اوریفلیم محصولی فوق العاده قدرتمند از برند اوریفلیم است که برای پاکسازی کامل پوست سر و موها از حیث وجود آلودگی ها تهیه و تولید شده است .این محصول به خوبی موها را تمیز کرده و با کاهش میزان چربی پوست سر زیبایی و شفافیت را برای موهایتان به ارمغان می آورد .

شامپو دیپ کلینزینگ هیریکس اوریفلیم چیست؟

شامپو دیپ کلینزینگ هیریکس اوریفلیم  به طور موثری چربی، آلودگی ها و ناخالصی های روی پوست سر را پاک و حجم را به موها باز می گرداند و سبب نرمی ،زیبایی و لطافت موها می شود .این محصول فوق العاده در ابریشمی نمودن و صاف جلوه دادن موها نقش موثری داشته و کاهش دهنده چربی مو می باشد .


ترکیبات تشکیل دهنده شامپو دیپ کلینزینگ هیریکس اوریفلیم

شامپو دیپ کلینزینگ با دارا بودن ترکیبات فعال ویتامینه  به خوبی  پوست سر و موها را تمیز کرده و چربی آن را از بین می برد.این محصول با تغذیه و آبرسانی مؤثر موها از بروز خارش و التهاب پوست سر جلوگیری کرده و سبب طراوت و تسکین دهندگی موها برای مدت طولانی می گردد.


جدول مشخصات شامپو دیپ کلینزینگ هیریکس اوریفلیم

نام محصول شامپو دیپ کلینزینگ هیریکس HairX Deep cleansing
حجم 250 میلی لیتر
محل مصرف  موها و پوست سر
کد بهداشتی یا کد مرجع 32898
گروه مراقبت از موها
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 15 سال
نوع مو مناسب برای همه انواع مو مخصوصا موهای چرب
نوع محفظه بطری
نوع محصول  شامپو
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از شامپو دیپ کلینزینگ هیریکس اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. آبرسانی عمیق موها
  2. ترمیم کننده موهای آسیب دیده و شکننده
  3. پاک کننده و تمیز کننده موها
  4. افزایش درخشندگی و شادابی موها
  5. مراقبت از موها
  6. از بین برنده انواع چربی و آلودگی
  7. کاهش دهنده چربی مو
  8. جلوگیری از کدر شدن رنگ مو ها
  9. بدون رساندن آسیب به رنگ مو
  10. جلوگیری از خارش و التهاب پوست سر
  11. ضد ریزش موها
  12. افزایش دهنده ضخامت موها
  13. قابل استفاده برای خانم ها و آقایان
  14. جلوگیری از موخوره
  15. فاقد پارابن و سولفات

شامپو دیپ کلینزینگ هیریکس اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای تمامی افراد بالای 15 سال و همه انواع مو علی الخصوص موهای چرب بسیار مناسب است.این شامپو تغذیه کننده و ترمیم کننده فیبر مو بوده و موجب پاکسازی ،احیاء ، طراوت و درخشندگی موها می شود.


نحوه استفاده از شامپو دیپ کلینزینگ هیریکس اوریف لیم

برای استفاده از این محصول کافی است تا مقداری از شامپو را بر روی کل موها ریخته و اکنون موها را به صورت کامل به شامپو آغشته نمائید و موهایتان را به آرامی ماساژ دهید .اجازه دهید کف 2 تا 3 دقیقه روی سر باقی مانده سپس مو ها را آبکشی نمائید، این محصول تمیز کننده قوی و عمیق پوست سر و موها  بوده و در از بین بردن انواع چربی و آلودگی از سطح موها تاثیر بسزایی دارد و مصرف روزانه آن به دفعات بلامانع است .


مکانیسم اثر شامپو دیپ کلینزینگ هیریکس اوریف لیم

این شامپو با دارا بودن ترکیبات بسیار مغذی تقویت کننده ،ترمیم و بازسازی کننده تارهای مو بوده و استفاده از آن در افزایش درخشندگی و براقیت مو بسیار موثر است .فرمولاسیون غنی این محصول موجب رطوبت رسانی عمقی به پوست و موی سر گشته و از شکنندگی و ریزش موها جلوگیری می نماید.


نحوه خرید و قیمت شامپو دیپ کلینزینگ هیریکس اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم ارائه دهنده لوازم آرایشی و بهداشتی برند اوریفلیم با کیفیت و قیمت بسیار مناسب می باشد.شما می توانید پس از مشاهده و بررسی محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و ثبت سفارش نمایید. سلامت وب اوریفلیم این امکان را برای شما عزیزان فراهم نموده تا با آرامش خاطر خرید کرده و تجربه خریدی امن و رضایتمند را برایتان فراهم می آورد .قیمت شامپو دیپ کلینزینگ هیریکس اوریفلیم در جشنواره آخر فصل فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب تنها 114000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید شامپو دیپ کلینزینگ هیریکس اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن سفارش داده و خریداری نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “شامپو دیپ کلینزینگ هیریکس اوریفلیم”