شامپو کالر ریوایور هیریکس اوریفلیم

15%

شامپو کالر ریوایور هیریکس اوریفلیم


قیمت اصلی 180000 تومان بود.قیمت فعلی 153000 تومان است.

تخفیف : 27,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

شامپو موهای رنگ شده کالر ریوایور هیریکس HairX سایز بزرگ برای مراقبت و تثبیت موهای رنگ شده و با استفاده از روغن سویا طراحی و فرموله شده است .این محصول با دارا بودن فیلتر UV محافظت کننده از مو در برابر اشعه ماورابنفش بوده و از آسیب پذیری و شکنندگی مو در برابر رنگ مو محافظت می‌کند.با استفاده از این محصول دوام رنگ موهایتان را بر روی مو افزایش داده و از ریزش و نازک شدن تارهای مو پیشگیری کنید .

نقد و بررسی : شامپو کالر ریوایور هیریکس اوریفلیم

شامپو کالر ریوایور هیریکس اوریفلیم یکی از بهترین ،مفیدترین و موثرترین محصولات برند اوریفلیم است که برای برگرداندن لطافت به موهای شما و همچنین تثبیت رنگ در موهای رنگ‌ شده و دکلره شده طراحی و فرموله شده است و علاوه بر آن که از قدرت تمیز کنندگی بسیار بالایی برخوردار می باشد تأثیر مطلوبی در نرمی و لطافت موها دارد .این محصول علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی بوده و نسبت به بقیه محصولات مقرون‌ به‌ صرفه تر است .در ادامه می توانید با این محصول شگفت انگیز و ویژگی های منحصر بفرد آن بیشتر آشنا شوید.

شامپو کالر ریوایور هیریکس اوریفلیم چیست؟

شامپو کالر ریوایور هیریکس اوریفلیم محصولی بسیار مفید و کاربردی از برند اوریفلیم است که برای تقویت موهای رنگ شده تهیه و فرموله شده است .این محصول نوآورانه و ارگانیک تثبیت کننده رنگ مو ،ضد ریزش و تقویت کننده مو و همچنین  رطوبت رسان  مو بوده و از تغییر رنگ زودرس موها ،ریزش و نازک شدن تارهای مو جلوگیری می کند.


ترکیبات تشکیل دهنده شامپو کالر ریوایر هیریکس اوریف لیم

این محصول با دارا بودن روغن سویا که حاوی انواع پروتئین ها و چربی مشابه با ساختار مو می باشد بهترین شامپو برای موهای رنگ شده و آسیب دیده است که در تقویت و تغذیه قوی موی سر تاثیر بسزایی دارد .این محصول دارای اثرات مغذی و آبرسان فوق العاده ای برای موها بوده و در افزایش رطوبت، نرمی، درخشندگی و تقویت موهای ضعیف و آسیب دیده از مواد شیمیایی (دکلره، مش و …) تاثیر بسزایی دارد .


جدول مشخصات شامپو کالر ریوایور هیریکس اوریفلیم

نام محصول شامپو موهای رنگ شده کالر ریوایور هیریکس HairX
حجم 400 میلی لیتر
محل مصرف موی سر
کد بهداشتی یا کد مرجع 32884
گروه محصولات مراقبت روزانه از موهای رنگ شده
سن مناسب برای تمامی افراد 
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  بطری
نوع مو انواع مو علی الخصوص موهای حساس
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از شامپو کالر ریوایور هیریکس اوریفلیم

این محصول بهترین شوینده موهای سر بوده و مزایای استفاده از آن به شرح زیر می باشد:

  1. مناسب موهای رنگ شده
  2. درخشان کننده و تثبیت کننده رنگ دلخواه شما
  3. دارای اثرات مغذی و آبرسان فوق العاده
  4. افزایش رطوبت، نرمی، درخشندگی و تقویت موهای ضعیف و آسیب دیده
  5. تغذیه کننده و محافظت کننده مو
  6. محافظت موها در برابر اشعه UV
  7. فاقد سولفات و مواد شیمیایی مضر
  8. پیشگیری از ریزش و نازک شدن تار موها
  9. احیای موهای دکلره ، رنگ و هایلایت شده
  10. رفع موثر خارش پوست سر

شامپو کالر ریوایور هیریکس اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این شامپو مناسب موهای رنگ شده می باشد و استفاده از آن برای تمامی افراد و بدون رعایت شرط سنی بلامانع است .این محصول بهترین تقویت و تغذیه کننده قوی موی سر بوده و محصول خوبی برای نرم کردن و درخشان کردن موها به شمار می رود.


نحوه استفاده از شامپو موهای رنگ شده کالر ریوایور هیریکس اوریفلیم

برای استفاده از این محصول استثنایی ابتدا موی خود را مرطوب کنید سپس مقداری از محصول را روی موهای خود ماساژ داده و سپس موهایتان را کاملا آبکشی نمایید.در مورد استفاده از این شامپو هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید به دفعات از این شامپو برای شست و شوی موهای خود استفاده کنید .


مکانیسم اثر شامپو موهای رنگ شده کالر ریوایر هیریکس اوریفلیم

این شامپو برای مراقبت از موهای رنگ شده تهیه و فرموله شده است .با استفاده از این شامپو موها بسیار تمیز شده و رنگ مو به خوبی تثبیت خواهد شد و در نتیجه رنگ مو به مدت طولانی تری بدون تغییر رنگ باقی خواهد ماند .این ماده با دارا بودن  اثرات مغذی و آبرسان فوق العاده از آسیب پذیری و شکنندگی مو در برابر رنگ مو محافظت کرده و باعث افزایش رطوبت، نرمی، درخشندگی و تقویت موهای ضعیف و آسیب دیده خواهد شد.


نحوه خرید و قیمت شامپو موهای رنگ شده کالر ریوایر هیریکس اوریفلیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب ارائه دهنده جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات برند اوریفلیم است و همواره تلاش می کند تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات این برند را به مشتریان خود عرضه نماید .فروشگاه ما به داشتن مشتریان ثابت خود مفتخر است و این را مدیون سرعت و کیفیت و  اصالت و قیمت پایین محصولات خود می داند. قیمت محصولات ارائه شده توسط فروشگاه ما بسیار مناسب است و قیمت شامپو موهای رنگ شده کالر ریوایور هیریکس در فستیوال زمستانه محصولات اوریفلیم 65000 تومان است .شما عزیزان و همراهان همیشگی فروشگاه ما می توانید برای خرید شامپو موهای رنگ شده کالر ریوایور هیریکس همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را سفارش داده و در مکان دلخواهتان تحویل بگیرید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “شامپو کالر ریوایور هیریکس اوریفلیم”