ماسک موی آواکادو لاونیچر اوریفلیم

27%

ماسک موی آواکادو لاونیچر اوریفلیم


40000 تومان

تخفیف : 15,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ماسک موی آواکادو لاونیچر Love Nature محصولی کاملا تخصصی از لاین لاونیچر برند اوریفلیم است که علاوه بر خواص نرم کنندگی و حالت دهندگی مو ، دارای کاربردهای دیگری مانند ترمیم کنندگی ، رطوبت رسانی و افزایش خاصیت الاستیسیته تارهای مو می باشد .این محصول با آبرسانی و حفظ رطوبت مو نرم کننده و درخشان کننده مو بوده وقسمت های آسیب دیده بافت مو را به سرعت ترمیم و ساختمان آن را احیا می نماید.

نقد و بررسی : ماسک موی آواکادو لاونیچر اوریفلیم

ماسک موی آواکادو لاونیچر اوریفلیم  با بهره گیری از ترکیبات موثر خود نظیر روغن آووکادو موها را به آسانی براق و نرم کرده و باعث ترمیم و مرطوب کنندگی آن ها نیز می‌شود. ترکیبات و عناصر موجود در این ماسک زمینه را برای افزایش استحکام و انعطاف پذیری ساقه های مو فراهم نموده و به آسانی موهای شما را براق و بازسازی می کند.

ماسک موی آواکادو لاونیچر اوریفلیم چیست؟

ماسک موی آواکادو لاونیچر اوریفلیم دارای ترکیبات کاملا گیاهی و سرشار از ویتامین ها و ترکیبات مغذی است در نتیجه استفاده از این محصول باعث می شود تا رطوبت رسانی به سرعت و با بالاترین کیفیت درتارهای مو صورت گرفته و موها به راحتی حالت پذیر و لخت گردد .این محصول با ایجاد لایه محافظ بر روی تارهای مو ساختار آسیب دیده آن را به سرعت ترمیم کرده و از رطوبت موجود در آن محافظت نموده و آن را شفاف، درخشان و باطراوات می نماید.


ترکیبات تشکیل دهنده ماسک موی آواکادو لاونیچر اوریفلیم

این محصول با دارا بودن عصاره طبیعی آواکادو و بدون سیلیکون دارای  PH متعادلی بوده و استفاده از آن در بهبود حالت و زیبایی مو تاثیر بسزایی دارد .این محصول در افزایش استحکام و انعطاف پذیری ساقه های مو موثر بوده و بهترین و قوی ترین ترمیم کننده موهای آسیب دیده می باشد .


جدول مشخصات ماسک موی آواکادو لاونیچر اوریفلیم

نام محصول ماسک موی آواکادو لاونیچر Love Nature
حجم 30 میلی لیتر
محل مصرف  موها
کد بهداشتی یا کد مرجع 41958
گروه مراقبت روزانه از موها
سن مناسب برای تمامی افراد بزرگسال 
مو مناسب تمامی موها
نوع محفظه ساشه
نوع محصول  ماسک مو
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از ماسک موی آواکادو لاونیچر اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. تغذیه کننده و ترمیم کننده مو
  2. نرم کننده و درخشان کننده مو
  3. موثر درحفظ رطوبت طبیعی مو
  4. جلوگیری از موخوره
  5. جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن مو
  6. افزایش درخشندگی و حالت پذیری مو
  7. ترمیم کننده موهای آسیب دیده
  8. مرطوب کننده و مغذی قوی مو
  9. رفع وز و شانه کردن آسان مو
  10. محافظت از مو در برابر اشعه ‌های مخرب خورشید
  11. افزایش حجم و حالت پذیری موها
  12. محرک رشد مو
  13. محرک گردش خون در پوست سر
  14. آنتی اکسیدان و تغذیه کننده مو
  15. محافظت از موی رنگ شده
  16. فاقد پارابن

ماسک موی آواکادو لاونیچر اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول مناسب استفاده توسط تمامی افراد با دارا بودن انواع مو علی الخصوص موهای خشک و آسیب دیده می باشد .این محصول دارای عصاره آووکادو جهت رطوبت رسانی و حالت پذیری موها بوده و با دارا بودن  ویتامین E دارای اثر حفاظتی در برابر عوامل محیطی می باشد.


نحوه استفاده از ماسک موی آواکادو لاونیچر اوریف لیم

شما می توانید به دو شکل از این محصول استفاده نمایید .این روش ها عبارتند از :1- در حمام پس از شست و شوی موها با شامپوی مناسب ماسک را به همه نقاط مومالیده و به خوبی ماساژ دهید، پس از ده دقیقه آبکشی نموده وسپس موها را خشک کرده و حالت دهید.2 – شب قبل از خواب روی ساقه موهای نمدار بزنید و ماساژ دهید. با یک کلاه پوشش دهید تا صبح روی مو بماند. سپس صبح موهایتان را آبکشی نمایید.


مکانیسم اثر ماسک موی آواکادو لاونیچر اوریف لیم

این محصول به عنوان بهترین ماسک تغذیه کننده، نرم کننده و براق کننده مو حاوی روغن آووکادو بوده و سرشار از ویتامین ویتامین E ،  امگا 6 و 9  ،ویتامین A و ویتامین های B1 و B6  بوده و موثر برای رشد مو و حفظ رطوبت طبیعی مو می باشد.استفاده از این محصول موجب افزایش درخشندگی و حالت پذیری مو گردیده و موهایتان را به آسانی نرم و درخشان می نماید .این ماسک ترمیم کننده موهای آسیب دیده بوده و در رفع وز و شانه کردن آسان مو تاثیر بسزایی دارد.


نحوه خرید و قیمت ماسک موی آواکادو لاونیچر اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب به عنوان تخصصی ترین فروشگاه عرضه کننده کلیه محصولات برند مطرح و پر طرفدار اوریفلیم با برخورداری از هزاران کالای متنوع و با کیفیت ، به خوبی توانسته است تمامی نیاز های هم وطنان عزیز را در حوزه خرید محصولات آرایشی و بهداشتی برند و با کیفیت فراهم می نماید.قیمت ماسک موی آواکادو لاونیچر اوریفلیم در فستیوال تابستانه و فروش ویژه فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب تنها 40000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید ماسک موی آواکادو لاونیچر اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید و با خرید از فروشگاه ما از تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده برای هر محصول بهره مند گشته و در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

 

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ماسک موی آواکادو لاونیچر اوریفلیم”