شامپو و نرم کننده آواکادو و بابونه لاونیچر اوریفلیم

24%

شامپو و نرم کننده آواکادو و بابونه لاونیچر اوریفلیم


قیمت اصلی 55000 تومان بود.قیمت فعلی 42000 تومان است.

تخفیف : 13,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 23 دسامبر, 2019

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

شامپو و نرم کننده آواکادو و بابونه لاونیچر Love nature شامپویی کرمی و دوکاره است که به صورت هم زمان با شست و شوی موها می تواند به عنوان بهترین نرم کننده و حالت دهنده مو به شمار آمده و بهترین محصول ترمیم کننده موهای آسیب دیده و وز به شمار آید . این نرم کننده فولیکول های مو را تغذیه و به گونه عمیق رطوبت رسانی می کند و با داشتن خواص نرم کنندگی و مرطوب کنندگی فـوق العاده نقش مهمی در ترمیم موهای شکننده و آسیب دیده ایفا می کند.

نقد و بررسی : شامپو و نرم کننده آواکادو و بابونه لاونیچر اوریفلیم

شامپو و نرم کننده بابونه و آووکادو لاونیچر با دارا بودن خواص پاک کنندگی و نرم کنندگی هم زمان و منحصر بفرد و بهره مندی از فرمولاسیونی استثنایی دارای خواص نرم کنندگی و مرطوب کنندگی فـوق العاده بالایی بوده  و نقش مهمی در ترمیم موهای شکننده و آسیب دیده ایفا می کند. همچنین این محصول ضمن داشتن اثـرات نرم کنندگی و مرطوب کنندگی روی مو و کمک به تـرمیـم آن، دارای اثـرات ضد التهاب نیز می باشد .سایر ویژگی های این محصول شگفت انگیز به شرح زیر می باشد:

شامپو و نرم کننده آواکادو و بابونه لاونیچر اوریفلیم چیست؟

شامپو و نرم کننده آواکادو و بابونه لاونیچر اوریفلیم دارای فرمولی کاملا گیاهی ،فوق العاده سبک و بدون الکل و پارابن است که به عنوان یک محصول دو کاره به منظور شست و شوی موها و برطرف کردن وز و بدحالتی موهای خشک و شکننده و مجعد مورد استفاده قرار می گیرد . استفاده از این شامپو برای شست و شوی  موها باعث می‌شود تا سطح مو نرم و صاف شده و موها در هنگام شانه زدن روی هم بلغزند و به راحتی شانه شوند. همچنین این مصحول باعث افزایش رطوبت و درخشندگی مو گشته و از ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند.


ترکیبات تشکیل دهنده شامپو و نرم کننده آواکادو و بابونه لاونیچر

شامپو و نرم کننده آووکادو و بابونه اوریف لیم محصول لاین تخصصی لاونیچر بوده و  با بهره گیری از ترکیبات موثری از قبیل روغن طبیعی آواکادو و بابونه باعث نرمی ، لطافت و درخشندگی مو می شود .این محصول با از بین بردن خشکی و وز مو ، بدون ایجاد احساس چربی ، از ایجاد موخوره جلوگیری کرده و حالت پذیری و عمل شانه پذیری مو را بهبود می بخشد .


جدول مشخصات شامپو و نرم کننده آواکادو و بابونه لاونیچر

نام محصول شامپو و نرم کننده آواکادو و بابونه لاونیچر Love nature اوریفلیم
سایز 250 میلی لیتر
محل مصرف سر و مو
کد بهداشتی یا کد مرجع 32624
گروه محصولات مراقبت از مو
سن مناسب برای تمامی افراد در تمامی سنین
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  بطری
نوع مو انواع مو علی الخصوص موهای خشک و آسیب دیده
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از شامپو و نرم کننده آواکادو و بابونه لاونیچر

مهم ترین مزایای استفاده از این شوینده و نرم کننده گیاهی برای موها عبارت است از :

  1. شامپو تغذیه کننده و نرم کننده ملایم مو
  2. تقویت کننده و ضد وز مو
  3. صاف کننده مو و ترمیم کننده مو
  4. افزایش لطافت و درخشندگی مو
  5. برطرف کننده گره و بهبود شانه پذیری مو
  6. محافظت از موهای خشک در برابر شکنندگی و موخوره
  7. حفظ نرمی و لطافت مو با ماندگاری طولانی
  8. بازگشت رطوبت مو ها به حالت طبیعی
  9. فاقد سولفات و پارابن
  10. ضد حساسیت
  11. حاوی عصاره آووکادو و بابونه

شامپو و نرم کننده آواکادو و بابونه لاونیچر برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این شامپو برای تمامی افراد بدون رعایت شرط سنی مناسب بوده و استفاده از این محصول به علت پایه بسیار ملایم و 100% گیاهی برای شست و شوی روزانه  انواع موها علی الخصوص موهای خشک و آسیب دیده بسیار سودمند است.


نحوه استفاده از شامپو و نرم کننده آواکادو و بابونه لاونیچر

برای استفاده از این شامپو و نرم کننده کافی است مقداری از شامپو را بر روی موهای مرطوب ماساژ دهید تا کف کند پس از چند دقیقه کاملاً موهایتان را بشویید. این عمل را یک بار دیگر تکرار کرده و در این نوبت اجازه دهید که پوست سر و موها حدود 2 دقیقه به شامپو آغشته بمانند سپس به دقت آن ها را آبکشی کنید.استفاده از این محصول بدون محدودیت بوده و شما می توانید در هر استحمام به صورت روزانه و به دفعات از این شامپو برای شست و شو و نرم کردن موهایتان استفاده نمایید .


مکانیسم اثر شامپو و نرم کننده آواکادو و بابونه لاونیچر اوریفلیم

شامپو کرمی دوکاره لاونیچر اوریف لیم حاوی روغن طبیعی آواکادو و بابونه بوده و استفاده از آن موجب می شود موها به آرامی تمیز شده و از خشکی موها در حین شست و شو جلوگیری شود .این محصول تاثیر بسیار زیادی در مراقبت از سلامت و زیبایی موها دارد و به علت دارا بودن ترکیبات قدرتمند گیاهی برطرف کننده وز مو  بوده و نرم کننده و تقویت کننده فوق العاده ای برای انواع موها به شمار می رود .


نحوه خرید و قیمت شامپو و نرم کننده آواکادو و بابونه لاونیچر اوریفلیم

فروشگاه آنلاین سلامت وب با هدف ارائه و عرضه کلیه محصولات آرایشی ،بهداشتی ،عطر و ادوکلن برند اوریفلیم با بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت به مشتریان به صورت اینترنتی تاسیس شده است. کارشناسان و مشاوران مجرب فروشگاه ما در تلاش هستند تا بهترین خدمات را به منظور انتخاب مناسب ترین محصول به افراد ارائه دهند. این مجموعه با فراهم نمودن پشتیبانی قوی، محصولات مورد نیاز مشتریان را با بهترین کیفیت و در اسرع وقت در اختیار آن ها قرار می دهد.چنان چه شما نیز می خواهید جزو مشتریان ما باشید جهت خرید اینترنتی شامپو و نرم کننده آواکادو و بابونه لاونیچر اوریف لیم همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس بگیرید .قیمت شامپو و نرم کننده آواکادو و بابونه لاونیچر اوریفلیم در فستیوال زمستانه فروشگاه ما تنها 42000 تومان است که شما با یک تماس می توانید این محصول جادویی را به راحتی سفارش داده و درب منزلتان تحویل بگیرید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “شامپو و نرم کننده آواکادو و بابونه لاونیچر اوریفلیم”