نرم کننده موهای رنگ شده هیریکس اوریفلیم

27%

نرم کننده موهای رنگ شده هیریکس اوریفلیم


110000 تومان

تخفیف : 40,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

نرم کننده موهای رنگ شده کالر ریوایور هیریکس HairX اوریفلیم محصولی تخصصی برای نرم کردن و حالت دادن موهای رنگ شده است که با دارا بودن ترکیبات کاملا طبیعی علاوه بر تثبیت رنگ مو به مدت طولانی تر با افزایش رطوبت موها آن ها را بازسازی نموه و از خشکی و کدر شدن موها پس زا رنگ شدن جلوگیری می نماید .با استفاده از این محصول می توانید موهای خود را به سرعت ترممیم و بازسازی نموده و لطافت و نرمی خاصی را به آن هدیه کنید .

نقد و بررسی : نرم کننده موهای رنگ شده هیریکس اوریفلیم

نرم کننده موهای رنگ شده هیریکس اوریفلیم یکی از محصولات تخصصی مراقبت از موهای رنگ شده برند اوریفلیم است که حاوی عصاره حیات بخش روغن سویا بوده و در افزایش لطافت و درخشندگی موهای رنگ شده تاثیر بسزایی دارد.این محصول به عنوان یک نرم کننده تخصصی در تثبیت رنگ موها و برطرف کردن گره و بهبود شانه پذیری مو نقش چشمگیری دارد و استفاده روزانه آن زیبایی و جلوه خاصی را برای موهایتان به ارمغان می آورد .

نرم کننده موهای رنگ شده هیریکس اوریفلیم چیست؟

نرم کننده موهای رنگ شده هیریکس اوریفلیم محصولی بسیار مفید برای مراقبت از موهای رنگ شده است که توسط برند تخصصی اوریفلیم فرموله و تهیه شده است .این مصحول فوق العاده با رطوبت رسانی و تغذیه عمیق فولیکول های مو را تقویت نموده و با نرم کردن و حالت دادن به موها در تسهیل شانه پذیری مو بسیار موثر است .با استفاده از این نرم کننده موها نرم و مرطوب شده و  رنگ مو به مدت طولانی تری بر روی موها باقی می ماند .


ترکیبات تشکیل دهنده نرم کننده هیریکس اوریفلیم

نرم کننده هیریکس اوریفلیم با دارا بودن روغن سویا حاوی انواع ویتامین ها ، پروتئین ها و چربی های مشابه با ساختار مو بوده و در افزایش لطافت و درخشندگی مو ، تقویت و استحکام موی سر و تثبیت رنگ در موهای رنگ شده تاثیر بسزایی دارد. این محصول با دارا بودن فیلتر UV بهترین و قوی ترین محصول محافظت کننده از مو در برابر اشعه ماورابنفش خورشید بوده و مناسب برای مصرف روزانه می باشد.


جدول مشخصات نرم کننده موهای رنگ شده هیریکس اوریفلیم

نام محصول نرم کننده موهای رنگ شده کالر ریوایور هیریکس HairX
حجم 200 میلی لیتر
محل مصرف موها
کد بهداشتی یا کد مرجع 32885
گروه محصولات مراقبت روزانه نرم کننده موهای رنگ شده
سن مناسب برای تمامی افرادی که موهای رنگ شده دارند
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  تیوپ
نوع مو انواع مو
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از نرم کننده موهای رنگ شده هیریکس اوریف لیم

مهم ترین مزایای استفاده از این محصول عبارت است از:

  1. تسهیل شانه پذیری مو
  2. نرم کننده و حالت دهنده
  3. بازسازی کننده و براق کننده موها
  4. تغذیه کننده عمیق و بنیادی موها
  5. موثر در حالت پذیری موها
  6. محافظت در برابر اشعه های مضر نور خورشید
  7. ایجاد طراوت و شادابی در موها
  8. استحکام بخش و ضد شکنندگی مو
  9. تثبیت کننده رنگ مو
  10. رطوبت رسان عمیق مو
  11. باز کننده گره مو و تسهیل کننده عمل شانه کردن موها
  12. افزایش شفافیت و نرمی مو
  13. حفظ نرمی و لطافت مو با ماندگاری طولانی
  14. جلوگیری از وز شدن و ایجاد موخوره
  15. محصولی کاملا تخصصی برای مراقبت از موهای رنگ شده
  16. بدون سولفات، پارابن و گلوتن
  17. قابل استفاده برای بزرگسالان

نرم کننده موهای رنگ شده هیریکس برای چه افرادی مناسب است؟

با توجه به این که موهای رنگ شده نیاز به مراقبت دارند استفاده از این محصول برای تمامی انواع مو و تمامی افراد بزرگسالی که موهای رنگ شده دارند مناسب بوده و از درخشندگی و شادابی موها محافظت می کند.


نحوه استفاده از نرم کننده موهای رنگ شده هیریکس اوریف لیم

برای استفاده از این محصول جادویی پس از شست و شوی موها  با  شامپو کالر ریوایور هیریکس اوریفلیم، مقداری از محصول را بر روی تمامی موی سر پخش نموده، ماساژ دهید و پس از چند دقیقه کاملا آبکشی نمایید.


مکانیسم اثر نرم کننده موهای رنگ شده هیریکس اوریف لیم

این محصول نقاط آسیب دیده مو را شناسایی کرده و ترمیم می کند و با افزایش و محافظت از رطوبت مو فولیکول های مو را  به گونه عمیق رطوبت رسانی کرده و از خشک شدن و آسیب دیدن موها جلوگیری می کند .این محصول با دارا بودن روغن سویا حاوی ویتامین های فراوانی برای تغذیه موها بوده  رنگ موها را تثبیت نموده و  دارای اثر محافظتی در مقابل نور خورشید برای موها می باشد.


نحوه خرید و قیمت نرم کننده موهای رنگ شده هیریکس اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب با ارائه محصولات با کیفیت برند اوریفلیم به عنوان یک فروشگاه اینترنتی مطمئن با پایبندی بر اصول و اساس فروشگاه های اینترنتی مطمئن همچون فروش و ارسال کالاهای با کیفیت و بدون عیب و نقص نظر مشتریان عزیز را به خود جلب نموده و با عرضه تنوع بالایی از محصولات این برند قدرت انتخاب مشتریان خود را بالا برده است .با خرید نرم کننده موهای رنگ شده هیریکس اوریفلیم از فروشگاه ما خریدی امن را تجربه نموده و در وقت و زمان خود صرفه جویی نمایید.قیمت نرم کننده موهای رنگ شده هیریکس اوریفلیم در فروشگاه ما تنها 110000 تومان می باشد که در مقایسه با سایر محصولات مشابه بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است .شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید اینترنتی مطمئن این محصول همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نموده و در مکان دلخواهتان تحویل بگیرید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “نرم کننده موهای رنگ شده هیریکس اوریفلیم”