روغن تقویت کننده و درخشان کننده الئو اوریفلیم

16%

روغن تقویت کننده و درخشان کننده الئو اوریفلیم

(1 بررسی مشتری)

قیمت اصلی 290000 تومان بود.قیمت فعلی 245000 تومان است.

تخفیف : 45,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 16 جولای, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

روغن تقویت کننده و درخشان کننده الئو Eleo Soft Touch oil یکی از برترین و کاربردی ترین محصولات تخصصی راقبت از موهاست که علاوه بر آبرسانی کامل موها بهترین تغذیه‌کننده‌ی و ترمیم‌کننده انواع مو و علی الخصوص موهای آسیب دیده می باشد .این محصول حاوی روغن آرگان ،روغن بادام و سایر مواد و ترکیبات طبیعی و ارگانیک بوده و برای نرمی و لطافت و ابریشمی شدن موها بهترین انتخاب به شمار می آید.

 

 

نقد و بررسی : روغن تقویت کننده و درخشان کننده الئو اوریفلیم

روغن تقویت کننده و درخشان کننده الئو اوریفلیم محصولی بسیار مفید و کاربردی برای درمان و رفع خشکی و زبری مو می باشد که لطافت و درخشش خاصی به موها می‌بخشد. استفاده از این محصول در کنار دیگر محصولات گروه الئو اوریفلیم به افرادی که موهای بسیار خشک و ضخیم دارند توصیه می‌شود. این محصول تغذیه‌ کننده و بازسازی‌ کننده عمقی تار مو بوده و محافظ مو در برابر عوامل آسیب‌ رسان‌ خارجی می باشد.

روغن تقویت کننده و درخشان کننده الئو اوریفلیم چیست؟

روغن تقویت کننده و درخشان کننده الئو اوریفلیم با هدف زیبایی تغذیه و افزایش استحکام ساختار مو تهیه و تولید شده است.این محصول به لطف مواد فعال و ترکیبات منحصر به فرد موجود در فرمولاسیون خود محصولی فوق العاده استثنایی برای استفاده توسط انواع مو و علی الخصوص موهای خشک و آسیب دیده می باشد .با این محصول می توانید نرمی و لطافت را به موهای خود هدیه نموده و از زیبایی و لطافت موهای خود لذت ببرید.


ترکیبات تشکیل دهنده روغن تقویت کننده و درخشان کننده الئو اوریفلیم

این محصول با دارا بودن روغن آرگان، روغن بابا آدم، روغن دانه گل رز سرشار از ویتامین بوده و با دارا بودن ساختار بسیار غنی ترمیم کننده ،مرطوب کننده ،شفاف کننده و لطیف کننده انواع مو می باشد . ترکیبات اصلی این روغن رنگ زرد سبب خوشبویی و نرم شدن موها و همچنین محافظت از مو شده و به ضخیم شدن و تقویت مو کمک می کند.


جدول مشخصات روغن تقویت کننده و درخشان کننده الئو اوریفلیم

نام محصول روغن تقویت کننده و درخشان کننده الئو Eleo Soft Touch oil
سایز 50 میلی لیتر
محل مصرف موی سر
کد بهداشتی یا کد مرجع 31616
جنسیت مصرف عمومی
سن مناسب افراد بالای 16 سال
گروه مناسب همه انواع مو و به ویژه موهای نازک و ضعیف
نوع محفظه بطری اسپری دار
نوع محصول روغن مو
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
کشور سازنده سوئد
کمپانی سازنده محصول برند اوریفلیم

فواید استفاده از روغن تقویت کننده و درخشان کننده الئو اوریف لیم

مهم ترین فواید استفاده از این روغن بی نظیر برای موها عبارت است از:

  1. رطوبت رسان و نرم کننده مو
  2. حاوی روغن ها و مواد موثره طبیعی جهت احیا انواع مو به ویژه موی خشک و آسیب دیده
  3. تغذیه کننده مو
  4. افزایش شفافیت و درخشندگی موها
  5. صاف و ابریشمین نمودن موها
  6. مناسب استفاده روزانه
  7. سبک و با جذب سریع
  8. بدون بر جا گذاشتن اثر چربی
  9. ضد موخوره و الکتریسیته
  10. ویتامینه کردن و بازسازی موهای آسیب دیده
  11. افزایش استحکام، لطافت و درخشندگی مو
  12. درمان خشکی و آسیب کف سر
  13. فاقد پارابن
  14. ایجاد رايحه عالي و ماندگار لابلاي موها
  15. ضد حساسیت
  16. مورد تایید متخصصین پوست

روغن تقویت کننده و درخشان کننده الئو برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول ارزشمند برای تمامی افراد بالای 16 سال و برای همه انواع مو و به ویژه موهای نازک و ضعیف بسیار مناسب است.این محصول از خشکی مو جلوگیری کرده و موهای شما را به خوبی نرم و لطیف می کند. ویتامین E موجود در این محصول موهایی را که به دلیل اتوکشی زیاد دچار آسیب شده است به سرعت ترمیم کرده به وسیله قرار دادن پروتئین بین ساختارهای مو ، موخوره های پایین مو را درمان می کند.


نحوه استفاده از روغن تقویت کننده و درخشان کننده الئو اوریف لیم

پس از شست و شوی موها ، مقداری از این روغن مو را بر روی دست ریخته و با نوک انگشتان دست ساقه های مو را به آرامی ماساژ دهید.لازم به ذکر است بدانید پس از استفاده از این محصول نیاز به آبکشی موها نبوده و شما می توانید به دفعات از این محصول در طی روز برای نرم کردن و تقویت نمودن موهایتان استفاده نمایید .


مکانیسم اثر روغن تقویت کننده و درخشان کننده الئو اوریف لیم

روغن الئو بسیار سبک بوده و به راحتی جذب موهای شما می شود و به واسطه دارا بودن روغن های گیاهی و ترکیبات کاملا ارگانیک منبع غنی ویتامین E و امگا 6 و 9 بوده و در نتیجه موها را تغذیه، نرم و درخشان می کند.این محصول بهبود دهنده موهای آسیب دیده و ضعیف بوده و بدون ایجاد حالت چربی ترمیم کننده موهای آسیب دیده و مرطوب کننده قوی و مغذی انواع مو می باشد و در جلوگیری از مو خوره تاثیر شگفت انگیزی دارد.


نحوه خرید و قیمت روغن تقویت کننده و درخشان کننده الئو اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم با ارائه محصولات تخصصی آرایشی و بهداشتی برند اوریفلیم فعالیت خود را آغاز نمود. امروز ما مفتخریم تمامی محصولات این برند جهانی را می توانیم با کیفیت بسیار بالا اما با قیمت های بسیار پایین عرضه نماییم. وجود کالاهای متنوع و امکان نقد و بررسی هر محصول می تواند تجربه یک خرید آنلاین با کیفیت و به دور از هیاهوی شهری را برای یکایک شما مشتریان عزیز و گرامی در کنار خانواده رقم بزند.چنان چه قصد خرید روغن تقویت کننده و درخشان کننده الئو اوریفلیم را دارید می توانید با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را ثبت سفارش نمایید .قیمت روغن تقویت کننده و درخشان کننده الئو اوریفلیم  250000 تومان است که در آف پایییزه فروشگاه ما شما می توانید تنها با پرداخت 245000 تومان این محصول را خریداری نموده و در نتیجه از تخفیف استثنایی در نظر گرفته شده برای این محصول بهره مند گردید . با خرید از ما بهترین ها را تجریه کنید.

  1. Sara.es

    دیروز اینو پسفارش دادم عالی بود

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟

افزودن دیدگاه