کرم سی سی مو زیباکننده هیریکس اوریفلیم

22%

کرم سی سی مو زیباکننده هیریکس اوریفلیم


قیمت اصلی 180000 تومان بود.قیمت فعلی 140000 تومان است.

تخفیف : 40,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم سی سی مو زیباکننده هیریکس Hairx CC Hair Beautifier معروف به کرم مو سی سی، محصول بسیار پرطرفدار و با کیفیت برند جهانی تخصصی اوریفلیم است که به آسانی موها را بدون نیاز به شست و شو برای طولانی مدت تغذیه و تقویت کرده و باعث افزایش درخشندگی و سلامت موها می شود.با استفاده از این محصول موهایی نرم و ابریشمی داشته و به راحتی از موهای خود در برابر تمامی مشکلات مراقبت کرده و سلامتی و زیبایی آن را حفظ نمایید .

نقد و بررسی : کرم سی سی مو زیباکننده هیریکس اوریفلیم

کرم سی سی مو زیباکننده هیریکس اوریفلیم محصولی مفید و کاربردی است که با دارا بودن ساختار کرمی به عمق موها نفوذ کرده و با تامین مواد مغذی و ویتامین ها و املاح مورد نیاز موها  قسمت های آسیب دیده بافت مو را ترمیم و ساختمان آن را احیا می نماید. این محصول موها را از درون تغذیه کرده و آن ها را دوباره زنده و شاداب می کند و علاوه بر تسهیل فرایند شانه کردن موها باعث افزایش درخشندگی و سلامت موها می شود.

کرم سی سی مو زیباکننده هیریکس اوریفلیم چیست؟

کرم سی سی مو زیباکننده هیریکس اوریفلیم یکی از محصولات پرفروش و پر طرفدار برند اوریفلیم است که با استفاده از فرمولاسیون ویتامینه و بی نظیر خود جهت حفاظت، تغذیه و زیبایی موها تهیه و تولید شده است .اسپری مو cc اوریفلیم یک کرم چند منظوره با دارا بودن مزایای شگفت انگیز و چند گانه می باشد که خرید و مصرف آن می تواند رمز زیبایی ،شادابی ،نرمی و ابریشمی شدن موهایتان باشد .


ترکیبات تشکیل دهنده کرم سی سی مو زیباکننده هیریکس اوریفلیم

این محصول با دارا بودن ترکیبات کاملا طبیعی و ارگانیک نرم کننده،تغذیه کننده ،مرطوب کننده و ترمیم کننده قوی موهاست. پایه این کرم روغن در آب است و در هنگام مصرف حالت چرب و روغنی ندارد و با دارا بودن بافت سبک و بدون چربی سریعا جذب موهایتان گشته و بدون ایجاد حالت چسبناک روی مو سبب بهبود انواع مشکلات مو می گردد.


جدول مشخصات کرم سی سی مو زیباکننده هیریکس اوریف لیم

نام محصول کرم سی سی مو زیباکننده هیریکس Hairx CC Hair Beautifier
حجم 150 میلی لیتر
محل مصرف  موها
کد بهداشتی یا کد مرجع 32908
گروه مراقبت از مو
سن مناسب برای تمامی افراد 
مو مناسب برای همه انواع مو و به ویژه موهای خشک و گره دار 
نوع محفظه بطری اسپری دار
نوع محصول  ماسک مو
کشور سازنده لهستان
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم سی سی مو زیباکننده هیریکس اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. تغذیه کننده و ترمیم کننده مو
  2. نرم کننده و درخشان کننده مو
  3. موثر درحفظ رطوبت طبیعی مو و جلوگیری از موخوره
  4. جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن مو
  5. جلوگیری از خشکی و شکنندگی موی سر
  6. ایجاد اثر ابریشمی روی موها
  7. افزایش حالت پذیری و لطافت موها
  8. محافظت از مو در برابر اشعه های زیان بار آفتاب
  9. کنترل جعد مو و کاهش وز مو
  10. افزایش خاصیت الاستیسیته موها و پیشگیری از شکستن و چند شاخه شدن آن ها
  11. افزایش حجم و حالت پذیری موها
  12. تسهیل در شانه زدن موها
  13. فاقد پارابن و سولفات

کرم سی سی مو هیریکس اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای تمامی افراد و همه انواع مو و به ویژه موهای خشک و گره دار مناسب است.فرمولاسیون غنی این محصول میزان رطوبت مو را حفظ کرده و باعث تقویت ساختار مو می شود و از شکنندگی ،خشکی،زبری و کدر شدن ساقه مو جلوگیری می کند.


نحوه استفاده از کرم سی سی مو زیباکننده هیریکس اوریف لیم

برای استفاده از این محصول قدرتمند و فوق العاده کاربردی می توانید پس از شست و شوی موها با شامپو کالر ریوایور هیریکس اوریفلیم و بلافاصله پس از استحمام آن را بر روی موی خشک یا مرطوب اسپری کرده و سپس موها را با دست کمی ماساژ داده و شانه و سشوار بکشید.موهای شما پس از استفاده از این محصول نیازی به شست و شوی مجدد نداشته و برای موهای کوتاه یا چرب  2 تا 3 بار اسپری ، موهای متوسط 3  تا 5 بار اسپری و موهای بلند و خشک 4 تا 6 بار اسپری کافی است .


مکانیسم اثر کرم سی سی مو زیباکننده هیریکس اوریف لیم

این اسپری کرمی مو باعث نرم شدن انواع مو علی الخصوص مخصوص موهای ضعیف و شکننده گشته و با نفوذ کامل در ریشه و بافت موها ساختمان مو را ترمیم و بازسازی نموده و شادابی و درخشندگی را به موها باز می گرداند. این محصول علاوه بر مزایای نامبرده باعث استحکام ریشه و ساقه مو گشته و بدون ایجاد حالت چسبناک روی مو در جلوگیری از ایجاد موخوره و محافظت از مو در برابر عوامل محیطی نقش بسیار موثری دارد .با خرید و مصرف این اسپری می توانید موهایتان را آبرسانی ،تغذیه و ترمیم کرده و از زیبایی و لطافت موهایتان لذت ببرید .


نحوه خرید و قیمت کرم سی سی مو زیباکننده هیریکس اوریف لیم

ارمغان ما در فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم ارائه محصولات آرایشی ،بهداشتی و عطر و ادوکلن های اورجینال برند معتبر جهانی اوریفلیم است .ما دغدغه های شما را در انتخاب محصولات با کیفیت آرایشی ،بهداشتی و عطر و ادوکلن دانسته و به همین دلیل شما با خرید از فروشگاه ما مطمئن خواهید بود که محصولی اصل و با کیفیت را با قیمتی مناسب در اختیار خواهید داشت .قیمت کرم سی سی مو زیباکننده هیریکس اوریفلیم در جشنواره پاییزه فروشگاه پر تخفیف سلامت وب تنها 140000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید کرم سی سی مو زیباکننده هیریکس اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم سی سی مو زیباکننده هیریکس اوریفلیم”