شامپو بدن اسطوخودوس لاونیچر اوریفلیم

24%

شامپو بدن اسطوخودوس لاونیچر اوریفلیم


قیمت اصلی 50000 تومان بود.قیمت فعلی 38000 تومان است.

تخفیف : 12,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 4 ژانویه, 2020

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

شامپو بدن آرامش بخش اسطوخودوس لاونیچر Love nature محصولی بی نظیر از برند مطرح سوئدی اوریفلیم است که استفاده از آن به دلیل دارا بودن فرمولاسیون ملایم و آرامبخش و بهره مندی از روغن اسطوخدوس می تواند موجب پاکیزگی پوست بدن شده و طراوت و شادابی بسیاری را برای پوست به ارمغان بیاورد .این محصول با بهره گیری از خواص آنتی باکتری، ضد التهاب و آرامبخش عصاره اسطوخدوس محصولی بی نظیر برای شست و شوی روزانه بدن به شمار می آید .

نقد و بررسی : شامپو بدن اسطوخودوس لاونیچر اوریفلیم

شامپو بدن اسطوخدوس اوریفلیم محصولی بی نظیر از لاین تخصصی لاونیچر اوریفلیم است که مناسب برای شست و شوی انواع پوست بوده و در لابراتوارهای مجهز کشور سوئد طراحی و فرموله شده است .این محصول پوست شما را تمیز و مرطوب کرده و با دارا بودن بوی ملایم و دلنشین و آرامش بخش و PH متعادل محصولی بی نظیر برای پاکسازی و شست و شوی روزانه پوست به شمار می آید .با استفاده از این محصول آرام بخش به دلیل دارا بودن خواص ضد التهابی و التیام بخش می توانید علاوه بر شست و شوی روزانه پوست بسیاری از مشکلات پوستی نظیر خارش و تورم را درمان کرده و وضعیت پوست خود را بهبود بخشید.

شامپو بدن اسطوخودوس لاونیچر اوریفلیم چیست؟

شامپو بدن اسطوخدوس لاونیچر اوریفلیم یکی از محصولات مراقبت از پوست بدن  اوریفلیم است که عنوان پر فروش ترین محصول سال را از آن خود کرده است .این محصول شوینده ای مناسب و بهترین نرم کننده و مرطوب کننده پوست بدن بوده و استفاده از آن آرامش خاصی را برای بدن به ارمغان می آورد .ساختار این محصول سازگار با PH طبیعی پوست بدن بوده و مناسب جهت مصرف روزانه افراد بالای 16 سال و انواع پوست می باشد .در ادامه می توانید با این محصول و ویژگی های شگفت انگیز آن بیشتر آشنا شوید .


ترکیبات تشکیل دهنده شامپو بدن اسطوخودوس لاونیچر اوریف لیم

شامپو بدن آرامبخش اسطوخدوس حاوی عصاره روغن اسطوخدوس بوده و با دارا بودن قدرت شویندگی مناسب پوست بدن را به خوبی تمیز کرده و باعث لطافت و شفافیت پوست بدن می گردد. این محصول علاوه بر نرم کنندگی باعث رطوبت رسانی پوست شده و با دارا بودن روغن اسطوخدوس موجب آرامش شما پس از یک روز کاری خسته کننده می گردد.


جدول مشخصات شامپو بدن اسطوخودوس لاونیچر اوریف لیم

نام محصول شامپو بدن آرامش بخش اسطوخودوس لاونیچر Love nature
سایز 250 میلی لیتر
محل مصرف پوست بدن
کد بهداشتی یا کد مرجع 32612
گروه مراقبت از پوست بدن
سن مناسب استفاده توسط تمامی افراد بالای 16 سال
جنسیت عمومی
نوع محفظه  بطری
نوع پوست انواع پوست
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

مزایای استفاده از شامپو بدن اسطوخودوس لاونیچر اوریف لیم

مهم ترین مزیت ها و فواید استفاده از شامپو بدن اسطوخدوس لاو نیچر اوریف لیم به شرح زیر می باشد:

  1. مناسب برای انواع پوست
  2. رطوبت رسان و نرم کننده پوست
  3. دارای خاصیت شفافیت سازی پوست
  4. دارا بودن pH متناسب با پوست
  5. بازسازی کننده پوست
  6. محافظت کننده قوی از پوست
  7. جوان کننده و پاک کننده عالی پوست
  8. روشن کننده، شفاف کننده، از بین برنده لکه های پوست
  9. حفظ حالت ارتجاعی پوست
  10. مناسب استفاده توسط تمامی افراد بالای 16 سال
  11. دارای عطری ملایم
  12. قدرت شویندگی مناسب
  13. بدون ایجاد خشکی روی پوست
  14. دارای رایحه ای خوشبو و ملایم
  15. مناسب جهت شست و شوی روزانه و پس از فعالیت های ورزشی
  16. فاقد مواد صابونی
  17. حاوی گیاه اسطوخدوس التیام بخش و ضد التهاب

شامپو بدن اسطوخودوس لاونیچر اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول مراقبت از بدن برای انواع پوست و تمامی افراد بالای 16 سال مناسب بوده و با استفاده از این محصول می توانید علاوه بر پاکسازی پوست بدن بسیاری از مشکلات پوستی نظیر خارش و تورم را برطرف نمایید .


طریقه استفاده از شامپو بدن اسطوخودوس لاونیچر اوریفلیم

برای استفاده از این محصول مقدار مناسبی از شامپو بدن را بر روی اسفنج یا بدن ریخته و به آرامی پوست بدن را شسته و آبکشی نمایید.این محصول مناسب استفاده برای شست و شوی بدن در حمام بوده و محدودیتی در میزان استفاده از آن وجود ندارد.


مکانیسم اثر شامپو بدن اسطوخودوس لاونیچر اوریفلیم

شامپو بدن آرام بخش اسطوخدوس لاو نیچر با دارا بودن فرمولاسیون منحصر به فرد و بهره مندی از عصاره اسطوخودوس دارای رایحه ای دل انگیز بوده و استفاده از آن برای شست و شوی پوست بدن علاوه بر آن که به پوست حس طراوت و تازگی می بخشد می تواند به آرامی آلودگی ها را نیز پاک کرده و درخشندگی و لطافت فوق العاده ای را برای پوست به ارمغان آورد.


نحوه خرید و قیمت شامپو بدن اسطوخودوس لاونیچر اوریفلیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب به عنوان یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی است که با پایبندی به سه اصل کلیدی پرداخت در محل ، تضمین اصل بودن کالا و ارائه کالاهای بسیار با کیفیت موفق شده تا  هر آن چه که در زمینه تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی اوریفلیم نیاز دارید را به آسانی در دسترس شما قرار داده و آن ها را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان به همراه تخفیف های ویژه در حراج ها به کلیه هم وطنان خود عرضه نماید .قیمت شامپو بدن اسطوخدوس لاونیچر اوریفلیم در فستیوال زمستانه فروشگاه ما 38000 تومان است که برای خرید شامپو بدن اسطوخدوس لاونیچر اوریف لیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش دهید.

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “شامپو بدن اسطوخودوس لاونیچر اوریفلیم”