لوسیون بدن میس جوردانی اوریفلیم

30%

لوسیون بدن میس جوردانی اوریفلیم


قیمت اصلی 200000 تومان بود.قیمت فعلی 140000 تومان است.

تخفیف : 60,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

لوسیون بدن میس جوردانی Miss Giordani Perfumed Body Lotion با ایجاد طراوت و شادابی در پوست بهترین محصول رطوبت رسان و نرم کننده پوست به شمار می آید که حاوی روغن های طبیعی و گیاهی و ویتامین ها جهت جلوگیری از خشکی پوست و تأمین رطوبت مورد نیاز پوست بوده و استفاده از آن در افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست تاثیر بسزایی دارد .

نقد و بررسی : لوسیون بدن میس جوردانی اوریفلیم

لوسیون بدن میس جوردانی اوریفلیم با دارا بودن بافتی ابریشمی و بسیار سبک حس تازگی روزانه را برایتان فراهم نموده و ضمن مرطوب کنندگی و نرم کنندگی فوق العاده بالای پوست و بهره مندی از عطر گل های زیبا و خوشبو رایحه ای ملایم و دلنشین به پوست شما می بخشد.این محصول رطوبت رسان و نرم کننده پوست بوده و استفاده از آن سبب جلوگیری از خشکی پوست خواهد شد .

لوسیون بدن میس جوردانی اوریفلیم چیست؟

لوسیون بدن میس جوردانی اوریفلیم یکی از محصولات مراقبت از بدن برند اوریفلیم است که برای آبرسانی ،نرمی و لطافت پوست تهیه و طراحی شده است .این محصول بهترین مرطوب کننده و خوشبو کننده پوست بدن بوده که با افزایش خاصیت الاستیسیته پوست شفافیت و شادابی را برای پوستتان به ارمغان آورده و با تامین و حفظ رطوبت مورد نیاز پوست بهترین محافظ پوست در برابر خشکی و از دست دادن آب پوست می باشد. با این محصول جوانی پوستتان را تضمین نموده و زیبایی را به پوستتان هدیه کنید .


ترکیبات تشکیل دهنده لوسیون بدن میس جوردانی اوریفلیم

لوسیون بدن میس جوردانی با دارا بودن عضاره های گیاهی دارای قدرت آبرسانی بسیار بالایی بوده و خرید و استفاده از آن حسی بی نظیر از نرمی و لطافت را برای شما و پوستتان به ارمغان می آورد.رایحه این محصول همانند رایحه ادوپرفیوم زنانه میس جوردانی اوریفلیم بوده و ترکیب بویایی آن گل – میوه ای می باشد . این محصول با داشتن رایحه ترنج، گریپ فروت سفید، انبه، گل شکوفه پرتقال، گل صد تومانی سفید و … پوست بدنتان را نرم و خوشبو ساخته و در نتیجه حس تازگی و شادابی در تمام طول روز همراهتان خواهد بود .


جدول مشخصات لوسیون بدن میس جوردانی اوریفلیم

نام محصول لوسیون بدن میس جوردانی Miss Giordani Perfumed Body Lotion
حجم 150 میلی لیتر
محل مصرف  پوست بدن
کد بهداشتی یا کد مرجع 32500
گروه مراقبت و آبرسانی پوست بدن
سن مناسب برای تمامی افراد و تمامی سنین
نوع پوست مناسب تمامی انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و خیلی خشک
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول  لوسیون بدن
کشور سازنده لهستان
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

ویژگی های منحصر بفرد لوسیون بدن میس جوردانی اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. مرطوب کننده و خوشبو کننده پوست بدن
  2. افزایش خاصیت الاستیسیته پوست
  3. حاوی ترکیبات بسیار معطر گیاهی برای خوشبو نمودن پوست بدن
  4. افزایش دهنده شفافیت و شادابی پوست
  5. کنترل کننده چربی پوست
  6. حفظ تعادل PH پوست
  7. مراقبت از پوست های خشک و حساس
  8. مناسب انواع پوست
  9. حاوی عصاره های گیاهی برای افزایش انعطاف و نرمی پوست
  10. پخش و جذب سریع پوستی بدون برجای گذاری هرگونه اثر چربی
  11. رفع زبری پوست بویژه در نواحی خشک بدن از جمله زانو،آرنج و پاشنه
  12. فاقد پارابن

لوسیون بدن میس جوردانی اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی افراد بدون رعایت شرط سنی و انواع پوست به ویژه  پوست های خشک و خیلی خشک بسیار مناسب بوده و سبب رطوبت رسانی عمقی و بازسازی پوست خواهد شد .


نحوه استفاده از لوسیون بدن میس جوردانی اوریف لیم

برای استفاده از این محصول قدرتمند و فوق العاده کاربردی تنها کافی است پس از استحمام به مقدار کافی از از این لوسیون بر روی پوست بدن علی الخصوص نواحی خشک، زبر و خشن مالیده و به آرامی پوستتان را ماساژ دهید تا لوسیون به خوبی جذب پوستتان گردد.در مورد استفاده از این محصول محدودیتی وجود نداشته و شما می توانید پس از هر بار استحمام از این محصول استفاده نموده و از مزایای ارزشمند آن برای نرمی و لطافت پوستتان بهره مند گردید .


مکانیسم اثر لوسیون بدن میس جوردانی اوریف لیم

استفاده از لوسیون بدن میس جوردانی یکی از راه های بسیـار ساده جهت حفظ و نگهداری رطوبت بدن و جلوگیری از خشکی پوست به شمار می آید .این محصول به علت برخورداری از فرمولاسیونی کاملا طبیعی و قدرتمند به خوبی در عمق پوست نفوذ نموده و با آبرسانی بسیار بالای پوست و تامین رطوبت مورد نیاز پوست حس شادابی، طراوت و جوانی را برای پوست شما به ارمغان می آورد .


قیمت و طریقه خرید لوسیون بدن میس جوردانی اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب با عرضه بهترین لوازم آرایشی بهداشتی برند اوریفلیم، امکان خرید اینترنتی مجموعه کاملی از محصولات این برند را برای کلیه افراد  در بازه های سنی مختلف فراهم نموده است. قیمت لوسیون بدن میس جوردانی اوریفلیم   در فستیوال بهاره محصولات اوریفلیم 140000 تومان می باشد که شما عزیزان با خرید آنلاین لوسیون بدن میس جوردانی اوریفلیم از فروشگاه اینترنتی سلامت وب علاوه بر مطالعه توضیحات کارشناسی شده و دقیق درباره ویژگی های هر کالا در وب سایت، امکان مشاوره تلفنی حرفه ای با کارشناسان این فروشگاه اینترنتی را برای انتخاب کالا متناسب با نیاز خود پیدا خواهید نمود. در نهایت بهتر است بدانید تضمین اصالت کالا ،فروش محصول به بهترین قیمت و ارسال سریع به سراسر ایران از جمله مزیت های خرید از فروشگاه ماست که شما بدین وسیله می توانید یک خرید اینترنتی لذت بخش، مطمئن و آسان را تجربه نموده و با خرید و استفاده از بهترین های لوازم آرایشی بهداشتی از زیبایی خود لذت ببرید.

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “لوسیون بدن میس جوردانی اوریفلیم”