اسکراب پای انبه و جینسنگ فیت آپ اوریفلیم

38%

اسکراب پای انبه و جینسنگ فیت آپ اوریفلیم


قیمت اصلی 80000 تومان بود.قیمت فعلی 50000 تومان است.

تخفیف : 30,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

اسکراب پای انبه و جینسنگ فیت آپ Feet Up یک محصول بسیار شگفت انگیز است که با دارا بودن ساختار ژل مانند و دانه دار خود به عنوان قوی ترین و موثرترین محصول از بین برنده لایه های مرده پا شناخته شده است .این محصول با دارا بودن فرمولاسیون کاملا گیاهی و استفاده از عصاره انبه و گیاه جینسینگ نرم کننده، تغذیه کننده و انرژی بخش پا می باشد .

نقد و بررسی : اسکراب پای انبه و جینسنگ فیت آپ اوریفلیم

اسکراب پای انبه و جینسنگ فیت آپ اوریفلیم محصولی بسیار استاندارد و مناسب برای پیشگیری و بهبود ترک، پینه، زبری و خشکی پاشنه پاست که با دارا بودن فرمولاسیون گیاهی فوق العاده قدرتمند در ایجاد و حفظ رطوبت مورد نیاز برای جلوگیری از ترک پا تاثیر بسزایی دارد.این اسکراب با لایه برداری پوست و بازسازی و جوانسازی مجدد پوست سبب از بین رفتن ترک های پوستی در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد شد و نرمی و لطافت خاصی را برای پوست پاهایتان به ارمغان خواهد آورد.

اسکراب پای انبه و جینسنگ فیت آپ اوریفلیم چیست؟

اسکراب پای انبه و جینسنگ فیت آپ اوریفلیم یکی از محصولات بسیار موثر در رفع ترک های پاشنه پا می باشد که با استفاده از مواد موثر گیاهی به منظور التیام و ترمیم ترک های پا فرموله و تهیه شده است .این محصول با کمک به حفظ رطوبت و نرمی پاشنه پا  از پوست پاشنه پا محافظت نموده و در نتیجه در پیشگیری و بهبود خشکی و التهاب در ترک های پوستی تاثیر چشمگیری دارد.


ترکیبات تشکیل دهنده اسکراب پای انبه و جینسنگ فیت آپ اوریف لیم

اسکراب پای فیت آپ اوریفلیم حاوی عصاره انبه و عصاره گیاه معجزه گر جینسینگ می باشد. ترکیبات گیاهی فوق علاوه بر این که تعادل رطوبت طبیعی پوست را حفظ می کند از خشک شدن پوست نیز جلوگیری می نماید .ترکیبات ارگانیک و صد در صد طبیعی به کار رفته در این محصول با دارا بودن خاصیت آرامش دهندگی و تسکین دهندگی پوست عملکرد محافظتی لیپیدهای پوست را تقویت نموده و از پوست در برابر عوامل خارجی فیزیکی و شیمیایی محافظت کرده و نرمی و لطافت خاصی به آن می بخشد.


جدول مشخصات اسکراب پای انبه و جینسنگ فیت آپ اوریف لیم

نام محصول اسکراب پای انبه و جینسنگ فیت آپ Feet Up
حجم 75 میلی لیتر
محل مصرف  پوست کف پا
کد بهداشتی یا کد مرجع 34934
گروه مراقبت از پوست بدن
سن مناسب برای تمامی افراد 
نوع پوست مناسب تمامی انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و ترک خورده 
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول  اسکراب پا
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

ویژگی های منحصر بفرد اسکراب پای انبه و جینسنگ فیت آپ اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. لایه برداری و بازسازی سلول های پوست
  2. مرطوب کننده و بهبود دهنده خشکی پوست
  3. نرم کننده و بازسازنده پاهای خشک، زبر و ترک دار
  4. فاقد اوره، مناسب جهت پوست های حساس و افراد دیابتی
  5. حاوی مواد موثر گیاهی به منظور التیام وترمیم ترک های پا
  6. دارای مواد کراتولیتیک جهت از بین بردن سلول های مرده پوست
  7. ترمیم کننده سریع زبری و ترک های کف پا
  8. دارای اثرات ماندگار
  9. فاقد پارابن
  10. مناسب برای انواع پوست
  11. جذب سریع
  12. رطوبت رسانی مناسب

اسکراب پای انبه و جینسنگ اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول قوی ترین و قدرتمند ترین اسکراب از بین برنده پینه و ترک پا بوده و استفاده از آن برای تمامی افراد و با دارا بودن انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و ترک خورده بسیار کارآمد و کاربردی می باشد .


نحوه استفاده از اسکراب پای انبه و جینسنگ فیت آپ  اوریفلیم

برای استفاده از این محصول تنها کافی است تا روزانه به مقدار مناسب این اسکراب را بر روی پوست کاملا تمیز کف پا بمالید و تا جذب کامل پوستتان را ماساژ دهید. توصیه می شود پس از هر بار استفاده برای افزایش اثر بخشی این محصول و ماندگاری آن بر روی پوست از جوراب های محافظ و نظایر آن استفاده گردد.


مکانیسم اثر اسکراب پای انبه و جینسنگ فیت آپ اوریفلیم

این محصول با لایه برداری و بازسازی سلول های پوست ، قدرتمند ترین محصول از بین برنده لایه های مرده پاست که با مرطوب نمودن و بهبود بخشیدن خشکی پوست از طریق آبرسانی عمیق به پوست جهت پیشگیری و درمان ترک و پینه پوست پا بسیار موثر و کاربردی است .این اسکراب نرم کننده و بازسازنده پاهای خشک، زبر و ترک دار بوده و در ایجاد و حفظ رطوبت مورد نیاز برای جلوگیری از ترک پا تاثیر بسزایی دارد .


طریقه خرید و قیمت اسکراب پای انبه و جینسنگ فیت آپ اوریفلیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب  با عرضه بهترین محصولات  لوازم آرایشی بهداشتی، عطر و ادکلن اصل برند مطرح جهانی اوریفلیم امکان خرید اینترنتی از مجموعه کاملی از محصولات این برند را فراهم آورد. با خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی سلامت وب علاوه بر مطالعه توضیحات کارشناسی شده و دقیق درباره ویژگی های هر محصول می توانید از امکان مشاوره تلفنی حرفه ای با کارشناسان  این فروشگاه برای انتخاب کالای متناسب با نیاز خود نیز بهره مند شوید .قیمت اسکراب پای انبه و جینسنگ فیت آپ اوریف لیم در جشنواره بهاره محصولات اوریف لیم در فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب تنها 50000 تومان است که شما عزیزان می توانید جهت خرید اسکراب پای انبه و جینسنگ فیت آپ اوریف لیم با تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت از این فروشگاه اینترنتی همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و به صورت مطمئن و آسان کالای مورد نظر خود را به راحتی تهیه کرده و به سرعت دریافت نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “اسکراب پای انبه و جینسنگ فیت آپ اوریفلیم”