شامپو بدن کیوی و گریپ فروت لاونیچر اوریفلیم

28%

شامپو بدن کیوی و گریپ فروت لاونیچر اوریفلیم


قیمت اصلی 90000 تومان بود.قیمت فعلی 65000 تومان است.

تخفیف : 25,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

شامپو بدن کیوی و گریپ فروت لاونیچر Love Nature با بهره مندی از خواص عصاره گریپ فروت ،سیب و کیوی در فرمولاسیون این محصول شوینده ای بسیار قدرتمند و عالی را برای پاکسازی انواع پوست طراحی نموده و به بازار عرضه نموده است .این شامپو به طور مؤثری باعث پاک شدن پوست از آلودگی ها گشته و با جلوگیری از خشکی پوست بدن به حفظ رطوبت طبیعی پوست نیز کمک می نماید. این محصول علاوه بر حفاظت از پوست در برابر عوامل آسیب رسان محیطی به شادابی پوست کمک کرده و استحمام لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد.

نقد و بررسی : شامپو بدن کیوی و گریپ فروت لاونیچر اوریفلیم

شامپو بدن کیوی و گریپ فروت لاونیچر اوریفلیم با دارا بودن قدرت شویندگی بسیار مناسب برای مصارف روزانه طراحی و فرموله شده است .این محصول حاوی عصاره گریپ فروت،عصاره کیوی و عصاره سیب و فاقد مواد صابونی التهاب زا بوده و بدون ایجاد خشکی روی پوست با پاکسازی کامل پوست موجب نرمی و لطافت پوست فاقد می گردد.رایحه دلپذیر این محصول در ایجاد حس طراوت و شادابی در شما تاثیر بسزایی داشته و استفاده از آن برای انواع پوست مناسب می باشد .

شامپو بدن کیوی و گریپ فروت لاونیچر اوریفلیم چیست؟

شامپو بدن کیوی و گریپ فروت لاونیچر اوریفلیم با دارا بودن فرمولاسیون منحصر به فرد و با داشتن رایحه ای دل انگیز، به پوست بدن حس طراوت و تازگی بخشیده و به خوبی پوست بدن را از وجود تمامی آلودگی ها پاک می نماید. عصاره های گیاهی موجود در این شامپو موجب درخشندگی و لطافت فوق العاده پوست گشته و با تغذیه ،آبرسانی و ترمیم پوست جوانی و شادابی را به پوست بدنتان هدیه می نماید .


ترکیبات تشکیل دهنده شامپو بدن کیوی و گریپ فروت لاونیچر اوریفلیم

این شامپو با دارا بودن عصاره گریپ فروت سرشار از ویتامین ث بوده و در نتیجه در افزایش الاستین و کلاژن در پوست ،افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و تامین و کمک به حفظ رطوبت در پوست تاثیر بسزایی دارد .عصاره کیوی موجود در این محصول با دارا بودن انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها بهترین پاک کننده و مرطوب کننده پوست بدن بوده و عصاره سیب موجود در این شامپو با تامین ویتامین های مورد نیاز پوست به جوانسازی و روشن و شفاف نمودن پوست کمک بسیاری می کند.


جدول مشخصات شامپو بدن کیوی و گریپ فروت لاونیچر اوریف لیم

نام محصول شامپو بدن کیوی و گریپ فروت لاونیچر Love Nature
حجم 250 میلی لیتر
محل مصرف  پوست بدن
کد بهداشتی یا کد مرجع 34840
گروه مراقبت روزانه و شوینده پوست بدن
سن مناسب برای تمامی افراد 
پوست مناسب تمامی پوست ها 
نوع محفظه بطری 
نوع محصول  شامپو بدن
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از شامپو بدن کیوی و گریپ فروت لاونیچر اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. پاک کننده عالی پوست
  2. آبرسان و نرم کننده ی بسیار مؤثر پوست بدن
  3. حفظ حالت ارتجاعی پوست
  4. روشن کننده، شفاف کننده، از بین برنده لکه های پوست
  5. تغذیه کننده و ترمیم کننده پوست
  6. شاداب کننده و نشاط آور
  7. مناسب جهت شستشوی روزانه
  8. برخورداری از قدرت شویندگی مناسب
  9. دارا بودن pH متناسب با پوست
  10. دارای رایحه بسیار خوب میوه ای
  11. فاقد ترکیبات صابونی و پارابن
  12. مناسب انواع پوست

شامپو بدن کیوی و گریپ فروت لاونیچر برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی انواع پوست و تمامی افراد اعم از زن و مرد مفید و مناسب بوده و شما با استفاده از این محصول می توانید علاوه بر تمیز کردن پوست ،پوست خود را به سرعت رطوبت رسانی کرده و لطافت پوست خود را افزایش دهید و از نرمی و شادابی پوست خود لذت ببرید .


طریقه استفاده از شامپو بدن کیوی و گریپ فروت لاو نیچر اوریف لیم

برای استفاده از این محصول شگفت انگیز و بسیار استثنایی تنها کافی است مقداری از محصول را کف دست یا اسفنج ریخته و خوب روی پوست بدن ماساژ دهید، سپس بدنتان را آبکشی نمایید.


مکانیسم اثر شامپو بدن کیوی و گریپ فروت لاونیچر اوریف لیم

این محصول به عنوان یک جایگزین بسیار مناسب به جای صابون های معمولی شناخته شده است و  در نتیجه خرید و استفاده از آن می تواند علاوه بر تمیز نمودن سطح پوست از وجود آلودگی ها به افزایش رطوبت در پوست کمک نموده و با دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی بی شمار و انواع ویتامین ها نشاط آور و شاداب کننده بوده  برای استفاده پس از یک روز پر مشغله بسیار مناسب باشد. این محصول با ایجاد نرمی و لطافت در پوست از خشکی و آسیب دیدگی پوست جلوگیری کرده و بدنتان را بسیار تمیز و خوشبو می نماید.


نحوه خرید و قیمت شامپو بدن کیوی و گریپ فروت لاونیچر اوریفلیم

فروشگاه آنلاین و همواره تخفیف سلامت وب به عنوان یک سایت فروش لوازم‌ آرایشی،بهداشتی و عطر و ادوکلن های برند اوریفلیم یکی از فروشگاه های اینترنتی بسیار مناسب برای خانم‌ ها و آقایانی است که قصد خرید محصولات عالی و اصلی برند اوریفلیم را داشته و علاوه بر آن خواهان اطلاعات کامل و واقعی در مورد محصول مورد نظر خود قبل از خرید می باشند می باشد.قیمت شامپو بدن کیوی و گریپ فروت لاونیچر اوریفلیم در جشنواره بهاره محصولات اوریف لیم و با اعمال تخفیفات این جشنواره تنها 65000 تومان می باشد که شما عزیزان می توانید جهت خرید شامپو بدن کیوی و گریپ فروت لاو نیچر اوریف لیم  همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و با خیال راحت از خرید اینترنتی خود لذت ببرید.

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “شامپو بدن کیوی و گریپ فروت لاونیچر اوریفلیم”