شامپو بدن دیسکاور بلوبری اوریفلیم

37%

شامپو بدن دیسکاور بلوبری اوریفلیم


قیمت اصلی 190000 تومان بود.قیمت فعلی 120000 تومان است.

تخفیف : 70,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

شامپو بدن دیسکاور بلوبری یک محصول پاک کننده قدرتمند است که با دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدانی و کاملا طبیعی در ایجاد لطافت و شفافیت پوست های معمولی تاثیر چشمگیری داشته و باعث رطوبت رسانی به پوست می شود .رایحه بلوبری با رفع بوی نامطبوع بدن به پوست حس طراوت و تازگی بخشیده و از خشکی و کدر شدن رنگ پوست جلوگیری می نماید .

نقد و بررسی : شامپو بدن دیسکاور بلوبری اوریفلیم

شامپو بدن دیسکاور بلوبری اوریفلیم یکی از محصولات بهداشتي و مراقبت از پوست بدن برند برتر و جهانی اوریفلیم است که علاوه بر خاصیت پاک کنندگی دارای خواص درمانی نیز می باشد .این محصول در سایز بزرگ تولید شده و مناسب پوست های معمولی بوده و موجب لطافت و درخشندگی فوق العاده پوست و ایجاد حس نشاط و سر زندگی در شما می گردد .در ادامه می توانید با این محصول شگفت انگیز و ویژگی های منحصر بفرد آن بیشتر آشنا شده و شما نیز به جمع طرفداران این محصول بپیوندید .

شامپو بدن دیسکاور بلوبری اوریفلیم چیست؟

شامپو بدن دیسکاور بلوبری اوریفلیم بهترین ،بی نظیر ترین و قدرتمند ترین شامپو بدن تمیز کننده ،نرم کننده و مرطوب کننده فوق العاده پوست بدن است که با دارا بودن pH متناسب با پوست دارای قدرت شویندگی مناسب پوست بدن بوده و دارای رایحه دلپذیر و نشاط بخش بلوبری می باشد .این شامپو با پاک کردن کامل آلودگی ها از سطح پوست تامین کننده رطوبت از دست رفته بدن بوده و دارای خاصیت انرژی و نشاط بخشی برای بدن می باشد .این محصول در ترکيب با آب کفي نرم را براي داشتن پوست لطيف ايجاد کرده و شفاف شدن و روشن شدن رنگ پوست کمک می کند .


ترکیبات تشکیل دهنده شامپو بدن دیسکاور بلوبری اوریف لیم

شامپو بدن دیسکاور بلوبری با دارا بودن فرمولاسیون منحصر به فرد حاوی عصاره بلوبری و دارای رایحه ای دل انگیزی بوده و تمیزی فوق العاده ای را همراه با بوی دلنشین به شما هدیه می کند.این محصول علاوه بر پاک کردن عمیق پوست از آلودگی ها به پوست حس طراوت و تازگی بخشیده و درخشندگی و لطافت فوق العاده ای را برای پوست به ارمغان می آورد .این محصول جایگزینی موثر و مناسب برای صابون های قدیمی بوده و براي خانم‌ ها و حتي آقايان مناسب است.


جدول مشخصات شامپو بدن دیسکاور بلوبری اوریف لیم

نام محصول شامپو بدن دیسکاور بلوبری اوریفلیم
سایز 750 میلی لیتر
محل مصرف پوست بدن
کد بهداشتی یا کد مرجع 31672
گروه شامپو بدن
سن مناسب برای تمامی افراد حتی کودکان
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  بطری
نوع پوست پوست نرمال
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از شامپو بدن دیسکاور بلوبری اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول بی نظیر و قدرتمند عبارت است از:

  1. تمیز کننده فوق العاده پوست
  2. نرم کننده و مرطوب کننده پوست
  3. جوان کننده پوست
  4. آبرسان و نرم کننده ای بسیار مؤثر
  5.  روشن کننده، شفاف کننده پوست بدن
  6. حفظ حالت ارتجاعی پوست
  7. مناسب برای استفاده توسط پوست های معمولی
  8. رفع بوی نامطبوع بدن
  9. فاقد الکل و پارابن
  10. مورد تایید متخصصین پوست
  11. دارای pH متناسب با پوست بدن
  12. ضد حساسیت
  13. دارای رایحه دلپذیر و نشاط بخش بلوبری

 شامپو بدن دیسکاور بلوبری اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی افراد و پوست های نرمال یا معمولی مناسب بوده و این محصول با قدرت پاک کنندگی بسیار بالا بهترین تمیز کننده عمقی پوست بوده و در رفع بوی نامطبوع بدن بسیار موثر می باشد .


نحوه استفاده از شامپو بدن دیسکاور بلوبری اوریفلیم

برای استفاده از این محصول استثنایی و فوق العاده هر بار مقدار کافی از شامپو را بر روی پوست بدن مرطوب مالیده و تا حصول کف مناسب به آرامی ماساژ داده و سپس آبکشی نمایید. با توجه به این که این محصول حاوی ترکیبات ارگانیک و کاملا گیاهی است لذا در مورد مصرف و استفاده از آن هیچ گونه محدودیتی وجود نداشته و شما به دفعات می توانید از این مصحول در هفته استفاده نمایید .


مکانیسم اثر شامپو بدن دیسکاور بلوبری اوریف لیم

این محصول جادویی بهترین شامپو بدن پاک کننده پوست بدن بوده که با آبرسانی فوق العاده پوست در نرمی و لطافت پوست تاثیر بسزایی دارد .این محصول روشن کننده، شفاف کننده، از بین برنده لکه های پوست و جوان کننده پوست بوده و از حالت ارتجاعی پوست محافظت می نماید و سلامتی و زیبایی را برای پوست شما به ارمغان می آورد .


نحوه خرید و قیمت شامپو بدن دیسکاور بلوبری اوریف لیم

سلامت وب به عنوان یک فروشگاه اینترنتی با ارائه گستره‌ای از کالاهای متنوع از برند اوریفلیم با تضمین اصل بودن کالا یک تجربه خوب از خرید اینترنتى براى کاربران و مشتریان خود به همراه دارد. مشتریان با خرید از فروشگاه ما می توانند از تضمین اصل بودن کالا،ارسال سریع محصول و ضمانت بهترین قیمت اطمینان داشته و با توجه به بررسی های صورت گرفته در مورد هر محصول خریدی کاملا آگاهانه داشته باشند .قیمت شامپو بدن دیسکاور بلوبری اوریفلیم در فستیوال زمستانه محصولات اوریفلیم در فروشگاه ما 120000 تومان می باشد که شما عزیزان می توانید برای خرید شامپو بدن دیسکاور بلوبری اوریفلیم همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن های فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول بی نظیر را به راحتی سفارش داده  و کالا را در مکان مورد نظرتان در هر کجای ایران به راحتی تحویل بگیرید .

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “شامپو بدن دیسکاور بلوبری اوریفلیم”