شامپو بدن اوریفلیم فرنچ دیسکاور Discover

27%

شامپو بدن اوریفلیم فرنچ دیسکاور Discover


قیمت اصلی 150000 تومان بود.قیمت فعلی 110000 تومان است.

تخفیف : 40,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

شامپو بدن فرنچ دیسکاور Discover اوریفلیم یکی از محصولات شگفت انگیز مراقبت بدن است که در لابراتوارهای مجهز کشور سوئد توسط برند اوریفلیم طراحی و تولید شده است .این محصول جایگزین مناسب صابون در استحمام بوده و حاوی عصاره های گیاهی التیام بخش و ضد التهاب می باشد .این شامپو بدن با استفاده از فاکتورهای مرطوب کننده طبیعی پوست موجب افزایش رطوبت پوست شده و بهترین پاک کننده آلودگی ها از روی پوست بدن می باشد.

نقد و بررسی : شامپو بدن اوریفلیم فرنچ دیسکاور Discover

شامپو بدن اوریفلیم یکی از محصولات شگفت انگیز برند اوریفلیم است که برای شست و شو و مراقبت روزانه از پوست بدن طراحی و فرموله شده است .این محصول برای سلامتی و زیبایی پوست بسیار مفید بوده و علاوه بر تمیز و نرم کردن پوست بدن در ایجاد حس نشاط و سر زندگی نیز تاثیر بسزایی دارد .

شامپو بدن اوریفلیم فرنچ دیسکاور Discover چیست؟

شامپو بدن اوریفلیم فرنچ دیسکاور Discover یک شامپو بدن بسیار با کیفیت است که توسط برند اوریفلیم در کشور سوئد تهیه و فرموله شده است .این محصول با دارا بودن pH متناسب با پوست مناسب برای انواع پوست بوده و بسیار رطوبت رسان و نرم کننده می باشد .در ادامه می توانید با ویژگی های شگفت انگیز این محصول بیشتر آشنا شوید:


ترکیبات تشکیل دهنده شامپو بدن اوریفلیم فرنچ دیسکاور Discover

این محصول حاوی عصاره پرتقال و عصاره گیاه آرامبخش اسطوخدوس یا لاوندر بوده و با استفاده از این محصول می توانید ترکیبی از رایحه گل های جنوب فرانسه، اسطوخدوس و پرتقال را با این شامپو بدن استشمام کنید.این محصول کاملا ارگانیک و طبیعی بوده و استفاده از آن باعث تغذیه و رطوبت رسانی به پوست شده و به حفاظت از پوست در برابر عوامل آسیب رسان محیطی و شادابی پوست کمک می نماید.


جدول مشخصات شامپو بدن اوریفلیم فرنچ دیسکاور Discover

نام محصول شامپو بدن اوریفلیم فرنچ دیسکاور Discover
حجم 250 میلی لیتر
محل مصرف پوست بدن
کد بهداشتی یا کد مرجع 34045
گروه مراقبت روزانه بدن
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 12 سال
جنسیت عمومی
نوع پوست انواع پوست
نوع محصول شامپو بدن
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از شامپو بدن اوریف لیم فرنچ دیسکاور Discover

این محصول با استفاده از ترکیبی سحرآمیز و جادویی از عناصر، سبب زیبایی، سلامت و حفظ تعادل در رطوبت پوست و بازسازی آن می شود. سایر مزایای شگفت انگیز استفاده از این محصول شامل موارد زیر می باشد:

  1. مناسب برای انواع پوست
  2. رطوبت رسان و نرم کننده
  3. دارای خاصیت مغذی پوست
  4. دارای خواص آنتی اکسیدانی حاوی عصاره پرتقال و اسطوخدوس
  5. دارا بودن pH متناسب با پوست
  6. افزایش نشاط پوست
  7. از بین رفتن رادیکال های آزاد پوست
  8. حاوی کمپلکس مرطوب کننده و التیام بخش
  9. جلوگیری از حساسیت های پوستی
  10. کمک به ترمیم پوست های خشک و آسیب دیده
  11. ضد حساسیت
  12. فاقد پارابن

شامپو بدن اوریفلیم فرنچ دیسکاور برای چه افرادی مناسب است؟

این شامپو بدن برای همه انواع پوست مناسب است و در مورد مصرف آن محدودیت سنی وجود دارد چرا که این شامپو بدن برای افراد بالای 12 سال مناسب است.


طریقه استفاده از شامپو بدن اوریف لیم فرنچ دیسکاور Discover

برای استفاده از این محصول بسیار مفید و کاربردی می توانید مقدار کافی از شامپو بدن دیسکاور فرنچ را بر روی کف دست و یا لیف غیر زبر ریخته و بدن را به خوبی شستشو نموده و سپس آبکشی نمایید.این محصول مناسب استفاده برای شستشوی بدن در حمام بوده و محدودیتی در میزان استفاده از آن وجود ندارد.


مکانیسم اثر شامپو بدن اوریف لیم فرنچ دیسکاور Discover

شامپو بدن فرنچ دیسکاور اوریفلیم با کف فراوان و با PH متعادلی پوستی پاکیزه را برای شما به ارمغان می آورد و در نتیجه استفاده از آن می تواند جایگزین‌خوبی برای شوینده‌ های سنتی به شمار آید. این محصول برای تمیز کردن پوست بی نظیر بوده و رطوبت موردنیاز آن را نیز تا حد زیادی تامین می‌کند.این شامپوی بدن علاوه بر وظیفه‌ی شویندگی و پاکسازی پوست در بهبود و ترمیم پوست هم نقش دارد و پوست شما را زیباتر از همیشه می‌کند.


نحوه خرید و قیمت شامپو بدن اوریف لیم فرنچ دیسکاور Discover

فروشگاه آنلاین سلامت وب در زمینه فروش آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی برند مطرح آرایشی و بهداشتی اوریفلیم فعالیت می نماید .هدف از تاسیس فروشگاه ما عرضه محصولات این برند به صورت اصل و با کیفیت و قیمت مناسب می باشد.شما می توانید کلیه محصولات این برند را با بهترین کیفیت و مناسب‌ ترین قیمت پس از ثبت سفارش در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید .قیمت شامپو بدن اوریفلیم فرنچ دیسکاور در فستیوال پاییزه محصولات این برند تنها 28000 تومان است که شما  عزیزان می توانید جهت خرید شامپو بدن اوریفلیم فرنچ دیسکاور همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول را با قیمتی بسیار مناسب و استثنایی از فروشگاه ما و به صورت آنلاین خریداری نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “شامپو بدن اوریفلیم فرنچ دیسکاور Discover”