کرم دست روغن زیتون اوریفلیم

26%

کرم دست روغن زیتون اوریفلیم


52000 تومان

تخفیف : 18,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم دست روغن زیتون اوریفلیم Olive Oil محصولی بسیار سبک و غنی از عصاره زیتون با تمامی خواص موجود در این میوه می باشد و به دلیل وجود چنین ترکیبی حاوی ویتامین E، فیتو استرول ها و آنتی اکسیدان ها می باشد. این مواد هنگامی که به صورت موضعی بر روی پوست اعمال شوند از پیری زود رس پوست محافظت کرده و مرطوب کننده ای قوی به شمار می روند و علاوه بر صافی پوست از آسیب رادیکال های آزاد به پوست جلوگیری می کنند.این محصول کلاژن سازی  پوست را تسریع کرده و از پیری زودرس پوست دست جلوگیری می کند.

نقد و بررسی : کرم دست روغن زیتون اوریفلیم

اگر به دنبال زیبایی و شادابی پوست ذستان خود هستید،از کرم زیتون اوریفلیم برای محافظت از سلامتی و زیبایی پوست دستانتان استفاده نمایید.این محصول علاوه بر جلوگیری از خشکی پوست رطوبت کافی را به پوست شما رسانده و به عنوان یک درمان طبیعی برای درمان پوست های به شدت خشک و آسیب دیده به شمار می رود .استفاده مداوم از این کرم رطوبت مورد نیاز پوست را به صورت موثر و به مدت 24 ساعت تامین می نماید. این کرم با رایحه بسیار ملایم زیتون سرشار از اسیدهای چرب ضروری مورد نیاز پوست بوده و در نتیجه مصرف آن برای تقویت، نرمی و افزایش انعطاف پذیری پوست بسیار لازم و کاربردی می باشد.

کرم دست روغن زیتون اوریفلیم چیست؟

کرم دست روغن زیتون اوریفلیم یکی از بهترین و محبوب ترین محصولات مراقبت از بدن برند سوئدی اوریفلیم است که حاوی حاوی روغن زیتون، دکسپانتنول، آلانتوئین و ویتامین ای بوده و از از روغن زیتون بدون بو تهیه شده و حاوی رایحه بسیار خوشی می باشد .این محصول صد در صد ارگانیک و طبیعی یک مرطوب‌ کننده قوی با قدرت پوشش‌ دهی بسیار بالا بوده و استفاده از آن می‌تواند برای ساعت‌ ها رطوبت پوست را حفظ کند. این محصول به گونه‌ ای طراحی شده است که برای انواع پوست و علی الخصوص پوست‌های خشک مناسب بوده و بتواند نیازهای تغذیه ای پوست دست را به راحتی برطرف کند.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم دست روغن زیتون اوریفلیم

یکی از میوه های بهشتی و بسیار پر خاصیت میوه ای به نام زیتون است که به جز مصرف خوراکی استعمال موضعی روغن آن به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب مفید و آنتی اکسیدان ها در سلامت و زیبایی پوست نقش تعیین کننده ای دارد .کرم دست روغن زیتون اوریفلیم با دارا بودن عصاره طبیعی زیتون با عوامل تهدید کننده سلامت پوست مبارزه نموده و موجب نرمی پوست می شود.این محصول خاصیت کششی (الاستیسیته) پوست را تقویت کرده و استفاده از این کرم موجب تقویت پوست و نرمی و لطافت آن می شود.


جدول مشخصات کرم دست روغن زیتون اوریفلیم

نام محصول کرم دست روغن زیتون Olive Oil
سایز  75 میلی لیتر
محل مصرف  دست
کد بهداشتی یا کد مرجع 30646
گروه مراقبت روزانه و مراقبت از پوست لطیف دست  
سن مناسب برای تمامی افراد 
پوست مناسب تمامی پوست ها علی الخصوص پوست های خشک
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول  کرم دست
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم دست روغن زیتون اوریفلیم

مهم ترین فواید استفاده از این محصول را در زیر می توانید مطالعه بفرمایید:

  • مرطوب کننده و رفع خشکی پوست
  •  تامین رطوبت، نرمی و لطافت پوست به مدت طولانی
  • ضد چین و چروک
  • شاداب کننده پوست
  • مغذی و آبرسان قوی پوست
  • بر طرف کننده خراش و ترک های پوستی
  • مناسب برای انواع پوست علی الخصوص پوست های خیلی خشک، آسیب دیده و حساس
  • برطرف کننده اگزما، جوش،جای زخم و لک
  • بافت سبک و جذب سریع
  • فاقد مواد مضر پارابن
  • ضد حساسیت

کرم دست روغن زیتون اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی گروه های سنی مناسب بوده و این محصول سازگار با انواع پوست می باشد. این محصول رطوبت و لطافت مناسب برای پوست شما به همراه دارد و مصرف مداوم آن باعث کاهش چروک ها و خشکی پوست می گردد.


طریقه استفاده از کرم دست روغن زیتون اوریف لیم

نحوه استفاده از کرم روغن زیتون اوریفلیم 75 میل بسیار ساده است .کافی است روزانه در دو نوبت صبح و شب مقداری از کرم را بر روی دستان قرار داده و به خوبی بر روی پوست دست ماساژ دهید تا کرم کاملا جذب پوستتان گردد .در مورد استفاده از این کرم هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید به ذفعات از این محصول برای نرمی و لطافت پوست دستانتان استفاده کنید .


مکانیسم اثر کرم دست روغن زیتون اوریفلیم

با توجه به این که این کرم برگرفته از طبیعت و حاوی روغن زیتون ارگانیک می باشد پس از استفاده دست ها را به خوبی آبرسانی کرده و نرم و صاف و لطیف می کند.این محصول مناسب انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و آسیب دیده بوده و در تامین رطوبت، نرمی و لطافت پوست به مدت طولانی ،رفع موثر سوزش، قرمزی و التهابات ناشی از خشکی پوست و جلوگیری از ترک خوردگی و حفظ استحکام و انعطاف پذیری پوست تاثیر بسزایی دارد .


نحوه خرید و قیمت کرم دست روغن زیتون اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب با امکان عرضه و فروش کلیه محصولات برند اوریفلیم تاسیس شد و «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» اصولی اولیه فروشگاه اینترنتی ما از نخستین روز تاسیس بوده است و با رعایت این سه اصل، توانسته است تمامی نیازهای شما با راحتی هرچه تمام‌تر و حداقل قیمت برآورده نماید.بنابراین چنان چه قصد خرید کرم دست روغن زیتون اوریفلیم را دارید با تلفن های فروشگاه ما تماس بگیرید .قیمت کرم دست روغن زیتون اوریفلیم در جشنواره پاییزی محصولات اوریفلیم تنها 28000 تومان است که شما عزیزان می توانید پس از تماس و ثبت سفارش محصول مورد نظر آن را در مکان دلخواهتان در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم دست روغن زیتون اوریفلیم”