کرم بدن و دست اوریفلیم شیر و عسل Milk & Honey

کرم بدن و دست اوریفلیم شیر و عسل Milk & Honey


200000 تومان

آخرین بروزرسانی : 2 جولای, 2021

بررسی اجمالی محصول

کرم دست و بدن اوریف لیم با بهره مندی از خواص و مزایای شگفت انگیز عصارۀ طبیعی شیر و عسل محصولی منحصر به فرد برای آب رسانی بالای پوست می باشد.استفاده از این محصول فوق العاده پوست دست و بدن شما را مرطوب نگه داشته و آن را نرم و لطیف می کند. این کرم بسیار مغذی و خوشبو کنندۀ  پوست بوده و به صورت بیست و چهار ساعته پوست شما را نرم و مرطوب نگه داشته و لطافتی بی نظیر را به پوست شما هدیه خواهد کرد.

نقد و بررسی : کرم بدن و دست اوریفلیم شیر و عسل Milk & Honey

اگر به دنبال پوستی زیبا،خوشبو ،درخشان و لطیف می باشید کرم بدن شیر و عسل را استفاده کنید .اين محصول براي پوست‌ هاي نرمال و خشك خاصيت تقويت‌كنندگي، آبرساني و باز سازندگي بسیار بالایی داشته و بدون این که روی پوست احساس سنگینی و چربی ایجاد کند،پوست دست و بدن را به صورت 24 ساعته مرطوب نگه می دارد. این کرم‌ با ایجاد لایه‌ای محافظ که غنی از پروتئین شیر و عسل و عصاره‌ی گیاهان سودمند می باشد از پوست در برابر هر گونه آلودگی و خشکی جلوگیری می‌کند.این کرم که محصول کشور سوئد است به صورت کاسه ای و با قیمتی بسیار مناسب عرضه می شود .

کرم بدن و دست اوریفلیم شیر و عسل چیست؟

کرم بدن و دست اوریفلیم شیر و عسل Milk & Honey از سری محصولات شیر و عسل اوریفلیم و کرمی دو منظوره است که برای محافظت از نرمی و لطافت پوست بدن طراحی و فرموله شده است .این محصول با دارا بودن پروتئین شیر و عسل از اثربخشی بسیار بالایی برخوردار بوده و به دلیل جذب  و ماندگاری بسیار بالایش انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده روزانه می باشد .این محصول بهترین مرطوب کننده ،تغذیه کننده ،نرم کننده و آبرسان پوست بوده که به راحتی پوست را جلا داده و آن را زیبا و شاداب می نماید .


ترکیبات تشکیل دهنده کرم مراقبت از بدن و دست شیر و عسل اوریف لیم

کرم مرطوب کننده دست و بدن اوریف لیم دارای ترکیبات مهم و قدرتمندی هم چون پروتئین شیر و عصاره عسل می باشد.وجود شیردر این محصول به علت دارا بودن پروتئین بسیار بالا به همراه اسید لاکتیک باعث پاکسازی و لایه برداری پوست ،روشن شدن رنگ پوست و مرطوب کردن پوست دست و بدن می شود .عسل نیز ماده ای مقوی است که به همراه شیر بهترین ترکیب برای زیبایی و جوانسازی پوست شناخته شده است .این ترکیبات به همراه سایر مواد طبیعی استفاده شده در این محصول همگی باعث زیبایی ،آبرسانی و لطافت پوست می شود.


جدول مشخصات کرم بدن و دست شیر و عسل اوریفلیم 

نام محصول کرم بدن و دست اوریفلیم شیر و عسل Milk & Honey
حجم 250 میلی لیتر 
محل مصرف  پوست بدن و دست
کد بهداشتی یا کد مرجع 31602
گروه محصولات مراقبت از بدن
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 16 سال
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه کاسه ای
رنگ عسلی ملایم
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم بدن و دست شیر و عسل اوریف لیم

کرم مرطوب کننده شیر و عسل مخصوص دست و بدن اوریفلیم یکی از کرم های محبوب و پرطرفدار زیر مجموعه محصولات مراقبت از بدن اوریفلیم است که برای آبرسانی و تغذیه پوست های نرمال و خشک طراحی و تولید شده است .این کرم با بهره مندی از ترکیباتی بسیار مغذی علاوه بر خاصیت مرطوب‌ کنندگی و آب‌ رسانی بسیار بالا، دارای خواص آنتی‌اکسیدانی نیز می باشد و از این رو استفاده از آن برای سلامت و زیبایی پوست دست و بدن بسیار مفید است. سایر مزایای استفاده از این محصول جادویی و استثنایی به شرح زیر می باشد:

  1. بازسازی کننده پوست
  2.  از بین برنده لکه ها و ترک های جزیی پوست
  3. دارای رنگ و بوی مطبوع
  4. قابلیت جذب سریع
  5. تغذیه عمیق پوست
  6. بهترین مرطوب و ترمیم‌کننده پوست های نرمال و خشک
  7. بافت سبک و فاقد چربی
  8. ماندگاری 24 ساعته
  9. تقویت کننده پوست
  10. خوشبو کننده پوست
  11. کیفیت بالا به همراه داشتن قیمت مناسب

کرم بدن و دست اوریف لیم شیر و عسل برای چه افرادی مناسب است؟

کرم بدن و دست اوریفلیم شیر و عسل برای تمامی افراد بالای 16 سال که دارای پوست های نرمال و خشک، می باشند مناسب است.باکمک این کرم پوست تا 24 ساعت مرطوب، لطیف و با طراوت باقی خواهد ماند.


طریقه استفاده از کرم بدن و دست شیر و عسل اوریف لیم 

همان گونه که از نام این کرم پیداست این محصول مناسب استفاده بر روی بدن و دست ها بوده و محدویتی در زمان و میزان استفاده از این محصول جادویی وجود ندارد .تنها کافی است روزانه مقدار کمی از کرم را بر روی ناحیه مورد نظر از پوست صورت یا بدنتان قرار داده و با ماساژ ملایم پوست کرم را جذب پوستتان نمایید .


مکانیسم اثر کرم بدن و دست شیر و عسل اوریف لیم 

این محصول کرمی با دارا بودن خاصیت آبرسانی بسیار بالا و فوق العاده به صورت بیست و چهار ساعته پوستتان را نرم و مرطوب نگهداشته و لطافت و درخشندگی خاصی را به پوستتان هدیه می کند .استفاده از این کرم شگفت انگیز موجب تغذیه عمیق پوست و بازسازی سلول های پوستی می گردد .چنان چه به زیبایی پوست خود علاقمندید خرید این محصول محبوب و موثر را فراموش نکنید .


قیمت کرم بدن و دست اوریف لیم شیر و عسل

فروشگاه اینترنتی ما با ارائه و عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی برند برتر و مطرح محصولات آرایشی ( اوریفلیم ) به راحتی امکان خرید یک محصول آرایشی ،مراقبتی و بهداشتی را برایتان فراهم نموده است .مهم ترین مزیت خرید از فروشگاه ما برخورداری از مشاوره رایگان در مورد محصول مورد نظر و امکان مشاهده و مقایسه محصولات از طریق نقد و بررسی های ارائه شده در مورد هر محصول می باشد .قیمت  کرم بدن و دست اوریفلیم شیر و عسل در حراج بزرگ آخر تابستان محصولات اوریفلیم بسیار ارزان تر از قیمت واقعی این محصول بوده و تنها به مبلغ 147000 تومان می باشد.اگر قصد خرید کرم بدن و دست شیر و عسل اوریفلیم را دارید درنگ نکنید و در مدت زمان باقیمانده تا پایان فصل تابستان برای برخورداری از تخفیف در نظر گرفته شده هر چه سریعتر با کارشناسان بخش فروش فروشگاه ما تماس گرفته و این محصل را ثبت سفارش کنید و در نهایت درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم بدن و دست اوریفلیم شیر و عسل Milk & Honey”