شامپو بدن لیمو و گل شاه پسند اسنس اوریفلیم

28%

شامپو بدن لیمو و گل شاه پسند اسنس اوریفلیم


قیمت اصلی 100000 تومان بود.قیمت فعلی 72000 تومان است.

تخفیف : 28,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 8 دسامبر, 2019

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

شامپو بدن لیمو و گل شاه پسند اسنس Essense اوریفلیم محصولی فوق العاده برای مراقبت از پوست بدن است که با دارا بودن روغن های طبیعی و ضروری مورد نیاز پوست بدن و با بهره مندی از خواص عصاره لیمو و گل شاه پسند در فرمولاسیون خود محصولی قدرتمند برای شست و شو و پاکسازی روزانه پوست بدن تمامی افراد بالای 12 سال است که بدون ایجاد خشکی روی پوست ،پوست بدنتان را تمیز و خوشبو می سازد .

نقد و بررسی : شامپو بدن لیمو و گل شاه پسند اسنس اوریفلیم

اگر به دنبال یک شوینده مناسب مدرن برای جایگزین کردن آن به جای صابون برای شست و شوی اصولی و صحیح روزانه بدنتان می باشید شامپوی بدن اسنس اوریفلیم را استفاده کنید .این شامپوی 300 میلی لیتری دارای خاصیت نرم کنندگی پوست بوده و به دلیل ترکیبات و شوینده‌ های ملایم و مواد مرطوب کننده‌ی خود باعث آبرسانی و تامین رطوبت پوست می گردد. این محصول با دارا بودن ترکیبی سحرآمیز و جادویی از عناصر مفید و موثر گیاهی ، سبب زیبایی، سلامت و حفظ تعادل در رطوبت پوست و بازسازی آن گشته و رطوبت پوست را در حالت متعادل نگاه می دارد.در ادامه می توانید با سایر ویژگی های مفید این محصول آشنا شوید و با آگاهی بیشتری نسبت به خرید این محصول ارزشمند اقدام فرمایید .

شامپو بدن لیمو و گل شاه پسند اسنس اوریفلیم چیست؟

شامپو بدن لیمو و گل شاه پسند اسنس اوریفلیم یکی از محصولات مراقبت از بدن برند جهانی اوریفلیم است که در کشور سوئد تهیه وتولید شده است .این محصول قدرتمند با استفاده از عصاره های گیاهی و بدون استفاده از پارابن و سایر مواد حساسیت زا تولید شده و محصولی مناسب برای شست و شوی روزانه بدن و پاکسازی پوست می باشد .


ترکیبات تشکیل دهنده شامپو بدن لیمو و گل شاه پسند اسنس اوریف لیم

شامپو بدن آبرسان لیمو و شاه پسند اسنس اوریف لیم حاوی روغن های طبیعی ضروری و مورد نیاز برای بدن بوده و به شکل ژل می باشد .این محصول با حفظ رطوبت پوست و بدون ایجاد خشکی روی پوست ،پوست بدن را شسته و پاکسازی نموده و با دارا بودن رایحه دل انگیز لیمو پوستتان را معطر می سازد .این محصول همان گونه که از نامش پیداست در فرمولاسیون خود از عصاره لیمو و عصاره گل شاه پسند استفاده نموده است و در نتیجه محصولی کاملا طبیعی و ارگانیک بوده و برای انواع پوست و شست و شوی روزانه بدن کلیه افراد بالای 12 سال محصولی بسیار مناسب است .


جدول مشخصات شامپو بدن لیمو و گل شاه پسند اسنس اوریفلیم

نام محصول شامپو بدن لیمو و گل شاه پسند اسنس Essense اوریف لیم
سایز 300 میلی لیتر
محل مصرف  پوست بدن
کد بهداشتی یا کد مرجع 31852
گروه مراقبت از پوست بدن
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 12 سال
جنس پوست مناسب برای انواع پوست
نوع محفظه بطری 
نوع محصول  شامپو بدن
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از شامپو بدن لیمو و گل شاه پسند اسنس اوریف لیم

با توجه به این که شامپو بدن اسنس اوریف لیم ، جایگزینی موثر و مناسب برای صابون‌ های قدیمی می باشد اما بسیار بهداشتی تر و مفید تر از صابون می باشد و می تواند استفاده از شامپوی گل شاه پسند اسنس اوریف لیم مزایای زیر را به همراه داشته باشد :

  1. پاک کننده کامل آلودگی ها از سطح پوست
  2. آبرسان پوست
  3. مناسب برای انواع پوست
  4. رطوبت رسان و نرم کننده پوست
  5. دارای خاصیت مغذی پوست
  6. دارای خواص آنتی اکسیدانی حاوی عصاره لیمو و گل شاه پسند
  7. دارای ویسکوزیته مناسب جهت سهولت در شست و شو و آبکشی بدن
  8. دارای رایحه قوی لیمو
  9. دارا بودن pH متناسب با پوست
  10. فاقد پارابن
  11. بدون هرگونه حساسیت زایی در آزمایش‌ های کلینیکی
  12. مناسب جهت مصرف روزانه تمامی افراد بالای 12 سال

شامپو بدن لیمو و گل شاه پسند اسنس برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی افراد بالای 12 سال و انواع پوست مناسب بوده و می تواند در پاکسازی،آبرسانی و نرمی و لطافت پوست بدنتان بسیار موثر باشد .


طریقه استفاده از شامپو بدن لیمو و گل شاه پسند اسنس اوریف لیم

این محصول مناسب استفاده برای شست و شوی بدن در حمام بوده و محدودیتی در میزان استفاده از آن وجود ندارد.برای استفاده می توانید مقدار مناسب از شامپو بدن را بر روی اسفنج یا بدن ریخته و به آرامی بدن را شسته و آبکشی نمایید.


مکانیسم اثر شامپو بدن لیمو و گل شاه پسند اسنس اوریف لیم

شامپو بدن اسنس اوریف لیم با بهره گیری از عصاره لیمو و گل شاه پسند به طور مؤثری باعث پاک شدن پوست از آلودگی ها از سطح پوست می گردد و علاوه بر آن موجب نرمی و آبرسانی پوست گردیده و به حفظ رطوبت طبیعی پوست نیز کمک می کند. این محصول مراقبت از بدن با داشتن خواص آنتی اکسیدانی علاوه بر تغذیه و پاکسازی پوست از پوست در برابر عوامل آسیب رسان محیطی محافظت کرده و حس نشاط و شادابی را برای شما به ارمغان می آورد.


نحوه خرید و قیمت شامپو بدن لیمو و گل شاه پسند اسنس اوریفلیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب یک فروشگاه آنلاین است که با هدف عرضه و فروش کلیه محصولات اوریفلیم با کمترین قیمت و بهترین کیفیت به دست مشتری ایجاد شده است.شما می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21  با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و خرید شامپو بدن لیمو و گل شاه پسند اسنس اوریف لیم را انجام دهید .قیمت شامپو بدن لیمو و گل شاه پسند اسنس اوریفلیم 72000 تومان است که شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه ما خریداری نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “شامپو بدن لیمو و گل شاه پسند اسنس اوریفلیم”