کرم دست مرطوب کننده روغن آواکادو اوریفلیم

38%

کرم دست مرطوب کننده روغن آواکادو اوریفلیم


قیمت اصلی 80000 تومان بود.قیمت فعلی 50000 تومان است.

تخفیف : 30,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم دست مرطوب کننده روغن آواکادو Avocado Oil با دارا بودن عصاره روغن آووکادو و تامین رطوبت مورد نیاز پوست به صورت ماندگار خاصیت مرطوب کنندگی فوق العاده ای دارد. روغن آووکادو موجود در این محصول قدرت جذب بالایی دارد و به راحتی جذب پوست می شود و علاوه بر مرطوب نمودن پوست، باعث تغذیه ،ترمیم و افزایش لطافت و شفافیت پوست دست می شود.

نقد و بررسی : کرم دست مرطوب کننده روغن آواکادو اوریفلیم


آخ

کرم دست مرطوب کننده روغن آواکادو اوریفلیم یکی از محصولات مراقبت روزانه از پوست دست است گه با دارا بودن عوامل رطوبت رسان بسیار قوی و دارا بودن عصاره آووکادو در حفظ و تامین رطوبت مورد نیاز پوست دست و شادابی آن نقش مهم و موثری دارد .این محصول با اکثر پوست‌ ها سازگار بوده و عصاره روغن آووکادو به کار رفته در این محصول موجب احیای نرمی و لطافت پوست دست می شود . اگر برای پوست دست خود به‌ دنبال مرطوب کننده‌ای باکیفیت هستید، کرم مرطوب کننده دست مدل «Avocado Oil» از برنداوریفلیم  گزینه خوبی برای شما به شمار می آید .

کرم دست مرطوب کننده روغن آواکادو اوریفلیم چیست؟

کرم دست مرطوب کننده روغن آواکادو اوریفلیم یک کرم بسیار طبیعی است که در نرم کردن ،ترمیم نمودن و لطیف کردن پوست دست تاثیر بسزایی دارد و مناسب برای مصارف روزانه می باشد .این محصول از پوست دست در برابر عوامل آسیب رسان خارجی محافظت نموده و با برطرف کردن تحریکات پوستی بهترین محصول جوان کننده پوست و مرطوب کننده قوی و عمیق پوست شناخته می شود .


ترکیبات تشکیل دهنده کرم دست مرطوب کننده روغن آواکادو اوریفلیم

کرم  دست مرطوب کننده بدون رنگ روغن آواکادو اوریفلیم یک محصول ایده آل با خواص مرطوب کنندگی و نرم کنندگی قوی است که با داشتن عصاره طبیعی روغن آواکادو و سایر ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز پوست به آبرسانی و رفع خشکی پوست کمک می کند و ظاهر پوست را بهبود می بخشد . مصرف مداوم و منظم این محصول ، علاوه بر برطرف نمودن خشکی و ترک های پوستی، سبب شادابی و مرطوب شدن پوست دست می شود.


جدول مشخصات کرم دست مرطوب کننده روغن آواکادو اوریف لیم

نام محصول کرم دست مرطوب کننده روغن آواکادو Avocado Oil
حجم 75 میلی لیتر
محل مصرف  پوست دست
کد بهداشتی یا کد مرجع 34065
گروه مراقبت روزانه و مرطوب کننده پوست دست
سن مناسب برای تمامی افراد 
پوست مناسب تمامی پوست ها 
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول  کرم مرطوب کننده دست
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم دست مرطوب کننده روغن آواکادو اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. آبرسانی به عمیق ترین لایه های پوست دست
  2. کاهش تبخیر سطحی و حفظ رطوبت لایه شاخی پوست
  3. نرم کننده و التیام بخش پوست دست
  4. حفظ شادابی و طراوت پوست
  5. ضد التهاب و ضد چروک
  6. تغذیه کننده و مرطوب کننده پوست دست
  7. حاوی عصاره طبیعی روغن آووکادو
  8. مرطوب کننده عمیق و مؤثر با دوام طولانی
  9. افزایش مقاومت پوست در برابر عوامل مخرب محیطی
  10. جذب سریع و ماندگاری بالا
  11. دارای چربی مناسب
  12. فاقد پارابن

کرم دست روغن آواکادو اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این کرم به علت دارا بودن فرمولاسیون کاملا طبیعی و سازگار با پوست دست برای تمامی افراد ، تمامی سنین و انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و ترک خورده بسیار مناسب بوده و نرمی ،لطافت و شفافیت خاصی را برای پوست به ارمغان می آورد .


طریقه استفاده از کرم دست مرطوب کننده روغن آواکادو اوریف لیم

کرم مرطوب کننده روغن آواکادو اوریفلیم  را روزها و شب ها به دفعات مورد نیاز به روی پوست دست مالیده و به ملایمت ماساژ دهید تا جذب گردد.


مکانیسم اثر کرم دست مرطوب کننده روغن آواکادو اوریف لیم

این کرم با دارا بودن عصاره طبیعی روغن آووکادو بهترین کرم تغذیه کننده و مرطوب کننده پوست دست بوده و در از بین بردن احساس خشکی و کشیدگی پوست ، آبرسانی به پوست و حفظ شادابی و طراوت پوست تاثیر بسزایی دارد .


نحوه خرید و قیمت کرم دست مرطوب کننده روغن آواکادو اوریفلیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب با ارائه اطلاهات کامل در مورد طیف گسترده ای محصولات برند مطرح و بین المللی اوریف لیم اطلاعات کامل و واقعی را در مورد هر محصول به شما ارائه می نماید و با توجه به سه اصل مشتری مداری ،ارائه کلیه محصولات این برند با کیفیت بسیار بالا و با قیمت مناسب توانسته است از آغاز فعالیت خود تا کنون رضایت تمامی مشتریان خود را جلب نموده و بدین طریق به آمار فروش بالایی دست پیدا نماید .قیمت کرم دست مرطوب کننده روغن آواکادو اوریف لیم در جشنواره بهاره محصولات اوریف لیم تنها 50000 تومان است که شما عزیزان می توانید جهت خرید کرم دست مرطوب کننده روغن آواکادو اوریف لیم همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و آن  را در کمترین زمان ممکن در مکان دلخواه و مورد نظرتان تحویل بگیرید .

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم دست مرطوب کننده روغن آواکادو اوریفلیم”