ژل آنتی سلولیت سوئدیش اسپا Swedish Spa اوریفلیم

26%

ژل آنتی سلولیت سوئدیش اسپا Swedish Spa اوریفلیم


قیمت اصلی 120000 تومان بود.قیمت فعلی 89000 تومان است.

تخفیف : 31,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 17 سپتامبر, 2019

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ژل آنتی سلولیت سوئدیش اسپا Swedish Spa اوریفلیم محصولی بی نظیر و قدرتمند برای رفع سلولیت در منطقه شکم و ران می باشد.استفاده از این محصول سبب از بین رفتن تجمع بد شکل چربی های زیر پوستی و درمان ظاهر پرتقالی پوست می شود . این محصول با توجه به استانداردهای لازم تهیه شده و شما را در داشتن اندامی خوش‌فرم هدایت می‌کند. این محصول علاوه بر از بین‌ برندن سلول‌ های چربی ترک‌های پوستی را کاهش داده و با هیدراتاسیون پوست ر به جوان‌سازی پوست نیز کمک خواهد نمود. ژل آنتی سلولیت سوئدیش اوریفلیم حاوی عصاره‌ گیاه زنجبیل و کافئین بوده با از بین بردن چربی‌های اضافی زیر پوست به شما در داشتن اندامی خوش فرم و خوش‌حالت کمک خواهد نمود.

نقد و بررسی : ژل آنتی سلولیت سوئدیش اسپا Swedish Spa اوریفلیم

امروزه لاغری و داشتن تناسب اندام یکی از نشانه های زیبایی و جذابیت است .راه های زیادی برای رسیدن به تناسب اندام و داشتن اندامی ایده آل پیش روی شماست که در این میان استفاده از ژل آنتی سلولیت یکی از بهترین تکنیک‌ های کاهش وزن و چربی سوزی است .استفاده از ژل آنتی سلولیت سوئدیش اسپا اوریفلیم بهترین ،سریعترین و ساده ترین راه رسیدن به تناسب اندام بوده و علاوه بر رفع چربی های زیر پوست در نرمی و صافی پوست نیز تاثیر بسزایی دارد .

ژل آنتی سلولیت سوئدیش اسپا Swedish Spa اوریفلیم چیست؟

ژل آنتی سلولیت سوئدیش اسپا Swedish Spa اوریفلیم محصولی بی نظیر از سری محصولات مراقبت از بدن برند سوئدی اوریفلیم است که برایتان زیبایی و اندامی ایده آل را به ارمغان می آورد.این محصول با دارا بودن برترین و قوی ترین ترکیبات آنتی سلولیت و با فرمولاسیون 100 درصد طبیعی راهی ساده و موثر برای کاهش چربی موضعی بدن و حذف موثر و چشمگیر سلولیت می باشد .


ترکیبات تشکیل دهنده ژل آنتی سلولیت اسپا Swedish Spa 

مهم ترین ترکیبات تشکیل دهنده ژل آنتی سلولیت سوئدیش اسپا Swedish Spa اوریفلیم شامل كافئين براي كاهش دادن  سلولیت های موجود در ران و شکم و روغن زنجبیل برای چربی سوزی بیشتر با استفاده از مکانسیم تحریک و افزایش گردش خون پوست می باشد .این محصول با بهره مندی از تكنولوژي Hydracare براي آبرسانی به پوست نیز مفید بوده و علاوه بر حذف چربی های موضعی و رفع سلولیت در ترمیم استرچ مارک های ایجاد شده ناشی از افزایش یا کاهش وزن نیز سودمند است و از طریق آبرسانی به پوست در نرمی و شفافیت پوست اثر بسزایی دارد .


جدول مشخصات ژل آنتی سلولیت اسپا Swedish Spa اوریفلیم

نام محصول ژل آنتی سلولیت سوئدیش اسپا اوریفلیم
حجم 200 میلی لیتر 
محل مصرف  مناسب استفاده در شکم و ران ها
کد بهداشتی یا کد مرجع 22683
گروه محصولات ضد سلولیت
سن مناسب برای تمامی افراد
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه تیوپ 
قیمت 89000
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از ژل آنتی سلولیت اسپا Swedish Spa اوریفلیم

اگر به دنبال یک محصول لاغری برای چربی سوزی ، رفع سلولیت و درمان ظاهری پرتقالی شکل پوست می باشید ژل آنتی سلولیت سوئدیش اسپا گزینه مناسبی برای انتخاب توسط شما می باشد .سوئدیش اسپا یک ژل يكنواخت کننده، سفت کننده و صاف کننده پوست بوده و پیوند توده های چربی و سلولیتی را به راحتی شکسته و از این طریق موجب فرم گرفتن و تناسب اندام می شود.این محصول علاوه بر رفع چربی های زیر پوستی در صافی و نرمی پوست تاثیر بسزایی دارد .سایر مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز به شرح زیر می باشد:

  1. غلظت بالا و جذب آسان
  2. دارای ساختار ژلی، غیرچسبنده و سبک
  3. از بین بردن چربی های اضافی زیر پوست
  4.  از بین بردن سلولیت
  5. رطوبت رسان به واسطه داشتن مرطوب کننده گیاهی
  6. درمان ظاهری پوست پرتقالی
  7. افزایش استحکام پوست بدن
  8. چربی سوز قوی
  9. جلوگیری از تجمع چربی در سلول های ذخیره کننده چربی
  10. کاهش سلولیت
  11. دارای فرمولاسیون طبیعی
  12. نتایج ماندگار
  13. بدون عوارض جانبی
  14. از بین برنده سلول‌ های چربی با اثری مشابه با اولتراسوند
  15.  غیر قابل استفاده در دوران بارداری و شیردهی

ژل آنتی سلولیت سوئدیش اسپا اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی افرادی که از چاقی موضعی در مناطقی مانند ران و شکم رنج می برند مناسب می باشد .استفاده از این محصول بهترین ،سریعترین و مطمئن ترین روش برای لاغری و از بین بردن چربی اضافی موجود در ران و شکم و رفع افتادگی شکم می باشد.


طریقه استفاده از ژل آنتی سلولیت اسپا Swedish Spa اوریفلیم

برای استفاده از ژل آنتی سلولیت سوئدیش اسپا اوریف لیم کافی است پس از تمیز کردن پوست ناحیه مورد نظر دارای سلولیت مقداری از ژل را بر روی پوست بریزید و سپس با حرکات دورانی به آرامی ژل را بر روی پوستتان ماساژ دهید تا جذب پوست شود این عمل را 2 بار در روز تکرار نمایید.استفاده آسان این محصول از طریق ماساژ بر روی پوست سبب می شود تا این محصول به صورت کاملا طبیعی و بدون هیچ گونه عوارضی موجب لاغری و کاهش سایز در اندام مورد نظر شما شود.


مکانیسم اثر ژل آنتی سلولیت سوئدیش اسپا Swedish Spa اوریف لیم

این محصول یک ژل لاغری بی نظیر برای از بین بردن سلولیت‌ ها می باشد. این محصول با دارا بودن کافئین فعال و روغن زنجبیل چربی سوزی بسیار قوی است و استفاده از آن به بدن فرم داده و ذخیره شدن چربی در بدن را محدود می‌کند. این محصول دارای ترکیب قدرتمندی از مواد فعال طبیعی است که با نفوذ به سلول های چربی نتایج واقعی و ماندگاری را برای کاهش مشهود سلولیت ارائه کرده و با از بین رفتن سلول‌ های چربی ظاهر پوست پرتقالی پوست را نیز درمان می کند .برای لاغری سریع و از بین بردن چربی های زیر پوستی و سلولیت استفاده از این محصول با توجه به فرمولاسیون بسیار قوی نتایج حیرت آوری را برای شما به همراه دارد.


نحوه خرید ژل آنتی سلولیت اسپا Swedish Spa اوریف لیم

قیمت ژل آنتی سلولیت اسپا اوریف لیم در جشنواره حراج تابستانی محصولات اوریفلیم 89000 تومان می باشد .اگر قصد دارید تا در مدت کوتاهی زیبا و خوش اندام شوید خرید ژل آنتی سلولیت سوئدیش اسپای اوریفلیم را فراموش نکنید .جهت انتخاب محصول مناسب با توجه به نوع پوست خود و نیاز های آن، با مشاورین فروشگاه ما تماس گرفته و با برخورداری از مشاوره ای رایگان بهترین محصول چربی سوز را برای پوستتان خریداری نمایید.

 

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ژل آنتی سلولیت سوئدیش اسپا Swedish Spa اوریفلیم”