حجم دادن به عضلات

با گرم شدن هوا از عرق کردن زیر بغل و بوی بد آن رها شویم؟

عرق وسیله‌ای برای تنظیم دمای بدن است و امری طبیعی برای سلامت بدن ودفع سموم از بدن می باشد .ولی گاهی دچار تعریق بیش از حد شده واین تعریق علاوه بر بوی بد  ما را کلافه می کند اگر تعریق بیش از حد شما دلایلی مانند یائسگی بیماری های عفونی وسرماخوردگی و مشکلات قلب را بیان نمی کنند و از سلامت کامل خود آگاهید  در این مطلب  روشهای رهایی از تعریق و بوی بد زیر بغل  به شما معرفی می کنیم .

چگونه از بوی بد عرق رها شویم؟

 

1-سنگ مرداب یا مردار:

استفاده از سنگ مردار در جهت از بین بردن عرق وبوی بد آن یکی از روشهای توصیه شده در طب سنتی می باشد . سنگ مردار را از عطاری ها میتوانید تهیه نمایید.برای استفاده از سنگ مردار مقدار کمی از آن را با کمی آب یا گلاب یا آبلیمو  مخلوط نموده و روی زیر بغل بمالید  پس از 15تا 20 دقیقه بشویید. تا از تاثیرات معجزه آسای آن در کاهش تعریق و بوی آن شگفت زده شوید.  استفاده  مداوم از سنگ مردار  سبب تیرگی پوست زیر بغل می شود که باید طی دوره زمانی خاصی از این ترکیب استفاده شود البته  پس از قطع مصرف و استفاده از کیسه زبر در حمام این تیرگی را نیز  به تدریج می توان برطرف کرد. روش دیگر استفاده از سنگ مردار اینست  که مقدار  مساوی از مردارسنگ را با همان نسبت  کلدکرم ترکیب نموده ودر یخچال قرار دهید تا خودش رابگیرد وسفت شود  استفاده از این ترکیب برای کاهش تعریق زیر بغل بسیار مفید بوده و  اثرات سوئی بر روی پوست شما ندارد .روش استفاده از این کرم هم بدین صورت می باشد که  نیم تا یک ساعت قبل از رفتن به حمام ، زیر بغل را با این ترکیب  ماساژ داده وسپس به حمام رفته وخود را بشویید.

2-پماد زینک اکساید:

روش دیگر استفاده از پماد زینک اکساید ومالیدن آن به زیر بغل بلافاصله پس از حمام وخشک کردن ناحیه مورد نظر است که اثر موثری در کاهش فعالیت غدد عرقی در این ناحیه دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *