با خوراکی های زیر لاغر شوید

1) فلفل قرمز

ماده موجود در فلفل تند و قرمز موسوم به « کاپسایسین »  اشتها را کاهش می‌دهد. شما با مصرف فلفل تند قرمز در روز می توانید شکمتان را کوچک کرده و سریع تر لاغر شوید.

خواص فلفل قرمز در لاغری

2) گریپ فروت

خوردن نصف میوه گریب فروت قبل از هر وعده غذایی و یا نوشیدن آب این میوه سه نوبت در روز می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. این میوه سحرآمیز حاوی فیتو موادشیمیایی است که باعث کاهش میزان انسولین می‌شوند و بدن را ترغیب می‌کنند که به جای ذخیره چربی، کالری‌ها را سوزانده و به انرژی تبدیل کند.

خواص گریچپ فروت در لاغری

3) دارچین

این ادویه مفید و بی‌نظیر نه تنها به کاهش وزن کمک می‌کند بلکه روی ترشحات انسولینی تاثیر می‌گذارد.  مصرف فقط یک چهارم قاشق چایخوری دارچین در روز برای پایین آوردن قندخون، کلسترول و چربی تری گلیسیرید کافی است.

12

4)  رازیانه

این گیاه منبع غنی از املاحی چون پتاسیم، منگنز و کلسیم و همچنین ویتامین‌های B و C است. اما در مورد کاهش وزن این گیاه تاثیر دوگانه دارد به طوری که هم اشتها را کاهش می‌دهد و هم متابولیسم و سوخت وساز مواد غذایی را در بدن افزایش می‌دهد که هر دو فرآیند برای از دست دادن وزن اضافی مفید هستند.

13

5) چای سبز

نوشیدن 5 فنجان چای سبز در روز کمک می‌کند که وزنتان را به میزان زیادی کم کنید و نکته جالب اینکه بیشتر این کاهش وزن در ناحیه دور شکم اتفاق می‌افتد.

 

خواص چای سبز در لاغری

6) کرفس

این سبزی منبع غنی از فیبر خوراکی و فولیت است که مصرف آن به همراه سالاد یا به عنوان میان وعده برای کم کردن وزن توصیه می‌شود.

 

خواص کرفس در لاغری

7) شکلات تلخ

شکلات تلخ بر خلاف سایر انواع شکلات هم کالری پایین و هم چربی اندکی دارد لذا مصرف آن در طولانی مدت می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.  شما می‌توانید از شکلات تلخ بعنوان زرهی برای کاهش وزن در برابر میل شدید به خوردن شکلات و هر نوع شیرینی استفاده کنید.

 

خواص شکلات تلخ در لاغری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *