با خوراکی های زیر لاغر شوید

1) فلفل قرمز

ماده موجود در فلفل تند و قرمز موسوم به « كاپسایسین »  اشتها را كاهش می‌دهد. شما با مصرف فلفل تند قرمز در روز می توانید شکمتان را کوچک کرده و سریع تر لاغر شوید.

خواص فلفل قرمز در لاغری

2) گریپ فروت

خوردن نصف میوه گریب فروت قبل از هر وعده غذایی و یا نوشیدن آب این میوه سه نوبت در روز می‌تواند به كاهش وزن كمك كند. این میوه سحرآمیز حاوی فیتو موادشیمیایی است كه باعث كاهش میزان انسولین می‌شوند و بدن را ترغیب می‌كنند كه به جای ذخیره چربی، كالری‌ها را سوزانده و به انرژی تبدیل كند.

خواص گریچپ فروت در لاغری

3) دارچین

این ادویه مفید و بی‌نظیر نه تنها به كاهش وزن كمك می‌كند بلكه روی ترشحات انسولینی تاثیر می‌گذارد.  مصرف فقط یك چهارم قاشق چایخوری دارچین در روز برای پایین آوردن قندخون، كلسترول و چربی تری گلیسیرید كافی است.

12

4)  رازیانه

این گیاه منبع غنی از املاحی چون پتاسیم، منگنز و كلسیم و همچنین ویتامین‌های B و C است. اما در مورد كاهش وزن این گیاه تاثیر دوگانه دارد به طوری كه هم اشتها را كاهش می‌دهد و هم متابولیسم و سوخت وساز مواد غذایی را در بدن افزایش می‌دهد كه هر دو فرآیند برای از دست دادن وزن اضافی مفید هستند.

13

5) چای سبز

نوشیدن 5 فنجان چای سبز در روز كمك می‌كند كه وزنتان را به میزان زیادی كم كنید و نكته جالب اینكه بیشتر این كاهش وزن در ناحیه دور شكم اتفاق می‌افتد.

 

خواص چای سبز در لاغری

6) كرفس

این سبزی منبع غنی از فیبر خوراكی و فولیت است كه مصرف آن به همراه سالاد یا به عنوان میان وعده برای كم كردن وزن توصیه می‌شود.

 

خواص کرفس در لاغری

7) شكلات تلخ

شكلات تلخ بر خلاف سایر انواع شكلات هم كالری پایین و هم چربی اندكی دارد لذا مصرف آن در طولانی مدت می‌تواند به كاهش وزن كمك كند.  شما می‌توانید از شكلات تلخ بعنوان زرهی برای كاهش وزن در برابر میل شدید به خوردن شكلات و هر نوع شیرینی استفاده كنید.

 

خواص شکلات تلخ در لاغری

نوشته های مرتبط

نظری بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *