قهوه سبز

با مصرف قهوه سبز به تناسب اندام برسید

به دانه گیاه قهوه  که به صورت خام می باشد قهوه سبز می گویند  .قهوه سبز چربی‌سوز قوی، موثر در کاهش اشتها ، موثر در کاهش وزن و  انرژی‌ زا می باشد .

تاثیر قهوه سبز بر روي لاغری

قهوه سبز با داشتن  کافئین، می‌تواند سبب افزایش سوخت وساز بدن شود .و با افزایش سوخت وساز  سبب افزایش چربی‌سوزی و لاغری در بدن می شود .پس مصرف مناسب و به اندازه از قهوه سبز می تواند در کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام نقش داشته باشد .قهوه سبز با داشتن  نوعی آنتی‌اکسیدان  در  کنترل  فشار‌خون سودمند است .  مصرف قهوه سبز سبب  دفع صفرا  و  کاهش  سطح کلسترول بد خون  می شود .

 

اثرات قهوه سبز بر تناسب انداممصرف بیش از اندازه قهوه سبز می تواند زیان بار باشد

افراط در هرکاری ناپسند است و افراط در مصرف قهوه سبز برای تسریع در رسیدن به وزن ایده آل نه تنها رویای شما را محقق نمی کند بلکه سبب بروز مشکلات بی شماری در بدن شما می شود .افراط در مصرف قهوه سبز سبب گرفتگی  دیواره قلب و عروق شده وشانس ابتلا به بیماری های قلبی را در شما افزایش می دهد.

اختلال در خواب ،تغییرات خلق و خو ،افزایش اضطراب ،ایجاد مشکلات گوارشی نظیر رفلاکس معده و کولیت روده و مشکلات روده تحریک پذیر از دیگر عوارض مصرف بیش از اندازه قهوه سبز می باشد .قهوه سبز همان گونه که سبب کاهش سطح کلسترول بد خون می شود مصرف بیش از اندازه آن کلسترول را در خون افزایش می دهد.افراط در مصرف قهوه سبز همچنین سبب ایجاد فشار داخل چشم می شود و مصرف کافئین بیش از اندازه قهوه سبز کلسیم بدنتان را دفع می کند دفع کلسیم در بدن مساوی با ابتلا به پوکی استخوان می باشد.

نتیجه گیری :

مصرف قهوه سبز زمانی در کاهش وزن می تواند موثر باشد که اولا به اندازه مصرف شود دوما همراه با مصرف قهوه سبز از یک رژیم غذایی مناسب استفاده نمایید. همراهی این دو مورد با انجام ورزش های سبک به طور روزانه می تواند شما را در  راه رسیدن به کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آلتان یاری کند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *