بخورید تا لاغر شوید

اگر فکر می کنید با کم خوردن لاغر می شوید سخت در اشتباهید .برای لاغر شدن باید مواد غذایی سرشار از ویتامین ومواد معدنی بخورید تا احساس گرسنگیتان از بین برود .اگر می خواهید با مصرف مواد غذایی چربی سوز وسرشار از ویتامین از شر چربی های شکمی خلاص ولاغر شوید این مقاله را از دست ندهید.

1-چای سبز

عصاره چای سبز به افزایش سوخت وساز بدن وکاهش وزن کمک می کند.این نوشیدنی مفید می تواند میزان قند خون را نیز در حالت طبیعی حفظ نماید.

2-سیب

سیب حاوی پکتین می باشد .این ماده شیمیایی که در دیواره سلولی میوه ها یافت می شوند توانایی جذب چربی سلول های بدن را محدود می کند.

3-سیر

سیر یکی از بهترین تقویت کننده های سیستم ایمنی بدن است که با تحریک متابولیسم چربی سوزی را تسریع می کند.

4-گریپ فروت

با مصرف این میوه می توان میزان ترشح هورمون انسولین را کم کرد ووزن را کاهش داد .البته لازم به ذکر است اگر داروی خاصی مصرف می کنید حتما قبل از مصرف این میوه با پزشکتان مشورت کنید.

5-گردو

مصرف روزانه دوعدد گردو علاوه بر کاهش میزان کلسترول بد خون قند خون را در حد طبیعی حفظ کرده واز ابتلا به چاقی جلوگیری می کند.

با خوردن لاغر شوید

6-کلم بروکلی

این سبزی حاوی کربوهیدرات وفیبر ومقادیر بسیار اندک چربیست که میتواند از بروز زود هنگام گرسنگی در شما جلوگیری کند.

7-فلفل تند

با مصرف این ادویه سوخت وساز بدنتان را افزایش دهید وپروسه چربی سوزی را به حد اعلا برسانید.

8-دارچین

ماده شیمیایی سینا مالدئید موجود در دارچین با تحریک بافت چربی آن ها را از بین می برد ومصرف روزانه یک قاشق چایخوری دارچین به کاهش چربی های شکمی وقند خون کمک می کند.

9-آب

نوشیدن روزانه هشت تا دوازده لیوان آب میزان سوزاندن کالری ها در بدن را تا 30 درصد افزایش می دهد واز گرسنگی وتشنگی زود هنگام بدن جلوگیری می کندو موجب لاغری و کاهش وزن میشود.

10-دانه کتان

این دانه سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 می باشد .کربو هیدرات کمی داشته وسرشار از فیبر وویتامین ب بوده ومصرف روزانه از آن احساس گرسنگی را تا ساعت ها از بین می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *