حجیم کردن لبان شما با ژل

امروزه برای حجیم کردن لب ها ژل‌ها ی متعددی در دسترس می باشد، که مصرف آن  باید با توجه به نیاز خاص بیمار، حجم ناحیه و پایداری ماده مورد نظر صورت پذیرد. لب‌ها دارای خون‌رسانی بالایی هستند و کاملا متحرک هستندپس بهترین ژل‌هابرای استفاده ، ژل‌هایی هستند که با بیولوژیک  بدن فرد سازگاری داشته و واکنش‌های ایمنی بدن را تحریک نکنند و نیز سرطان‌زا نباشند وبه عبارت ساده تر استاندارد باشند.از تزریق ژل‌های بدون نام و نشان جدا بپرهیزید. نام ژل مصرف شده را بخاطر بسپاریدتا اگر احیانا به پزشک متخصص دیگری مراجعه نمودید، بدانید که چه ژلی برای شما تزریق شده است.

ژل‌های تزریقی جدید از جنس هیالورونیک اسید و هیدروکسی آپاتیت هستندواستفاده از ژل‌های دائمی  در اولین تزریق در مورد لب‌ توصیه نمی گردد، چرا که اگر به هر دلیلی فرد از تزریق ژل پشیمان گردید، بالاخره اثر این مواد از بین خواهد رفت، اما در مورد ژل‌های دایمی، پشیمانی سودی ندارد. ژل های موقت از جنس هیالورونیک اسید حدود شش ماه تا یک سال واز جنس هیدروکسی آپاتیت حدود یک تا دو سالدوام دارد.

تزریق ژل به لب ها

پزشک  قبل از تزریق،  باید از سابقه بیماری‌های قبلی و مصرف دارودر بیمار مطلع شود وگرفتن تاریخچه پزشکی  و همچنین بررسی بسیار دقیق ساختار چهره و طراحی برای ‌ایجاد تغییرات مناسب، ضروری می باشد. .البته همیشه تزریق وحجیم کردن لبان به معنای به دست آوردن چهره ای زیبا نبوده ونمی باشد.

تزریق در لب را می‌توان بر اساس خواست شخص  فقط در خطوط دور لب انجام داد و یا اینکه حجم خود لب‌ها را نیز افزایش داد که هزینه ومقدار مصرف ژل درهرکدام متفاوت می باشد.

مانند هر نوع تزریق  باید احتمال بروز عوارضی چون درد به هنگام تزریق و پس از آن، ورم و احتمال کبودی لب‌ها و حتی احتمال نتایج نامطلوب مانند عدم قرینگی (تزریق با حجم نامتناسب) وجود دارد.

اصول مهم در تزریق ژل به لب ها

1-برای تزریق این نوع ژل‌ها فقط نزد پزشکانی که صلاحیت این کار را دارند بروید متخصصان پوست و مو و جراحان پلاستیک گزینه های مناسبی برای این عمل می باشند.

2-از پزشکتان بخواهید که نوع ماده تزریق شده ، زمان ماندگاری و عوارض احتمالی را برای شما توضیح دهد واز ژل‌های استاندارد و دارای تاییدیه‌های مختلف جهانی و وزارت بهداشت ایران حتما استفاده نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *